طراحی سایت به صورت رایگان برای راه اندازی یک وب سایت شرکت و یا انجام سئو ، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی کافی نیست و لازم است عملیات راه اندازی وب سایت خود را زیر نظر شرکت طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید.

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت را دارید و بودجه ای برای انجام این کار ندارید می توانید با استفاده از سایت ساز های رایگان آنلاین و پلت فرم های ساخت سایت ها این کار را انجام دهید. در این مقاله به شما بهترین سایت های ساخت وب سایت به صورت رایگان را معرفی می نمایم. البته در صورتی که قصد راه اندازی وبلاگ را دارید می توانید مقاله بهترین سایت های ساخت وبلاگ را مطالعه نمایید. برای استفاده از این سایت سازها کافی است سایت خود را توسط سایت ساز ایجاد نموده و سپس دامنه خود را بر روی آن پارک نمایید.

معرفی سایت ساز های رایگان آنلاین و پلت فرم های ساخت سایت ها

Google Sites

Sites یک سرویس سایت ساز و پلت فرم ساخت سایت ها Google است که به شما در ایجاد وب سایت کمک می کند. فقط با چند کلیک می توانید از سرویس وب آزادانه برای ایجاد وب سایت های دینامیک و تعاملی استفاده کنید. هیچ دانش HTML لازم نیست!

به طور پیش فرض ، سایت ها از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده می کنند. رابط کاربری آن همچنین شامل کاربران پیشرفته ای است که مایل به ویرایش دستی کد HTML هستند.

از آنجا که Google Sites یک سرویس Google است، قبل از استفاده از آن برای ساخت وب سایت ، ابتدا باید برای یک حساب  رایگان Google ثبت نام کنید. مرورگر وب خود را باز کنید و به وب سایت Google Sites بروید تا یک حساب کاربری جدید ثبت کنید.

اگر قبلاً در هر سرویس Google دیگری مانند Gmail ثبت نام کرده اید ، می توانید از همان کاربری برای ورود به سایت های Google استفاده کنید.

Moonfruit

Moonfruit یک سایت ساز رایگان به همراه قالبهای خلاقانه است که مجموعه رایگان آن شامل یک وب سایت با حداکثر ۱۵ صفحه در زیر دامنه دوم،۲۰ مگا بیت حافظه و پهنای باند ۱ گیگ است. Moonfruit یک نسخه مخصوص موبایل هم ایجاد میکند و میتوانید آنرا در Facebook هم قرار دهید.

یکی از سایت ساز های رایگان و بسیار ساده می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد.

Webs

یکی از معروفترین سایت های ساخت وب سایت می باشد که به شما امکان ایجاد انواع مختلف سایت را می دهد. این وب سایت مدام در حال اضافه نمودن قالب ها و امکانات جدید می بایست و تقریبا یکی از بهترین سایت سازها می باشد.

Joomla

جوملا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت می باشد و پس از وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد. طراحی سایت با جوملا معمولا ارزان می باشد و برای ساخت سایت با جوملا هم می توانید قالب جوملا طراحی نمایید که لازم است توسط شرکت های طراحی وب نظیر دارکوب برای شما انجام گردد و همچنین می توانید از قالب های آماده و رایگان موجود در اینترنت استفاده نمایید. با توجه به آنکه جوملا به صورت رایگان عرضه می گردد هزینه طراحی سایت جوملا معمولا پایین می باشد و شامل هزینه طراحی قالب و راه اندازی و پشتیبانی و در صورت نیاز ساخت پلاگین می باشد.

strikingly

  • تبلیغات: یه تبلیغ کوچولو در گوشه سمت چپ که موقع اسکرول کردن مشخص میشه.
  • نام دامنه: Yoursite.strikingly.com
  • فضایی که در اختیارتون میذاره: ۵۰۰ مگابایت

Squarespace

strikingly یکی از قوی ترین و پر امکانات ترین سایت سازهای خارجی است است که این سایت ساز هم پلن رایگان دائمی دارد و می توانید برای همیشه از آن استفاده کنید. با استفاده از سایت ساز strikingly می توانید بدون یک خط کد نویسی و صرفا با درگ اند دراپ کردن اجزای آماده سایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

سرعت بسیار بالا، قالب های متنوع در موضوعات مختلف، قالب های سئو شده، استفاده از سرورهای ابری و آخرین تکنولوژی های روز دنیا، رابط کاربری زیبا از جمله قابلیت های ویژه سایت ساز strikingly است. با استفاده از strikingly فروشگاه شما هم به سادگی قابل راه اندازی است. سایت ساز strikingly تمام امکانات یک فروشگاه ساز قدرتمند را در اختیارتان قرار می دهد.

سایت ساز strikingly سه پلن Limited، Pro، VIP دارد که با توجه به نیاز مشتریان ارائه می شود. هر کدام از پلن ها 14 روز استفاده رایگان دارند و هزینه ماهیانه شان از 8 دلار تا 49 دلار می باشند.

پلن رایگان سایت ساز strikingly دارای 5 گیگ پهنای باند ماهانه، 500 مگ فضا برای هر سایت با قابلیت راه اندازی بی نهایت سایت روی اکانت رایگان وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *