انتخاب کلمه کلیدی و 10 نکتهای که در این زمینه باید بدانید
انتخاب کلمه ی کلیدی مناسب مهم ترین کار برای شروع فعالیت در حوزه وب است. کلمات کلیدی می توانند ورودی سایت را هدفمند کنند. در ادامه به 10 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب کلمه کلیدی می پردازیم.
Keywords چیست؟
10 نکته برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب:
1. انتخاب کلمه کلیدی از دید مخاطب
2. لیستی از کلمات
3. Long tail keywords یا کلمات کلیدی طولانی
مزیت دیگر کلمات طولانی، دقیق تر بودن آن هاست. شما مخاطبی را به دست می آورید که دقیقا به دنبال خدمات شما می گردد. به طور مثال کسی که خرید خانه در جردن را جستجو می کند دقیقا مخاطب شما است.
4. استفاده از ابزار گوگل Adwords
امکانات keyword planner بسیار بیشتر از گذشته شده است.
5. آمارگرفتن با گوگل trend
6. سئو کردن سایت برای صفحات داخلی
7. بررسی سایت رقبا
8. بهترین را انتخاب کنید
پیشنهاد می کنیم چند کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید این کار خیلی بهتر از انتخاب های زیاد و ضعیف است. اگر تمرکز خودتان را روی تمام کلمات قرار دهید و بخواهید در تمام آن ها بهینه سازی انجام دهید قطعا بازدهیتان بین تمام این کلمات تقسیم میشود.
کلمات کلیدی خیلی با کیفیت را پیدا کنید و تمرکزتان را دقیقا روی این کلمات قرار دهید و سایت خودتان را در این کلمات بهینه سازی کنید. بعدها می توانید کلمات دیگری پیدا کنید و در آن کلمات هم سایتتان را بهبود دهید و به صفحات اول گوگل، سایت خود را منتقل کنید.
9. هدف
به طور مثال برای برند سازی با جستجوی کلمه ی یخچال سایت LG را مشاهده خواهید کرد. بعد از ورود به سایت می بینید که خرید و فروش زیادی صورت نمی گیرد و آن چیزی که شما می بینید سایت اطلاع رسانی است. به این حالت برند سازی می گویند. LG سعی کرده است برند سازی کند و نماینده فروش جذب کند که بسیار هم موفق بوده.
بدون دیدگاه