آموزش ساخت لودینگ برای وردپرس


آموزش ساخت لودینگ برای وردپرس

حتما در سایت های مختلفی دیده اید که هنگام لود شدن یا همان بارگذاری سایت، گاهی اوقات یک آیکون لودینگ نمایش داده می شود و وقتی سایت لود شد، این آیکون کنار می رود.

در سایت های وردپرسی هم می توان چنین لودینگی را اضافه کرد. یکی از افزونه های لودینگ برای وردپرس، افزونه Loading Page with Loading Screen است.

کافیست افزونه را نصب کنید و تنظیمات لازم آن را انجام دهید و این لودینگ جذاب را داشته باشید.

البته از نظر سئو گفته می شود که لودینگ داشتن برای سایت زیاد کار درستی نیست.

پس اگر کانال سئو برای شما یکی کانال مهم است، بهتر است این کار را انجام ندهید.

اما اگر سئو برای شما زیاد مهم نیست، مشکلی ندارد و می توانید استفاده کنید.

افزونه Loading Page with Loading Screen تا کنون بیش از 10 هزار نصب فعال داشته است و امتیاز 4.5 از 5 را از کاربران وردپرس دریافت کرده است.

آموزش ساخت لودینگ برای وردپرس

پس از نصب و فعال سازی افزونه Loading Page with Loading Screen، گزینه Loading Page به زیر منو تنظیمات اضافه می شود.

با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات افزونه لودینگ وردپرس وارد می شوید. در این صفحه تنظیمات مختلفی مانند استایل، نحوه نمایش و … وجود دارد که برخی از آن ها را با هم بررسی می کنیم.

از طریق گزینه Enable Loading Screen می توانید لودینگ را فعال یا غیرفعال کنید.

از طریق گزینه Display the loading screen مشخص می کنید که آیا لودینگ در همیشه نمایش داده شود، یا هر بار بازدید یا هر صفحه.

از گزینه Display loading screen in مشخص می کنید که لودینگ در چه صفحاتی نمایش داده شود. شما می توانید بودینگ را فقط برای صفحه اصلی، یا تمام صفحات یا صفحاتی که از طریق ID آن ها مشخص می کنید نمایش داده شود.

از بخش Select the loading screen می توانید نوع لودینگ را انتخاب کنید اما این امکان در نسخه پولی افزونه قرار دارد و برای داشتن تمپلیت های متنوع لودینگ، باید نسخه پولی افزونه را تهیه کنید.

در ادامه تنظیمات مربوط به استایل و ظاهر لودینگ مانند رنگ بک گراند، تصویر بک گراند، رنگ لودینگ و … را داریم که بر اساس سلیقه خود می توانید تنظیم کنید.

پس اگر برای سایت وردپرسی خود یک لودینگ می خواهید، می توانید از این افزونه Loading Page with Loading Screen استفاده کنید. لودینگ های متنوع تر آن نیز در نسخه پولی افزونه قرار دارد.

ساخت صفحه لودینگ قبل از بارگذاری کامل سایت - ستروکیت

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *