بررسی تخصصی مزایا و معایب و نحوه خرید قالب پورتو وردپرس


وردپرس یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا است که بخش عظیمی از وب سایت های فعال در نتایج جستجو گوگل با استفاده از آن راه اندازی شده اند. برای راه اندازی یک وب سایت وردپرسی شما به خرید نام دامنه مناسب برای وب سایت خود و همچنین خرید یک هاست ایرانی با کیفیت مثل هاست مخصوص وردپرس نیاز دارید. بعد از آن باید قالب مناسب وب سایت خود را از میان نمونه های موجود در بازار انتخاب کرده و روی وب سایت خود نصب نمایید. در نهایت قادر هستید یک وب سایت کاملاً شخصی سازی شده را با استفاده از دموهای آماده موجود در بازار طراحی و راه اندازی نمایید. یکی از این قالب های چند منظوره که می توان از آن برای راه اندازی وب سایت وردپرسی خود استفاده نمود، قالب پورتو وردپرس است. این پوسته به دلیل قابلیت های محنصر به فرد و امکانات ویژه ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، یکی از پرفروش ترین قالب های موجود در بازار بشمار می رود. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی قالب چند منظوره پورتو وردپرس بپردازیم. پس اگر قصد خرید قالب پورتو وردپرس را دارید و می خواهید به شناخت بهتری درباره آن دست پیدا کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب پورتو وردپرس

زمانی که درباره یک قالب چند منظوره قدرتمند و بسیار انعطاف پذیر صحبت می شود، یکی از اولین نام هایی که به ذهن افراد می آید، قالب پورتو وردپرس است. قالب چند منظوره porto یکی از سریع ترین قالب های موجود در بازار است که به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد به یکی از انتخاب های اصلی افراد برای راه اندازی وب سایت وردپرسی به ویژه وب سایت های فروشگاهی تبدیل شده است. این قالب بالاترین سازگاری ممکن را با فروشگاه سازهای مختلف به ویژه فروشگاه ساز ووکامرس دارد و افراد می توانند با خیال راحت وب سایت خود را با استفاده از این پوسته محبوب راه اندازی و مدیریت نمایند.

اگر به دنبال یک وب سایت سریع، بهینه و سازگار با فروشگاه سازهای اینترنتی هستید، قالب پورتو وردپرس می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد.

قالب چند منظوره پورتو با ارائه بیش از 100 وب سایت آماده که بیش از 35 مورد آن را وب سایت های آماده فروشگاهی شامل می شوند، قدرت انتخاب بسیار زیادی را به کاربران خود می دهد. همچنین کاربرانی که اقدام به خرید قالب پورتو وردپرس می کنند، این امکان را دارند که به دلیل سازگاری کامل این افزونه با صفحه سازهای محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر وب سایت خود را به راحتی شخصی سازی کنند. اگر می خواهید با قالب Porto وردپرس و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی مزایا و معایب قالب porto وردپرس

بررسی مزایا و معایب قالب porto وردپرس

هر قالب وردپرسی به طور معمول دارای مزایا و معایب مختلفی است. برخی از این مزایا یا معایب ممکن است در میان تمامی قالب ها مشترک باشد اما برخی از آنها نیز ممکن است تنها به یک قالب مشخص محدود شوند. در نتیجه آشنایی با آنها و بررسی دقیق ویژگی هایی که توسط طراحان یک قالب ارائه شده، می تواند در مسیر انتخاب یک پوسته بسیار کمک کننده باشد. قالب پورتو وردپرس یک قالب چند منظوره است که می توان با استفاده از آن وب سایت های مختلفی را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی و مدیریت کرد. این قالب دارای مزایا و معایب مختلفی است که برخی از آنها عبارتند از:

مزایای قالب پورتو وردپرس

  • طراحی ساده و زیبا قالب
  • ارائه دموهای فروشگاهی متنوع
  • پشتیبانی عالی از فروشگاه سازها به ویژه فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارائه یک کنترل پنل حرفه ای
  • ارائه 109 دمو وب سایت آماده
  • سازگاری کامل با صفحه سازهای محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر
  • سازگاری با ادیتور گوتنبرگ
  • بهینه بودن قالب از نظر سرعت
  • ارائه قابلیت های منحصر فرد برای طراحی وب سایت کاملاً سفارشی
  • رسپانسیو بودن قالب چند منظوره porto برای گوشی های تلفن همراه و تبلت
  • عملکرد مناسب در زمینه طراحی هدر
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو

معایب قالب پورتو وردپرس

  • تمام ویژگی های یک قالب چند منظوره ارائه شده گزینه خاص و متمایز برای رقابت ندارد.

دموهای قالب چند منظوره پورتو

دموهای ارائه شده در کنار قالب یکی از مهم ترین ویژگی های یک قالب که به شدت مورد توجه کاربران قرار می گیرد. به طور کلی قالب های مختلف به ویژه قالب های چند منظوره که برای راه اندازی وب سایت هایی با هدف های گوناگون می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، دارای دموهای آماده مختلفی هستند. قالب پورتو وردپرس به عنوان یک قالب چند منظوره نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پوسته با ارائه 109 دمو مختلف که 36 مورد آن به فروشگاه های اینترنتی اختصاص داده شده، عملکرد مناسبی به ویژه در زمینه فروشگاه های اینترنتی آماده از خود نشان داده است. شما می توانید قبل از خرید قالب پورتو وردپرس، دموهای ارائه شده توسط این مجموعه را مشاهده کرده و در صورت مناسب بودن آنها، خرید خود را انجام دهید. برخی از نمونه های قالب پورتو وردپرس را در ادامه می توانید مشاهده نمایید:

ویژگی های بارز قالب پورتو وردپرس

قالب پورتو وردپرس به عنوان یک قالب چند منظوره تاکنون عملکرد خوبی را داشته و توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. این قالب ویژگی های منحصر به فردی دارد که هز یک از آنها به تنهایی می تواند به عنوان یک دلیل مناسب برای انتخاب و خرید قالب وردپرس Porto بشمار بروند. دانستن این ویژگی ها در هنگام تلاش برای شناخت بهتر این پوسته و انتخاب آن می تواند بسیار مفید واقع شود. در ادامه به برخی از رایج ترین ویژگی های قالب پررتو وردپرس اشاره خواهیم کرد.

بهینه بودن قالب پورتو وردپرس از نظر سرعت

قالب چند منظوره Porto وردپرس دارای منویی تحت عنوان Speed Optimize است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا با بهینه کردن وب سایت خود از نظر سرعت، بهترین عملکرد را در زمینه نمایش وب سایت به مشتریان داشته باشند. با استفاده از این قالب می توانید سرعت وب سایت خود را به شکل باور نکردنی افزایش دهید و این موضوع برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به ویژه افرادی که دارای فروشگاه اینترنتی هستند بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که بالا بودن سرعت لود صفحات و تصاویر نقش مهمی در ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش برای مشتریان بالقوه شما داشته و می تواند با جلب نظر آنها موفقیت کسب و کار شما را فراهم آورد. بهینه بودن قالب پورتو وردپرس یکی از اصلی ترین ویژگی های این پوسته است که می توان به آن اشاره کرد.

بهینه بودن قالب پورتو وردپرس از نظر سرعت

ارائه 109 وب سایت آماده در پوسته پورتو

قالب پورتو وردپرس با ارائه 109 وب سایت آماده منحصر به فرد با استایل ها و قابلیت های مختلف برای کاربران خود شانس  داشتن یک وبسایت عالی را فراهم کرده است. از این 109 دمو ارائه شده در قالب چند منظوره porto وردپرس، 73 دمو آن مربوط به وب سایت هایی با خدمات مختلف است و 36 دمو دیگر نیز به فروشگاه های اینترنتی مربوط می شود که در نوع خود اتفاق بسیار مهمی است. چرا که امکان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و زیبا را برای علاقه مندان به این حوزه میسر می کند. در ادامه نیز کاربران می توانند با استفاده از ویژگی ها و قابلیت هایی که در قالب پورتو ارائه شده است به راحتی یک وب سایت سفارشی سازی شده و منحصر به فرد را طراحی و راه اندازی نمایند.

ارائه 109 وب سایت آماده در پوسته پورتو

سازگاری کامل قالب چند منظوره porto با صفحه سازهای محبوب

به طور کلی قالب ها یکسری پلتفرم طراحی شده آماده هستند که افراد می توانند با نصب کردن آنها روی وردپرس خود یک وب سایت کاملاً آماده را راه اندازی نمایند. اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر فردی بخواهد این وب سایت های آماده را شخصی سازی کرده و تغییرات مدنظر خود را روی آن اعمال نماید، باید از صفحه سازها استفاده کند. در حال حاضر صفحه سازهای مختلفی طراحی و معرفی شده اند اما برخی از آنها مثل ویژوال کامپوزر و المنتور در مقایسه با سایر نمونه های حاضر در بازار از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل یکی از اصلی ترین موضوعاتی که کاربران در هنگام خرید قالب پورتو وردپرس یا هر قالب دیگری به آن توجه می کنند، سازگاری این قالب با صفحه ساز های محبوب است. خوشبختانه قالب چند منظوره Porto وردپرس با صفحه ساز محبوب elementor و همچنین صفحه ساز visual composer سازگاری کامل دارد و شما می توانید با استفاده از آنها یک وب سایت کاملاً سفارشی را برای کسب و کار خود طراحی نمایید.

سازگاری کامل قالب چند منظوره porto با صفحه سازهای محبوب

سازگاری کامل قالب پورتو وردپرس با فروشگاه سازهای محبوب

در حال حاضر می توانید در بازار قالب های مختلفی را مشاهده کنید که با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارند. اما قالب پورتو وردپرس در مقایسه با بسیاری از این قالب ها عملکرد بهتری را در این زمینه داشته و نه تنها دارای سازگاری کامل است که با ارائه قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد شرایط بسیار مناسبی را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی فروشگاه ساز ووکامرس را روی وب سایت خود نصب کرده و با یکی از دمو های آماده فروشگاهی این قالب به راحتی یک وب سایت شخصی سازی شده را طراحی و راه اندازی نمایید.

سازگاری کامل قالب پورتو وردپرس با فروشگاه سازهای محبوب

واکنش گرا بودن قالب پورتو روی موبایل و تبلت

عموماً بخش قابل توجهی از ترافیک دریافتی یک وب سایت از طریق گوشی های تلفن همراه و تبلت است. به همین دلیل داشتن یک ظاهر مناسب و رسپانسیو بودن قالب در موبایل و تبلت می تواند نقش مهمی را در داشتن یک تجربه کاربری شیرین ایفا کند. به همین دلیل در هنگام انتخاب و خرید یک قالب وردپرسی افراد به واکنش گرا بودن قالب دقت زیادی دارند. خبر خوب این است که در قالب پورتو وردپرس به این موضوع دقت زیادی شده و شما می توانید با خیال راحت درباره ریسپانسیو بودن، به خرید قالب پورتو وردپرس بپردازید.

واکنش گرا بودن قالب پورتو روی موبایل و تبلت

ارائه ویژگی های منحصر به فرد در پوسته Porto

با خرید قالب پورتو وردپرس می توانید بیشترین کنترل را روی ظاهر و عملکرد وب سایت خود داشته باشید. در واقع این قالب چند منظوره دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار متنوعی است که شما می توانید در صورت تمایل از آنها برای طراحی هر چه بهتر وب سایت خود استفاده نمایید. خوشبختانه کنترل پنل قالب کاملاً بصری بوده وپس به شکل مناسب تری درباره استفاده یا عدم استفاده از یک قابلیت تصمیم گیری می کنید. با استفاده از قالب چند منظوره پورتو هدر، فوتر، فونت ها، رنگ بندی سایت و هر آنچه که فکر می کنید می تواند باعث زیباتر شدن وب سایتتان شود را به راحتی تغییر دهید.

ارائه ویژگی های قالب منحصر به فرد در پوسته Porto

بهینه بودن قالب پورتو وردپرس برای موتورهای جستجو

یک وب سایت زمانی می تواند به هدف اصلی خود یعنی جذب ترافیک از طریق موتورهای جستجو دست پیدا کند که از نظر سئو به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. قالبی که افراد برای وب سایت خود انتخاب می کنند نقش زیادی در عملکرد، سئو و نمایش محتوا در نتایج جستجو دارد. به عنوان مثال قالبی که از سرعت مناسب برخوردار نیست نمی تواند کاربران زیادی را جذب نماید و بازدیدکننده به سرعت از سایت خارج خواهد شد. قالب پورتو وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که روی بهینه بودن برای موتورهای جستجو تمرکز لازم را داشته. شما با خرید قالب چند منظوره پورتو می توانید مطمئن باشید که وب سایتتان از همان ابتدای کار فاکتورهای سئو سایت از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو را دارا می باشد.

بهینه بودن قالب پورتو وردپرس برای موتورهای جستجو

سازگاری کامل قالب پورتو با صفحه نمایش رتینا

نمایشگر های رتینا در ابتدا توسط کمپانی اپل معرفی و تولید شده و اکنون توسط بسیاری از شرکت های اندرود نیز به بازار عرضه می شود. در این نوع از صفحه نمایش ها شما می توانید به دلیل وجود تراکم پیکسل بالایی که وجود دارد، تصویری با وضوح بسیار بالاتر نسبت به دیگر نمایشگرهای موجود در بازار را مشاهده نمایید. تراکم پیکسل این نوع از نمایشگرها به قدری بالاتر است که با انسان ها با چشم نمی توانند آن را تشخیص دهند. قالب پورتو وردپرس برای این نوع از صفحه های نمایش نیز به خوبی آماده شده است. در نتیجه با خرید قالپ چند منظوره Porto تصویری که از وب سایت شما به کاربران در نمایشگرهای retina نشان داده می شود کاملاً مناسب و حرفه ای خواهد بود.

سازگاری کامل قالب پورتو با صفحه نمایش رتینا

آموزش نصب قالب porto وردپرس

بعد از خرید قالب پورتو وردپرس اولین موضوعی که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر می کند، نحوه نصب و فعال نمودن قالب روی وب سایت وردپرسی است. به طور معمول شما باید برای نصب یک قالب مسیر مشخصی را طی کنید و این مسیر کاملاً آسان است. اگر قصد دارید قالب پورتو وردپرس را روی وب سایت خود نصب و فعال نمایید، باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام شما باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام نصب وردپرس تعیین نموده اید، در خصوص ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت وردپرسی خود اقدام کنید.
  2. سپس در پیشخوان و با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس به راحتی و تنها با چند کلیک قالب پورتو خریداری شده را نصب و فعال نمایید.
  3. پس از پشت سر گذاشتن فرآیند نصب قالب، منویی تحت عنوان Porto به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که باید تنظیمات قالب خود را از طریق آن پیگیری نمایید.
    آموزش نصب قالب porto با کلیک روی این منو با زیر منوهای زیر مواجه خواهید شد:
    • Theme License: با توجه به اینکه قالب پورتو وردپرس یک قالب تجاری است و شما باید برای استفاده از آن هزینه مشخصی را پرداخت کنید، در نتیجه نیاز است لایسنسی که بعد از خرید قالب چند منظوره پورتو وردپرس به شما ارائه می شود را از طریق این زیر منو وارد نمایید تا بتوانید از نسخه اورجینال این پوسته استفاده کنید. همچنین امکان مشاهده وضعیت سیستم شما و داشتن دسترسی به دیگر زیر منوها نیز از طریق این زیر منو برای شما فراهم می باشد.
    • Change Log: هر قالب به مرور بروز رسانی می شود. قالب پورتو وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اتفاقاً جزء قالب هایی است که بیشترین بروز رسانی را دارد. شما می توانید از طریق این زیر منو تغییراتی که بعد از ارائه هر نسخه از پوسته porto اعمل می شود را مشاهده نمایید.
    • Theme Options: امکان مدیریت قالب از طریق این زیر منو برای شما فراهم می باشد. می توانید به راحتی قالبی که روی وب سایت خود نصب و فعال نموده اید را مدیریت و شخصی سازی کنید.
      قالب چند منظوره پورتو
    • Advanced Options: در کنار تنظیمات اصلی پوسته پورتو یکسری امکانات پیشرفته تر نیز برای شما فراهم شده که از طریق این زیر منو به آنها دسترسی خواهید داشت. این امکانات در راستای داشتن عملکرد بهتر به شما ارائه شده است. 
    • Setup Wizard: اگر فرآیند نصب و فعالسازی قالب را به صورت کامل پشت سر نگذاشته اید، از طریق این زیر منو می توانید دوباره آن را از سر بگیرید.
    • Speed Optimize Wizard: همانطور که پیش تر گفته شد یکی از اصلی ترین ویژگی های قالب چند منظوره porto وردپرس بهینه بودن آن از نظر سرعت است. شما می توانید از طریق این زیر منو و با پشت سر گذاشتن یک فرآیند 5 مرحله ای سرعت وب سایت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

افزونه های سازگار با قالب چند منظوره پورتو

به طور کلی افزونه های وردپرسی نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد یک وب سایت دارند. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محبوب است و یک بستر آماده در اختیار کاربران خود قرار می دهد. حال اگر یک کاربر بخواهد قابلیت ها و امکانات جانبی دیگری را نیز به وب سایت خود اضافه نماید، می تواند از افزونه های طراحی شده برای این کار استفاده کند. در نتیجه موضوعی که باید در هنگام انتخاب و خرید یک قالب به آن دقت لازم را داشت این است که قالب مورد نظر با چه افزونه هایی سازگار و با چه مواردی ناسازگار است. قالب پورتو وردپرس یک قالب چند منظوره حرفه ای است که طراحان آن در همان مراحل ابتدایی کار به سازگار بودن این قالب با انواع افزونه به ویژه افزونه های محبوب و اصلی وردپرس دقت لازم را داشته اند. در کنار این موضوع اتفاق مهمی دیگری که در قالب Porto وردپرس صورت گرفته این است که 2 افزونه بسیار مهمی که باید آنها را با پرداخت هزینه ای مشخص تهیه کرد، رایگان در اختیار کاربرانی که این پوسته را خریداری می کنند، قرار می گیرد. افزونه های پریمیوم وردپرسی که به صورت رایگان روی قالب پورتو وردپرس ارائه می شوند عبارتند از:

افزونه های پریمیوم ارائه شده با قالب چند منظوره پورتو

برخی از افزونه هایی که درباره آنها پیش تر صحبت شده و با قالب چند منظوره porto وردپرس سازگاری کامل دارند نیز عبارتند از:

افزونه های سازگار با قالب چند منظوره پورتو

نظرات کاربران بعد از خرید قالب پورتو وردپرس

استفاده از تجربیات افرادی که یک قالب را تهیه و مورد استفاده قرار داده اند، می تواند در مسیر تصمیم گیری درباره خرید یا عدم خرید یک قالب برای وب سایت خود بسیار موثر واقع شود. چرا که از این طریق می توانید به درک بهتری درباره نکات مثبت و منفی یک قالب رسیده و با توجه به شناختی که به دست می آورید، در نهایت می توانید انتخاب بسیار بهتری را نیز داشته باشید. قالب چند منظوره پورتو وردپرس به دلیل فروش بالایی که داشته جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که نظرات مثبت و منفی زیادی را از سوی کاربران خود دریافت کرده است. برخی از نظرات کاربران درباره قالب پورتو وردپرس عبارت است از:

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب پورتو وردپرس

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب پورتو وردپرس

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب پورتو وردپرس

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب پورتو وردپرس

فروشندگان قالب porto وردپرس

یکی از مهم ترین موضوعاتی که افراد باید در هنگام خرید یک قالب مناسب برای وب سایت خود به آن دقت داشه باشند، تصمیم گیری درباره انتخاب فروشنده است. به طور معمول قالب ها بعد از طراحی و توسعه از طریق وب سایت های معتبر بین المللی مثل envato در اختیار عموم قرار کرفته و افراد می توانند قالب مورد نظر خود را به راحتی از طریق آنها خریداری نمایند. اما نکته ای که باید به آن دقت لازم را داشت این است که خرید قالب از این فروشگاه ها برای کسانی که به دنبال نسخه فارسی سازی شده و راست چین هستند چندان ایده مناسبی نیست. در چنین شرایطی افراد باید اقدام به خرید قالب مورد نظر خود از طریق فروشگاه های معتبر داخلی نمایند که نسخه اورجینال فارسی شده را در اختیار آنها قرار می دهد. در حال حاضر اگر قصد خرید قالب چند منظوره porto را دارید، می توانید از طریق بسیاری از وب سایت های حاضر فارسی زبان اقدام نمایید. برخی از فروشندگان قالب پورتو وردپرس با توجه به نتایج جستجو گوگل عبارتند از:

  • آونشو: شما می توانید نسخه فارسی سازی شده و راست چین انواع قالب یا افزونه وردپرسی را از طریق این وب سایت تهیه نمایید. یکی از قالب هایی که توسط آونشو به فروش می رسد، قالب پورتو وردپرس است.
  • آپ تم: تیم آپ تم به منظور ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی کار خود را آغاز کرده و اکنون به عنوان یک مرجع در زمینه فروش قالب و افزونه اورجینال فعالیت می کند. قالب چند منظوره porto یکی از قالب هایی است که توسط این وب سایت ارائه می شود.
  • 20 اسکریپت: این وب سایت در زمینه ارائه خدمات دیجیتال از جمله ارائه قالب فعالیت دارد. شما می توانید به این وب سایت مراجعه و برای دانلود قالب پورتو وردپرس اقدام نمایید.
  • پی 30 تمپلیت: این تیم از سال 1390 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و تلاش کرده که بتواند در زمینه ارائه خدمات وردپرس و جوملا عملکرد خوبی را داشته باشد. شما به راحتی می توانید قالب پورتو را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • وردپرس باران: شما می توانید انواع افزونه و قالب وردپرسی به همراه آموزش های مربوطه را از طریق این وب سایت تهیه نمایید. نسخه فارسی سازی شده قالب پورتو وردپرس نیز در این وب سایت به فروش رسانده می شود.
  • راست چین: اگر می خواهید قالب های فارسی سازی شده و راست چین وردپرس، جوملا، اپن کارت یا whmcs را تهیه کنید، می توانید به این وب سایت مراجعه کنید. قالب porto نیز در این وب سایت به فروش رسانده می شود.
  • ابزار وردپرس: در ابزار وردپرس یک تیم متخصص در زمینه وردپرس گرد هم آمده اند تا خدمات وردپرس را به کاربران اینترنتی ارائه دهند. در صورت تمایل می توانید قالب چند منظوره porto وردپرس را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • ژاکت: این مجموعه در واقع یک مرجع برای خدمات وردپرس بشمار می رود که یکی از اصلی ترین این خدمات فروش قالب های فارسی سازی شده و راست چین است. امکان خرید قالب پورتو وردپرس از طریق این وب سایت برای شما فراهم می باشد.

در نظر داشته باشید که معرفی فروشندگان فوق به هیچ عنوان به معنای تایید عملکرد آنها از سوی میزبان فا نیست. وب سایت های نامبرده تنها بر اساس حوزه فعالیت خود معرفی شده اند و میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال عملکرد آنها ندارد.

خرید یک قالب خوب می تواند تاثیر مستقیمی روی عملکرد یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو و همچنین جلب نظر کاربران داشته باشد. قالب پورتو وردپرس یکی از قالب هایی است که در میان کاربران وردپرسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا به معرفی قالب چند منظوره پورتو وردپرس پرداخته و در زمینه خرید قالب پورتو و انتخاب آن در کنار شما همراهان عزیز باشیم. اگر شما در حال حاضر یکی از کاربران قالب Porto وردپرس هستید می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خرید خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین دقت داشته باشید با توجه به وجود افزونه های مهم و سنگین همچون اسلایدر ساز، صفحه ساز و… روی قالب پورتو بایستی در انتخاب هاست مناسب نیز بسیار دقت داشته باشید. هاستی که علاوه بر ارائه فضای لازم دارای منابع بالایی جهت پردازش درخواست های سمت سایت باشد در نتیجه آن سایت شما با سرعت خوبی برای نمایش به عموم در بستر اینترنت قرار خواهد گرفت.

خرید هاست ابری وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *