سیستم ارتباط با مشتریان همکار | Hamkar CRM
Hamkar CRM یک اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری است که تقریبا برای تمام شرکت ها ، کسبوکارها و استارت آپ ها قابل استفاده می باشد. طراحی کاربردی و روان این نرم افزار باعث می شود که بعنوان شرکتی پیشرفته شناخته شوید و در عین حال بهره وری تجاری خود را افزایش دهید .
نسخه های سیستم ارتباط با مشتریان همکار Hamkar CRM
- پروژه ها را با ابزار قدرتمند “مدیریت پروژه” مدیریت و فاکتور نمایید
- تسلط بیشتر بر مدیریت پروژه ها و فروش و پیگیری وظایف با استفاده “تقویم هجری شمسی“
- “وظایف کارکنان” را به قسمت های مختلف Hamkar CRM متصل نموده و سازماندهی کنید
- پیش فاکتور ها و فاکتورهای “حرفه ای و زیبا” بسازید
- سیستم پشتیبانی قدرتمندی که توانایی دریافت “درخواست های مشتریان” را دارد
- “زمان” سپری شده در انجام وظایف و فاکتورهای پرداخت شده را دنبال کنید. حتی می توانید یک وظیفه را به چند کارمند بسپارید و زمانی که هر کارمند روی آن وظیفه گذاشته است را ببینید
- “پیگیری و نظارت بر وظایف” یک کارمند را می توانید به کارمند دیگری بسپارید که حتی در پروژه حضور ندارد و هیچ دسترسی به قسمت های مختلف پروژه ندارد
- امور مربوط به “مشتریان بالقوه” را در یک صفحه ببینید و میزان پیشرفت در برقراری ارتباط با آنان را مشاهده نمایید. می توانید این سرنخ ها را به صورت خودکار از ایمیل ها، یادداشت ها و پروپوزال ها به این بخش وارد نمایید. برای سرنخ ها جایگاه تعریف کنید و در ادامه مسیر جایگاه هر سرنخ را با drag & drop تغییر دهید.
- “پروپوزال” هایی زیبا طراحی کنید و برای افزایش فروش در اختیار سرنخ ها و مشتریان قرار دهید.
- “هزینه های شرکت” خود را ثبت کنید و در صورت لزوم بعنوان صورت هزینه به مشتریان تحویل داده و آنها را بصورت خودکار به فرمت فاکتور ارائه دهید.
- با استفاده از این CRM “اطلاعات” دقیقی از مشتری خود داشته باشید.
- بوسیله “نظرسنجی” مشتریان را حفظ نمایید.
- با استفاده از امکان “هدفگذاری سازمانی“، از اهداف فروش خود محافظت نمایید.
- “اعلانات” خود را برای مشتریان و کارمندان خود ارسال نمایید.
- با استفاده از امکان “قرارداد“، فروش امروز و فردای خود را تضمین کنید.
- امکان اضافه کردن “فیلدهای دلخواه“، دست شما را در ثبت اطلاعات سرنخ ها، مشتریان و … باز گذاشته است.
- امکان اتصال به “شبکه بانکی داخلی و بین المللی” و نیز استفاده از واحد پول های مختلف.
- تنظیمات متعدد قابل تنظیم.
- “ظاهر” سامانه CRM خود را با توجه به شاخصه های برندینگ و رنگ های دلخواه خود تغییر دهید.
- برای حساب های کاربری غیرمدیریتی “پوشه ای جداگانه” اختصاص دهید تا هر کارمند بتواند فایل های خود را براحتی در آن بارگذاری و سازماندهی نماید.
- “تقویم شمسی و میلادی کاربردی” جهت ثبت وظایف و یادآوری ها که با توجه به سطح دسترسی تعریف شده برای هر کارمند قابل استفاده است.
- با امکانات دیگری از جمله گزارش ها، یادداشت ها، بلاگ سازمانی و بسیاری امکانات دیگر.
مدیریت پروژه
وظایف
تقویم
پرداخت ها
دسترسی مشتری
فرم های سفارشی
آدرس اختصاصی
کاربر نامحدود
پلن های سیستم ارتباط با مشتریان
تست دمو
رایگان
تعریف منو و زیر منو
مدیریت محتوای وردپرس
ریسپانسیو برای تمام دستگاه ها
سئو استاندارد
صفحه وبلاگ و مقالات
نظردهی کاربران
صفحه ساز گرافیکی
گالری تصاویر و اسلایدر
تعریف انواع محصول
دسته بندی محصولات
جستجو پیشرفته و فیلتر
یک جلسه آموزش
بسته نصبی
2.590.000 تومان
آخرین نسخه همکار CRM
نصب و راه اندازی رایگان
بروزرسانی رایگان تا ۶ ماه
۷ روز پشتیبانی از زمان خرید بسته
بسته کامل
2.990.000 تومان
آخرین نسخه همکار CRM
نصب و راه اندازی رایگان
بروزرسانی رایگان تا ۶ ماه
یک ماه پشتیبانی
همراه با افزونه درگاه بانکی دلخواه شما
بسته حرفه ای
4.190.000 تومان
آخرین نسخه همکار CRM
نصب و راه اندازی رایگان
۱۲ ماه بروزرسانی
۱۲ ماه پشتیبانی
همراه با افزونه درگاه بانکی دلخواه شما
پشتیبانی از sms پنل معرفی شده توسط شما