آموزش گام به گام تغییر نام نویسنده در وردپرس


راه اندازی یک وب سایت وردپرسی در عصر حاضر به یکی از اقدامات معمول افراد به منظور بهبود شرایط کسب و کار خود تبدیل شده است. برای این کار در ابتدا باید اقدام به تهیه هاست و دامنه مناسب مثل هاست مخصوص وردپرس نموده و سپس به شکلی حرفه ای آن را مدیریت کرد. گاهی شما نیاز دارید که نام کاربری تعریف شده یک نویسنده در وردپرس را حذف کرده و محتوای آن کاربر را به یک نویسنده جدید انتقال دهید. در چنین شرایطی می توانید با دانستن روش مناسب برای تغییر نام نویسنده در وردپرس اقدام کرده و بدون از دست رفتن اطلاعات آن شخص، اسم نویسنده در قالب وردپرس را تغییر دهید. بدین ترتیب نوشته های این نویسنده تحت مالکیت نویسنده مورد نظر شما قرار می گیرد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به شما نحوه تغییر نام نویسنده در ودرپرس را آموزش دهیم.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

انتقال نوشته های یک نویسنده به نویسنده دیگر در وردپرس

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که در وردپرس وجود دارد امکان تغییر نام نویسنده در وردپرس است. با استفاده از قابلیت می توانید در صورت نیاز به راحتی اقدام به انتقال نوشته های یک نویسنده به نویسنده دیگر نموده و مانع از بین رفتن اطلاعات ایجاد شده توسط آن فرد شوید. به عنوان مثال در نظر بگیرید که شما یک وب سایت بزرگ با چندین نویسنده فعال دارید. اگر هر یک از آنها بعد از گذشت مدت زمانی مشخص تصمیم به جدایی گرفت، این سوال برای شما مطرح می شود که در صورت حذف کاربر در وردپرس چه اتفاقی برای نوشته های آن فرد خواهد افتاد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین اقدامی که می توانید داشته باشید، انتقال نوشته های آن فرد به یکی از کاربران فعال مشغول به کار روی وب سایتتان است. برای این کار شما باید با استفاده از راه حلی که در ادامه به آن اشاره می شود اقدام به تغییر نام نویسنده در وردپرس نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک راه حل مناسب و ساده برای تغییر اسم نویسنده در قالب وردپرس آشنا کنیم. ?

نحوه تغییر اسم نویسنده در قالب وردپرس

خیلی خب جهت تغییر نام نویسنده در وردپرس و برای اینکه تمام نوشته های یک نویسنده را تحت مالکیت نویسنده دیگری قرار دهید باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در اولین گام شما با وارد کردن اطلاعات خود یعنی نام کاربری و رمز عبور تعیین شده، وارد پیشخوان وردپرس شوید.
  2. سپس از طریق منو «کاربران» زیر منو «همه کاربران» را انتخاب نمایید.
    آموزش تغییر نام نویسنده در وردپرس
  3. در صفحه ای که به شما نمایش داده می شود شما این امکان را دارید که هر یک از کاربران را تمایل دارید حذف نمایید. برای این کار باید روی گزینه «پاک کردن» کلیک نمایید.
    آموزش تغییر اسم نویسنده در وردپرس
  4. بعد از کلیک روی گزینه مشخص شده شما وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد.
  5. در این صفحه از شما پرسیده می شود که قصد دارید تمامی محتواهای قرار گرفته توسط نویسنده مورد نظرتان پاک شود یا اینکه می خواهید آنها را به یک فرد جدید اختصاص دهید. در واقع شما با دو گزینه زیر رو به رو خواهید شد:
    • پاک کردن همه محتوا
    • اختصاص همه مطالب به

    با انتخاب «پاک کردن همه محتوا» هر چیزی که توسط نویسنده مورد نظرتان نوشته شده است از روی وب سایت وردپرسی شما حذف خواهد شد که چندان کار منطقی به شمار نمی رود. اما با انتخاب گزینه «اختصاص همه مطالب به» در واقع شما اقدام به تغییر نام نویسنده در وردپرس می نمایید که گزینه پیشنهادی ما نیز همین مورد است. در این مرحله شما باید گزینه «اختصاص همه مطالب به» را انتخاب کرده و سپس با استفاده از باکس کشویی رو به روی آن نام نویسنده جدید را انتخاب نمایید.
    آموزش تغییر اسم نویسنده در قالب وردپرس

  6. در نهایت با کلیک روی دکمه «حذف شود» کاربر از لیست کاربران وردپرس شما حذف شده و تمامی محتواهایی که توسط کاربر مورد نظرتان به فردی که انتخاب کرده اید انتقال یافته و با نام جدید در وب سایتتان نمایش داده می شود. بدین ترتیب شما بدون اینکه نیاز باشد به منظور تغییر نام نویسنده در وردپرس به تک به تک مطالب نوشته شده توسط کاربر فوق مراجعه کنید، به راحتی محتوای نوشته شده توسط او را به یک نویسنده جدید یا نام کاربری جدید انتقال می دهید.
    تغییر نام نویسنده در قالب وردپرس

شما ممکن است بسته به شرایطی که در آن قرار گرفته اید نیاز داشته باشید که اسم نویسنده خود را در قالب وردپرس تغییر دهید. این کار در عین ساده بودن نیاز به رعایت یکسری نکات مهم دارد که در این مقاله تلاش کرده ایم به شکلی مناسببه این نکات اشاره و شما را نسبت به آنها آگاه سازیم. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه یک آموزش جامع در زمینه امکان حذف کاربر در وردپرس و انتقال اطلاعات آن به یک نویسنده جدید در کنار شما همراهان عزیز باشیم. البته این کار از طریق هاست نیز امکان پذیر است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا وجود هر نوع ابهامی در خصوص موضوعاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده است، می توانید از طریق بخش دیدگاه ها با ما همراه باشید. در کوتاه ترین زمان ممکن سوالات شما مورد بررسی قرار گرفته و به آنها پاسخ داده می شود.

خرید هاست ابری وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *