آموزش هدایت بازدیدکنندگان به کانال تلگرام


آموزش هدایت بازدیدکنندگان به کانال تلگرام

این روزها تلگرام به ابزار بی رقیب برای بازاریابی و جذب مخاطب تبدیل شده که به دلیل داشتن قابلیت‌هایی مثل کانال تلگرام و امکان استفاده از این پلتفرم در انواع سیستم عامل‌ها هر کاربری از این پیام رسان استفاده میکنه.

به دلیل همین محبوبیت بالای تلگرام در ایران قرار دادن لینک تلگرام در وردپرس یکی از نیازهایی هست که میتونید با استفاده از این قابلیت کاربران سایت را به کانال تلگرام هدایت کرده و با جذب مخاطب بیشتر به کسب و کارتون رونق بدین. لینک کردن تلگرام به وردپرس و ایجاد اتصال تلگرام به وردپرس این امکان را به سایت شما میده که یک پنجره به صورت پاپ آپ در صفحات سایت برای بازدیدکنندگان نمایش بدین تا در صورتی که موافق بودند با کلیک روی دکمه پیوستن وارد کانال تلگرامی سایت شما شده و از مطالب موجود در کانال هم استفاده کنند.

در این آموزش  قصد معرفی افزونه‌ای کاربردی از افزونه های تلگرام را دارم که با استفاده از این افزونه میتونید آدرس کانال تلگرام سایتتون را به صورت پاپ آپ در سایت نمایش داده و کاربران را به صورت مستقیم و یا به صورت انتخابی به کانال تلگرام هدایت کنید و باعث جذب مخاطب بیشتر در سایت بشید.

چرا که استفاده از تلگرام به قدری فراگیر شده که بیشتر کاربران تمایل دارند به جای مشاهده سایت، مطالب را از طریق کانال دنبال کنند.

چگونگی راه اندازی کانال تلگرام و فروش تلگرامی - آموزش راه اندازی کانال در تلگرام

آموزش قرار دادن لینک تلگرام در وردپرس

افزونه‌ای که برای قرار دادن لینک تلگرام در وردپرس قصد دارم معرفی کنم با نام Link To Telegram در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 600 نصب فعال را به خودش اختصاص بده که با استفاده از این افزونه میتونید امکان هدایت کاربران به کانال تلگرام در وردپرس را فراهم کنید. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Link To Telegram

بعد از نصب و فعال سازی افزونه  منویی با نام Link To Telegram در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با مراجعه به این منو میتونید تنظیمات افزونه تلگرام برای هدایت کاربران به کانال تلگرام را سفارشی سازی کنید.

 

ابتدا تیک گزینه فعال را بزنید که افزونه هدایت کاربران به کانال تلگرام در وردپرس نمایش داده بشه و سپس از بخش نوع کانال خصوصی بودن یا عمومی بودن کانال را انتخاب کنید.

در صورتی که کانال خصوصی هست باید کاربران را با استفاده از لینک خصوصی که دارید به کانال هدایت کنید.

از بخش نوع پاپ آپ انتخاب کنید که هدایت کاربران به کانال تلگرام در وردپرس به چه شکلی انجام بگیره.

در صورت انتخاب گزینه مستقیم کاربران بدون هیچ حق انتخابی به کانال تلگرام انتخاب خواهند شد و پاپ آپی هم بهشون نمایش داده نمیشه، اما در صورت انتخاب گزینه مودال پنجره پاپ آپ در وردپرس بر اساس تنظیماتی که مشخص کردید نمایش داده خواهد شد. در این صورت اگر کاربران روی دکمه جوین کلیک کنند وارد کانال خواهند شد و در صورت انتخاب گزینه بستن هم پنجره پاپ آپ بسته شده و محتوای سایت را مشاهده خواهند کرد.

در فیلد نام کاربری یوزرنیم کانال عمومی خودتون را بدون کاراکتر @ وارد کنید.

سپس در فیلد لینک اختصاصی هم لینک کانال اختصاصی را وارد کنید. در صورتی که کانال عمومی هست میتونید لینک را به صورت عمومی انتخاب کنید، اما اگر کانال خصوصی بود حتما در این فیلد باید لینک خصوصی کانال را وارد کنید.

با فعال کردن تیک گزینه یک بار برای هر کاربر پاپ آپ برای هر آی‌پی یک بار نمایش داده خواهد شد.

اگر گزینه نمایش فقط در موبایل و تبلت را هم فعال کرده باشید، امکان نمایش پاپ آپ برای عضویت در کانال تلگرام وردپرس فقط در دستگاه‌های موبایل و تبلت نمایش داده میشه و کاربرانی که با استفاده از رایانه شخصی وارد سایت شده باشند پنجره عضویت در کانال تلگرام را نخواهند دید.

برای اینکه برای بازدیدکنندگاه سایت ایجاد مزاحمت نشه و به جای اینکه بخواهید از طریق هدایت کاربران به کانال تلگرام و جذب کاربر باعث زده شدن وی بشید که دیگه هیچوقت به سایت شما برنگرده پیشنهاد می‌کنم از حالت مستقیم استفاده نکنید.

همچنین گزینه یک بار برای هر کاربر را هم فعال کنید که پنجره پاپ آپ برای هر آی‌پی یک بار نمایش داده بشه و ایجاد مزاحمتی برای بازدیدکننده نداشته باشه.

در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و حالا برای اینکه پنجره پاپ آپ را شخصی سازی کنید به زیر منوی تنظیمات مودال در افزونه مراجعه کنید.

در این صفحه از تنظیمات افزونه میتونید از پوسته دلخواه برای نمایش پنجره پاپ آپ استفاده کرده و تصویر و پیغام دلخواه را برای عضویت در کانال تلگرام وردپرس وارد کنید.

 

پوسته مودال: با استفاده از این گزینه یکی از پوسته‌های دلخواه را برای نمایش پنجره پاپ آپ انتخاب کنید. در حال حاضر این افزونه از دو پوسته پشتیبانی میکنه که میتونید یکی از پوسته‌ها را برای نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس انتخاب کنید.

تصویر مودال: با استفاده از این گزینه میتونید یک عکس دلخواه برای نمایش در پنجره پاپ آپ انتخاب کنید.

عنوان مودال: در این فیلد نام دلخواه برای عنوان پنجره پاپ آپ در وردپرس را وارد کنید.

توضیح مودال: در این فیلد توضیحات کوتاه برای عضویت و هدایت کاربران سایت به کانال تلگرام را استفاده کنید. به عنوان مثال ما در اینجا قصد دارد تخفیف‌هایی که برای خرید هاست به کاربرانمون میدیم را فقط از طریق کانال تلگرام منتشر کنیم، بنابراین متنی قرار میدیم که کاربر را ترغیب کنیم حتما برای استفاده از کدهای تخفیف عضو کانال بشه.

متن دکمه: در این فیلد هم متن دکمه که با کلیک روی این دکمه کاربر به کانال تلگرام هدایت میشه را وارد کنید.

متن خروج: در نهایت در این فیلد هم متن دکمه دلخواه برای بستن پنجره پاپ اپ را وارد کنید. در صورت کلیک روی این دکمه پنجره پاپ آپ بسته شده و کاربر به کانال هدایت نخواهد شد. تنظیمات را ذخیره کرده و حالا آدرس سایت خودتون را باز کنید تا پنجره پاپ آپ را ببینید.

آموزش افزونه WP Telegram و اتصال وردپرس به تلگرام - مدیر وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *