آموزش تغییر رنگ پیشخوان وردپرس


آموزش تغییر رنگ پیشخوان وردپرس

آموزش تغییر رنگ پیشخوان وردپرس | مِستر آموز آموزش های وردپرس به زبان ساده

 

تغییر رنگ پیشخوان وردپرس و استفاده از رنگبندی دلخواه برای پیشخوان وردپرس یکی از راه‌هایی است که با استفاده از اون میتونید ظاهر پیشخوان وردپرس را تغییر داده و اقدام به سفارشی سازی پیشخوان وردپرس بکنید. در حالت عادی پیشخوان وردپرس با چند رنگبندی مختلف در دسترس هستش که میتونید به دلخواه خودتون رنگبندی را تغییر داده و از یکی از ترکیب رنگ‌های موجود در پیشخوان وردپرس استفاده کنید. اما اگر بخواهید تا از رنگ دلخواه در پیشخوان وردپرس استفاده کنید در حال حاظر چنین امکانی در اون تعبیه نشده است و لازمه تا از افزونه تغییر رنگ پیشخوان وردپرس برای این کار استفاده کنید.

در این آموزش قصد دارم تا ابتدا به نحوه تغییر رنگ پیشخوان وردپرس بپردازم تا با هم ببینیم برای استفاده از رنگبندی دلخواه در پیشخوان وردپرس باید چه مراحلی را طی کنیم و بعد از اون هم به معرفی افزونه‌ای ساده و کاربردی برای تغییر رنگ پیشخوان وردپرس میپردازم که با استفاده از این افزونه میتونید استایل پیشخوان وردپرس را هم در برخی از مکان‌ها تغییر دهید.

آموزش تغییر رنگ پیشخوان وردپرس

پیش از شروع معرفی افزونه تغییر رنگ پیشخوان وردپرس ابتدا به بررسی نحوه تغییر رنگ منو پیشخوان وردپرس در این سیستم مدیریت محتوا می‌پردازم که با استفاده از اون میتونید از رنگ دلخواه برای پیشخوان وردپرس استفاده کنید. برای این منظور به مسیر کاربران> شناسنامه شما مراجعه کرده و یا اینکه از بخش نوار ابزار بالا در جایی که نام و تصویر پروفایل وردپرس شما را نشون میده روی گزینه ویرایش شناسنامه من کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل در وردپرس هدایت شوید.

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید از بخش رنگبندی بخش مدیریت وردپرس میتونید ترکیب رنگ دلخواه خودتون را انتخاب کنید تا به صورت زنده تغییرات اعمال شده بر روی منوهای وردپرس برای تغییر رنگ پیشخوان وردپرس نمایش داده بشه و سپس با کلیک روی دکمه ذخیره تغییرات که در انتهای صفحه قرار داره از این رنگبندی استفاده کنید. اما همونطور که میبینید شما محدود به رنگ بندی انتخابی در وردپرس هستید که از پیش تعریف شده هستند و امکان استفاده از رنگ دلخواه در اون وجود نداره، بنابراین برای استفاده از رنگ دلخواه در پیشخوان وردپرس لازمه تا از افزونه‌ها برای این کار کمک بگیریم.

افزونه تغییر رنگ پیشخوان وردپرس

افزونه تغییر رنگ پیشخوان وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام Fancy Admin UI در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته بیش از 4.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به استفاده از رنگبندی دلخواه در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Fancy Admin UI

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به منوی تنظیمات> همگانی وردپرس مراجعه کنید. با اسکرول به انتهای صفحه مشابه تصویر میبینید که بخشی با عنوان Admin UI Primary Color و Admin UI Secondary Color در صفحه اضافه شده و همچنین رنگ پیشخوان وردپرس هم به خاکستری تغییر حالت داده است. حالا برای تغییر رنگبندی در پیشخوان وردپرس میتونید از طریق این دو گزینه اقدام کنید.

 

Admin UI Primary Color: برای انتخاب رنگ پیشفرض و اولیه که بر روی منوهای وردپرس در پیشخوان وردپرس اعمال میشه ابتدا رنگ خودتون را از این گزینه انتخاب کنید.

Admin UI Secondary Color: با استفاده از این گزینه هم میتونید رنگ ثانویه برای پیشخوان وردپرس را انتخاب کنید و در نهایت بعد از اینکه هر دو گزینه را برای استفاده از رنگ دلخواه در پیشخوان وردپرس تکمیل کردید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تغییر رنگ صفحه ورود به وردپرس

این افزونه صرفا محدود به پیشخوان وردپرس نبوده و با استفاده از اون میتونید تا علاوه بر پیشخوان وردپرس اقدام به سفارشی سازی صفحه ورود به وردپرس کرده و از رنگ بندی دلخواه برای فرم ورود در وردپرس، فرم عضویت در وردپرس و همچنین فرم فراموشی کلمه عبور در وردپرس هم استفاده بکنید.

تغییر رنگ پیشخوان وردپرس | افزونه تغییر استایل پیشخوان وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *