افزودن دکمه شبکه های اجتماعی به وردپرس با افزونه Social icon


امروزه دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیشروی می کند برهمین اساس می بایست در خصوص راه اندازی سایت گام برداشت در این راستا خرید هاست با کیفیت مثل هاست مناسب برای سایت وردپرسی اولین قدم محسوب می شود سپس نوبت انتخاب بهترین قالب وردپرسی و نصب افزونه های پرکاربرد نظیر افزونه آیکون شبکه های اجتماعی وردپرس می رسد. افزونه های زیادی برای اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در مخزن وردپرس وجود دارند. برخی از این افزونه ها رایگان هستند و امکانات محدودی را ارائه می دهند. برخی از آنها غیر رایگان ارائه می شوند اما امکانات پیشرفته ای را در اختیار مدیران سایت های وردپرس قرار می دهند. تعدادی از این افزونه ها امکان متحرک کردن آیکون شبکه های اجتماعی را فراهم نموده اما ممکن است روی سرعت لود سایت تاثیر بگذارند. افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس Social icon به شما اجازه می دهد آیکون رسانه های اجتماعی نظیر ایمیل، فیسبوک، توییتر، پینترست، لینکدین و… را در سایت وردپرسی خود اضافه نمایید حتی می توانید آیکون های سفارشی خود را آپلود کنید. در این مطلب از پایگاه دانش میزبان فا به معرفی افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس social icon می پردازیم.

social icon یک افزونه رایگان که تاکنون بیش از 200 هزار نصب فعال داشته و روی نسخه 3.5 و بالاتر وردپرس قابل نصب است. این افزونه بیش از 200 نوع شبکه اجتماعی را پشتیبنی می کند.

درج آیکون شبکه های اجتماعی در سایت عامل مهمی در افزایش میزان تعمل کاربران با سایت خواهد بود. از طریق افزونه های سوشال مدیا می توانید شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار خود را به بازدیدکنندگان وب سایتتان معرفی نمایید. این کار به بهبود و رشد رسانه های اجتماعی شما کمک خواهد کرد. علاوه بر این پس از محبوب شدن در رسانه های اجتماعی با معرفی وب سایت خود می توانید ترافیک زیادی جذب کنید. هدف از افزودن آیکون شبکه های اجتماعی در سایت معرفی صفحات اجتماعی خود به بازدیدکنندگان سایت و شناخته تر شدن است. از طرفی جذب کاربر از شبکه ها تاثیرات مثبتی روی سئو وبسایت خواهد داشت.

افزونه social icon

در این مطلب با عناوین زیر آشنا می شوید:

افزونه social icons

پلاگین شبکه اجتماعی وردپرس social icon

افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس social icon به شما اجازه می دهد آیکون شبکه های اجتماعی نظیر RSS ,Email ,Facebook ,Twitter ,LinkedIn Pinterest ,Instagram ,Youtube و… را در سایت وردپرسی خود درج نمایید. علاوه بر آن می توانید آیکون های سفارشی دلخواه خود را نیز آپلود کنید. نسخه پرمیوم این افزونه امکانات زیادی برای ارائه دارد. این افزونه برای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی قابل تنظیم است و به عنوان انعطاف پذیرترین افزونه شبکه اجتماعی شناخته شده.

ویژگی های افزونه Social icon (نسخه رایگان)

  • امکان انتخاب 16 طرح مختلف آیکون شبکه های اجتماعی
  • قابلیت متحرک کردن آیکون های اشتراک گذاری برای افزایش بازدید
  • شناور و چسبیده کردن آیکون شبکه های اجتماعی
  • امکان دنبال کردن مطالب وبلاگ از طریق ایمیل بازدیدکنندگان
  • امکان افزودن شمارنده به آیکون های رسانه اجتماعی
  • امکان افزودن یک صفحه پاپ آپ و درخواست از مردم برای دنبال کردن شبکه های اجتماعی
  • امکان افزودن آیکون رسانه های اجتماعی در پایین هر پست

ویژگی های افزونه سوشال مدیا (نسخه پرمیوم)

  • اضافه شدن تعداد زیادی شبکه اجتماعی دیگر نظیر Snapchat، whatsapp و…
  • سبک های طراحی بیشتر برای اینکه آیکون شبکه های اجتماعی شما مطابق با طراحی وب سایتتان شود.
  • امکان انجام تنظیمات و گزینه های بیشتر برای نمادهای رسانه اجتماعی
  • امکان سفارشی سازی محل قرار گیری آیکون های شبکه اجتماعی در صفحه
  • امکان قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در صفحات خاص
  • بهینه سازی شده برای تلفن همراه- امکان تعریف آیکون های جداگانه شبکه های اجتماعی برای موبایل

مزایای افزونه social icon

خرید افزونه social icon

  • رابط کاربری آسان
  • امکان ایجاد پاپ آپ
  • کاملا بصری
  • امکان تنظیم موقعیت آیکون ها در صفحه
  • امکان قرار دادن آیکون ها در صفحات خاص

معایب افزونه social icon

  • پیکربندی و تنظیمات محدود در نسخه رایگان
  • پشتیبانی از تعداد محدود شبکه های اجتماعی
  • تداخل و ناسازگاری با برخی افزونه های وردپرس نظیر wp cache

افزونه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

انواع مختلفی از افزونه ها برای اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی ارائه شده اند که هر کدامقابلیت هاف مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه لیستی از انواع افزونه درج دکمه شبکه های اجتماعی در سایت را ارائه کرده ایم:

این افزونه با تمام قالب ها و صفحه سازهای وردپرس مثل افزونه المنتور و افزونه wpml سازگار است اما طبق گزارش های اعلام شده با افزونه wp super cache تداخل دارد.

نصب افزونه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

از زمان ظهور رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و… تعداد کاربران آنها هر روز در حال افزایش است و اکثر افراد اخبار و اطلاعات را از طریق رسانه های اجتماعی دنبال می کنند بنابراین می توانید از این رسانه ها در جهت معرفی برند و کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین با معرفی وب سایت در شبکه های اجتماعی مختلف ترافیک ورودی خود را افزایش دهید. برای نصب و راه اندازی افزونه Ultimate Social Icons و درج دکمه اشتراک گذاری محتوا مراحل زیر را دنبال کنید:

می توانید افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس social icon به صورت رایگان از مخزن وردپرس قابل نصب است. از طریق لینک های زیر می توانید اقدام به دانلود افزونه نمایید یا مراحل ذکر شده را دنبال و مستقیما آن را از پیشخوان وردپرس نصب کنید.

دانلود افزونه Social Media Share Buttons

  1. ابتد مطابق با راهنمای ورود به سایت وردپرسی و با وارد کردن رمز و نام کاربری وارد پیشخوان وردپرس شوید.
  2. از منوی افزونه ها به زیرمنوی افزودن مراجعه نمایید.
  3. نام افزونه Ultimate Social Icons را در کادر جستجو وارد نمایید و آیکون ذره بین را انتخاب کنید.
  4. روی دکمه نصب و سپس فعال کلیک نمایید. در این راستا می توانید از راهنمای نحوه نصب افزونه در وردپرس کمک بگیرید.
    نصب افزونه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
  5. پس از فعال سازی منویی تحت عنوان Ultimate Social Icons به پنل وردپرس شما اضافه می گردد.

افزونه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

درج دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در سایت

بعد از نصب و راه اندازی افزونه با صفحه welcome آن مواجه خواهید شد. در این بخش تنظیمات کلی نحوه نمایش دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را پیاده سازی می کنیم. کار با این افزونه بسیار آسان و شامل 8 مرحله زیر است:

افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس social icon

  1. در مرحله اول انتخاب کنید آیکون کدام رسانه های اجتماعی را می خواهید در سایت وردپرسی خود اضافه نمایید. می توانید آیکن RSS Email, Facebook, Twitter,youtube, LinkedIn,pintrest, instagram, Whatsapp, telegram, VK, OK, Wechat, Weibo را در نسخه رایگان به سایت خود اضافه کنید.
    افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس لیست آیکون هایی که در نسخه premium می توان اضافه نمود در تصویر زیر آورده شده است:
    خرید افزونه social icon
  2. در بخش دوم آنچه که با لمس این آیکون ها قرار است اتفاق بیفتد را مشخص نمایید. همچنین می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را در فیلد مقابل آیکون ها درج کنید.
    افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس
  3. در این مرحله مشخص می کنید آیکون رسانه های اجتماعی در کدام بخش وب سایتتان نمایش داده شوند. در این بخش به ترتیب می توانی تعیین کنید دکمه ها در صفحات، ابزارک، با شورت کد، در هدر سایت یا بعد از پست ها درج شوند.
    افزونه شبکه اجتماعی وردپرس
  4. در این بخش می توانید طرح های آیکون و یا انیمیشن برای آیکون رسانه اجتماعی خود انتخاب نمایید. (اختیاری)
    خرید افزونه social icon
  5. در این بخش امکان افزودن شمارنده در کنار آیکون شبکه های اجتماعی وجود دارد. (به عنوان مثال با رفتن موس روی آیکونعددی مبنی بر تعدد شتراک ها نمایش داده می شود.)
    افزونه شبکه اجتماعی در وردپرس social icon
  6. در این بخش می توانید ابعاد و اندازه آیکون ها را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید. امکان ایجاد آیکون های استیکی و چسبنده و همچنین تنظیماتی مبنی بر نمایش مت با عبور ماوس از روی آیکون فراهم شده است. (اختیاری)
    افزونه شبکه اجتماعی وردپرس
  7. در این بخش می توانید یک pop up سفارشی ایجاد کنید و از مخاطبین خود بخواهید شما را دنبال کنند و یا به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید تنظمات پاپ آپ از جمله اندازه فونت، رنگ حاشیه، بک گراند پاپ آپ، استایل، نوع فونت و حتی محل نمایش پاپ آپ قابل پیکربندی است. (اختیاری)
    افزونه شبکه اجتماعی وردپرس
  8. در این بخش می توانید فرم اشتراک در سایت خود اضافه کنید. برای این منظور می تونید شورت کد  [USM_form] را در بخش دلخواه خود درج نمایید. (اختیاری)

افزونه social icon

همانطور که مشاهده می کنید به کمک این 8 گزینه می توانید آیکون شبکه اجتماعی خود را به صورت سفارشی طراحی و روی سایت وردپرسی خود قرار دهید سپس از بازدیدکنندگان سایت خود بخواهید علاوه بر سایت، شما را در رسانه های اجتماعی مختلف دنبال کنند.

در صورت تمایل می توانید پس از تنظیمات افزونه به منوی نمایش و زیرمنوی ابزارک ها مراجعه کنید. و ویجت را در نوار کناری خود قرار دهید تا آیکون شبکه های اجتماعی در نوار کنار سایت شما نمایش داده شوند. همان طور که ذکر شد روش های متعددی برای نمایش این آیکون ها در سایت وجود دارد که در مرحله 3 به آن اشاره کردیم.

درج دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در سایت

سوالات متداول درباره افزونه سوشال مدیا

  • افزونه های رسانه های اجتماعی چیست؟
    روشی آسان برای به اشتراک گذاری محتوای سایت در رسانه های اجتماعی مختلف است.
  • دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی چیست؟
    از طریق این دکمه ها مطالب موجود در سایت وردپرسی را در رسانه های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و… به اشتراک بگذارید. افزونه social icon این امکان را به شما می دهد در سایت خود دکمه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی قرار دهید.
  • چگونه می توانم دکمه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی ایجاد کنم؟
    برای این منظور یکی از افزونه های آیکون شبکه های اجتماعی نظیر social icon را روی وردپرس خود نصب نمایید. در بخش تنظیمات این افزونه آیکون رسانه های اجتماعی که می خواهید در سایت خود اضافه کنید را انتخاب کنید.
  • با استفاده از افزونه سوشال مدیا آیکون کدام شبکه های اجتماعی را می توان در سایت وردپرس اضافه نمود؟
    در نسخه رایگان این افزونه امکان افزودن شبکه های اجتماعی نظیر RSS،ایمیل، فیس بوک، پینترست، لینکدین و… وجود دارد.
  • آیا می توان آیکون شبکه های اجتماعی را از طریق موبایل غیرفعال کرد؟
    بله. در تنظیمات نسخه پرمیوم افزونه این امکان وجود دارد.
  • آیا می توانم آیکون شبکه های اجتماعی را به صورت عمودی نمایش دهم؟
    بله. در تنظیمات نسخه پرمیوم افزونه امکان درج دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به حالت عمودی وجود دارد.
  • افزونه سوشال مدیا با چه افزونه هایی سازگار نیست؟
    با افزونه wp cache سازگار نیست و در صورت نصب افزونه wp cache آیکون شبکه های اجتماعی نمایش داده نمی شود.
  • چگونه می توانم دو افزونه مشابه در سایت خود داشته باشم؟
    شما نمی توانید دو افزونه با توابع یکسان را روی سایت وردپرس خود داشته باشید. چون ممکن است تداخل داشته باشند و مشکلاتی را برای سایت شما به وجود آورند. در نسخه پرمیوم این افزونه امکان افزودن آیکون های دلخواه وجود دارد.
  • آیا می توانم به آیکون ایمیل ویژگی mailto بدهم؟
    بله. این قابلیت در نسخه پرمیوم افزونه وجود دارد.
  • چگونه می توانم ببینم چند نفر تصمیم دارند پست من را به اشتراک بگذارند و یا پسندیده اند؟
    با فعال سازی شمارنده در زیر آیکون های شبکه اجتماعی که در بخش 5 تنظیمات افزونه قابل فعال سازی است می توانی از فعالیت کاربران آگاه شوید.
  • چرا آیکون های شبکه اجتماعی به من نشان داده نمی شود؟
    اگر فقط برخی از آیکون های شبکه اجتماعی نشان داده شده و تعدادی از آنها نمایش داده نمی شود حافظه کش مرورگر خود را پاک کنید و بررسی کنید فرمت آنها با مرورگر شما سازگاری دارد یا خیر.
  • علت غییرات در سرعت بارگیری پس از نصب افزونه چیست؟
    هر چه آیکون های اشتراک گذاری بیشتری را در سایت خود قرار دهید کدهای بیشتری را از سایت های خارجی بارگیری می کند. بنابراین سرعت کلی سایت را تحت تاثیر قرار می دهد.

نظرات کاربران پس از خرید افزونه social icon

این افزونه با وجود گستردگی تنظیمات و ارائه امکانات فوق العاده در نسخه رایگان، همانند دیگر افزونه های محبوب وردپرس بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری را به همراه داشته است. در ادامه برخی از نظرات مثبت و منفی کاربران پس از خرید افزونه social icon را مورد بررسی قرار می دهیم.

نظرات مثبت کاربران درباره خرید افزونه social icon

خرید افزونه social icon

نظرات منفی کاربران درباره خرید افزونه social icon

خرید افزونه social icon

هر چقدر هم از سرویس های فوق العده مثل هاست ابری با آپتایم بالا ،بهترین قالب های وردپرسی یا بهترین ابزاره برخوردار باشید بازهم باید روی محتا و اشترک گذاری آن در شبکه های اجتماعی مانور دهید چرا که این امرمنجر به جذب ترافیک خواهد شد. در نهایت میزان کلیک، بازدید و احتمالا فروش نیز افزایش خواهد یافت. افزونه social icon راهی آسان برای نمایش آیکون شبکه های اجتماعی در سایت است و به شما اجازه می دهد آیکون رسانه های اجتماعی نظیر فیس بوک، لینکدین، ایمیل، پینترست و… را به صورت سفارشی در وب سایتتان اضافه نمایید. افزونه social icon با ویژگی های غنی امکان دسترسی به رسانه های اجتماعی کسب و کارتان را برای مخاطبین و کاربران سایت شما فراهم می آورد. شما از کدام افزونه آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس استفاده می کنید؟

آموزش رایگان وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *