بررسی تخصصی و خرید قالب وردپرسی ژوپیتر


به طور کلی برای راه اندازی یک وب سایت باید مسیر مشخصی را دنبال نمایید. در ابتدای مسیر باید یک نام دامنه متناسب با کسب و کار خود انتخاب کرده و سپس به سراغ تهیه هاست برای وب سایت خود بروید. هاستی که تهیه می کنید، می تواند یکی پلن های هاست ایران ارزان باشد که به شما در مدیریت بهتر هزینه ها کمک کند یا اینکه هاست مخصوص برای سایت های وردپرسی باشد که برای وب سایت هایی که بر پایه سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی شده اند بهترین انتخاب است. سپس انتخاب یک قالب نقش تعیین کننده ای دارد. در حال حاضر قالب های متنوع و مختلفی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیازهای وب سایت خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. یکی از این پوسته ها که امروزه مورد توجه کاربران قرار گرفته، قالب Jupiter است. قالب وردپرسی ژوپیتر یک قالب چند منظوره است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت خود را به راحتی راه اندازی کرده و در نهایت مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به بررسی دقیق قالب وردپرسی ژوپیتر می پردازیم.

معرفی قالب وردپرسی ژوپیترموضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب وردپرسی ژوپیتر

قالب ژوپیتر یک قالب چند منظوره وردپرسی است که از آن می توان برای راه اندازی انواع وب سایت های وردپرسی استفاده نمود. طبق گزارش های ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی Themeforest قالب وردپرسی ژوپیتر با داشتن بیش از 14000 فروش، یکی از قالب های پرفروش چند منظوره این فروشگاه بشمار می رود. بر اساس آمار ارائه شده توسط این مجموعه نیز تاکنون 135000 نفر اقدام به خرید قالب وردپرسی ژوپیتر نموده اند که این آمار در مقایسه با تعداد بالای قالب های موجود در بازار و رقابتی که میان آنها وجود دارد، بسیار امید بخش است. این پوسته یکی از قالب های چند منظوره ای است که عمکلرد مناسبی را در زمینه سرعت و همچنین بهینه بودن برای موتورهای جستجو داشته است و با توجه به اینکه با صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد، شما می توانید با خیال راحت آن را به هر شکلی که می خواهید تغییر دهید.

اگر به دنبال قالبی هستید که بیشترین امکان شخصی سازی را به شما ارائه داده و همچنین بتوانید بهترین بازخورد از لحاظ سرعت و طراحی وب سایت را تجربه کنید، به طور قطع قالب وردپرسی ژوپیتر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

طراحان و توسعه دهندگان قالب چند منظوره ژوپیتر همواره در تلاش هستند تا مشکلات احتمالی موجود را شناسایی و برطرف سازند در نهایت نیز توانسته اند پوسته ای را در اختیار عموم قرار دهند که از میزان محبوبیت بالایی در میان کاربران اینترنتی برخوردار است. قالب ژوپیتر با ارائه بیش از 300 وب سایت آماده این امکان را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده که بتوانند یک وب سایت کاملاً حرفه ای را به سادگی و تنها با چند کلیک راه اندازی نمایند. اگر می خواهید با قالب چند منظوره Jupiter بیشتر آشنا شده و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید، همچنان با ما همراه باشید.

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره ژوپیتر

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره ژوپیتر

قالب وردپرسی ژوپیتر همانند سایر قالب های موجود در بازار دارای مزایا و معایب مختلفی است  شناخت نقاط ضعف و قوت می تواند در تصمیم گیری درباره خرید قالب ژوپیتر برای وب سایت وردپرسی تاثیر مستقیم داشته باشد. این مزایا و معایب ممکن است در میان اکثریت قالب ها مشترک بوده یا اینکه تنها به قالب چند منظوره ژوپیتر مربوط شوند. در ادامه به معرفی برخی از اصلی ترین آنها می پردازیم.

مزایای قالب وردپرسی ژوپیتر

  • سرعت بسیار بالا
  • قابلیت سفارشی سازی بالا
  • سازگاری کامل با وردپرس 5.5
  • قابلیت ایجاد مگا منوهای متنوع
  • سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ
  • ارائه بیش از 300 وب سایت آماده
  • ارائه بیش از 100 بلوک صفحه متنوع
  • سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور
  • سازگاری قالب برای زبان های راستچین
  • امکان ایجاد صفحات پاپ آپ منحصر به فرد
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارائه چندین افزونه پرمیوم به صورت رایگان
  • مناسب بودن قالب ژوپیتر برای صفحه نمایش رتینا
  • ریسپانسیو بودن قالب وردپرسی ژوپیتر روی موبایل و تبلت
  • بهینه بودن قالب چند منظوره ژوپیتر برای موتورهای جستجو
  • امکان استفاده از فرم های آماده یا ایجاد فرم جدید در خود قالب
  • امکان ترجمه قالب به زبان های مختلف و سازگاری کامل با افزونه WPML
  • عملکرد مناسب در زمینه طراحی هدر و فوتر با ارائه بیش از 22 هدر و فوتر جذاب

معایب قالب چند منظوره ژوپیتر

  • بیشتر قابلیت های قالب ژوپیتر تنها با صفحه ساز المنتور قابل اجرا است.
  • نیاز به استفاده از افزونه های مختلف که سبب سنگین شدن حجم قالب می شود.

پیش نمایش قالب ژوپیتر وردپرس

به طور معمول مشاهده و بررسی پیش نمایش های یک قالب می تواند تاثیر زیادی را روی تصمیم گیری درباره انتخاب آن قالب داشته باشد. قالب وردپرسی ژوپیتر با ارائه بیش از 300 پیش نمایش مختلف به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد تا بتوانند نمونه وب سایت هایی که می توانند با استفاده از پوسته Jupiter راه اندازی نمایند را مشاهده و بر اساس آن تصمیم گیری کنند. اگر قصد خرید قالب ژوپیتر را دارید بهتر است دموهای آن را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. برخی از نمونه های دمو این قالب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

ویژگی های بارز قالب وردپرسی ژوپیتر

یک قالب به طور معمول با ویژگی ها و قابلیت های مختلفی طراحی و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این ویژگی ها در واقع تعیین کننده این موضوع هستند که یک قالب برای راه اندازی یک وب سایت وردپرسی مناسب می باشد یا نه. قالب ژوپیتر وردپرس جزء آن دسته از قالب های چند منظوره ای است که قابلیت ها و ویژگی های مختلفی را دارا می باشد. این ویژگی ها سبب تمایز میان این قالب و دیگر قالب های چند منظوره موجود در بازار است. برخی از ویژگی های اصلی قالب وردپرسی ژوپیتر که سبب منحصر به فرد شدن این قالب در مقایسه با دیگر پوسته های موجود در بازار شده است در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارائه بیش از 300 وب سایت آماده در قالب وردپرسی ژوپیتر

قالب چند منظوره ژوپیتر یکی از قالب هایی است که با ارائه بیش از 300 وب سایت آماده در این زمینه علکرد بسیار خوبی را دارد. شما می توانید پیش نمایش قالب های ارائه شده در دسته بندی های مختلف را مشاهده کرده و مناسب ترین آنها را برای راه اندازی وب سایت وردپرسی خود انتخاب نمایید. تمامی دموهای آماده قالب وردپرسی ژوپیتر به آسانی قالب نصب هستند و می توانید هر کدام که تمایل دارید روی وب سایت خود داشته باشید را به راحتی و تنها با چند کلیک به صورت کامل روی وردپرس خود درون ریزی کنید.

ارائه بیش از 300 وب سایت آماده در قالب وردپرسی ژوپیتر

 

سازگاری کامل قالب ژوپیتر با صفحه ساز المنتور

صفحه ساز المنتور یکی از محبوب ترین صفحه سازهایی است که توسط بیش از 2 میلیون کاربر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه ساز به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند یک وب سایت کاملاً شخصی سازی را طراحی نمایند. به همین دلیل سازگار بودن یک قالب با این page builder یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که افراد در هنگام خرید یک قالب به آن توجه دارند. قالب وردپرسی ژوپیتر به صورت کامل با صفحه ساز elementor سازگاری داشته و در واقع عملکرد خود را بر اساس این صفحه ساز پایه گذاری کرده است. البته در نظر داشته باشید که قالب Jupiter با صفحه ساز ویژوال کامپوزر نیز سازگاری کامل دارد و حتی این افزونه پرمیوم را به صورت رایگان در اختیار افرادی که اقدام به خرید قالب ژوپیتر نموده اند قرار می دهد. پس اگر شما از طرفداران افزونه المنتور نیستید نیز می توانید از صفحه ساز visual composer استفاده نمایید.

سازگاری کامل قالب ژوپیتر با صفحه ساز المنتور

امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد در قالب چند منظوره ژوپیتر

امکان طراحی هدر یکی از موضوعاتی است که کیفیت یک قالب از دید مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور معمول قالب هایی که در زمینه ارائه هدرهای متنوع عمکلرد بهتری دارند، توجه کاربران بیشتری را نیز به خود جلب می کنند. خوشبختانه موضوعی که وجود دارد این است که قالب وردپرسی ژوپیتر با ارائه بیش از 22 هدر مختلف در این زمینه عملکرد مناسبی را دارد. جالب است بدانید در قالب چند منظوره ژوپیتر منویی تحت عنوان Header Builder وجود دارد که با استفاده از آن می توانید هدر وب سایت خود را به راحتی و به صورت کاملاً بصری مدیریت نمایید.

امکان طراحی هدرهای منحصر به فرد در قالب چند منظوره ژوپیتر

ریسپانسیو بودن قالب وردپرسی ژوپیتر روی موبایل و تبلت

بخش بزرگی از بازدیدکنندگان یک وب سایت وردپرسی از طریق لپ تاپ، تبلت یا گوشی های تلفن همراه وارد وب سایت می شوند. این موضوع نشان دهنده اهمیت نحوه نمایش سایت در سایر نمایشگرها می باشد، ممکن است بخش بزرگی از مشتریان بالقوه سایت به دلیل ارائه یک تجربه کاربری نامناسب از دست برود. در چنین شرایطی موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، واکنش گرا بودن قالب است. طراحان قالب وردپرسی ژوپیتر از همان ابتدای کار روی سبک نمایش قالب خود در دستگاه های مختلف تمرکز کرده و در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند. با خرید قالب چند منظوره ژوپیتر و این اطمینان را دارید که وب سایت در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود.

ریسپانسیو بودن قالب وردپرسی ژوپیتر روی موبایل و تبلت

سازگاری قالب ژوپیتر با فروشگاه ساز ووکامرس

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد به آن فکر می کنند. وردپرس این قابلیت را برای افراد در نظر گرفته که بتوانند به راحتی و با نصب و فعالسازی افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را راه اندازی نمایند. اما موضوعی که باید به آن توجه لازم را داشت این است که گاهاً ممکن است یک قالب با افزونه ووکامرس سازگاری لازم را نداشته باشد و در نتیجه آن برای کاربران مشکلاتی به وجود بیاید. قالب وردپرسی ژوپیتر با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از دموهایی که انحصاراً برای وب سایت های فروشگاهی طراحی شده اند، یک آنلاین شاپ کاملاً حرفه ای و منحصر به فرد را طراحی و راه اندازی نمایید.

سازگاری قالب ژوپیتر با فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت بالای سفارشی سازی قالب چند منظوره ژوپیتر

امکان سفارشی سازی کردن موضوعی است که باید در هنگام خرید قالب به آن دقت زیادی را داشت. چرا که به طور معمول با استفاده از دموهای پیشنهادی پوسته امکان راه اندازی یک وب سایت وجود دارد. اما اگر بخواهید وب سایت منحصر به فرد خود را داشته باشید نیاز است که بتوانید با استفاده از قابلیت هایی که در قالب در اختیار شما قرار می گیرد، بخش های مختلف آن را شخصی سازی کنید. قالب وردپرسی ژوپیتر این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند هر بخش آن را به صورت مجزا مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنند.

قابلیت بالای سفارشی سازی قالب چند منظوره ژوپیتر

ارائه بلوک های صفحه آماده بسیار متنوع در قالب Jupiter وردپرس

قالب وردپرسی ژوپیتر این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند از بلوک های آماده که از پیش طراحی شده اند، استفاده کرده و یک صفحه جدید را به راحتی ایجاد نمایند. این بلوک ها شامل بخش های مختلفی مثل هدر، فوتر، صفحات سوال و جواب و موارد دیگر است. تمامی این بلوک ها به شکلی مناسب طراحی شده و به کاربران این امکان را می دهند که صفحات خود را تنها با چند کلیک طراحی نمایند.

ارائه بلوک های صفحه آماده متنوع در قالب Jupiter وردپرس

بهینه بودن قالب وردپرسی ژوپیتر برای موتورهای جستجو

هدف اصلی از راه اندازی یک وب سایت وردپرسی جلب نظر بازدیدکنندگان اینترنتی به سمت کسب و کار خود است. در واقع افراد بعد از اینکه وب سایت خود را طراحی و راه اندازی نمودند، باید تلاش کنند تا بتوانند رتبه های ابتدایی نتایج جستو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را کسب نمایند. بدین ترتیب این امکان برای آنها فراهم می شود تا بتوانند نظر مشتریان بالقوه خود را جلب کنند. اما مسئله مهمی که باید مد نظر افراد قرار بگیرد این است که وب سایتی می تواند به این هدف دست پیدا کند که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. قالب وردپرسی ژوپیتر جزء آن دسته از قالب هایی است که برای موتورهای جستجو به شکلی مناسب بهینه شده.

بهینه بودن قالب وردپرسی ژوپیتر برای موتورهای جستجو

آموزش نصب قالب jupiter

بعد از خرید قالب چند منظوره ژوپیتر اولین کاری که باید انجام دهید، نصب قالب روی وردپرس وب سایتتان است. اگر قصد دارید قالب وردپرسی ژوپیتر را روی وب سایت وردپرسی خود نصب نمایید، لازم است یکسری از مراحل را پشت سر بگذارید. در همین راستا شما باید:

  1. در اولین گام باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان در خصوص ورود به پیشخوان وردپرس اقدام نمایید.
  2. سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس به راحتی قالب وردپرسی ژوپیتر خریداری شده را نصب و فعال نمایید. بعد از نصب قالب منویی همانند تصویر زیر به پیشخوان وردپرس وب سایت شما اضافه خواهد شد.
  3. برای مدیریت تنظیمات قالب چند منظوره ژوپیتر باید از طریق منو تنظیمات پوسته پیش بروید. این منو شامل موارد زیر می شود:
    آموزش نصب قالب jupiter
    • تنظیمات سراسری: مدیریت تنظیمات کلی وب سایت مثل تنظیمات تصاویر، لوگو، عنوان و موارد این چنینی از طریق این منو امکان پذیر است.
    • محتوای اصلی: اگر می خواهید طرح بندی و بک گراند وب سایت خود را مدیریت کنید، نیاز است که به این زیر منو از تنظیمات قالب وردپرسی ژوپیتر مراجعه نمایید.
    • سربرگ: مدیریت سربرگ های مختلف وب سایت از طریق این بخش میسر می باشد.
    • نور ابزار سربرگ: در هر سربرگ یکسری موارد کلی مثل آیکون شبکه های اجتماعی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این منو آن ها را مطابق با سلیقه خود مدیریت نمایید.
    • عنوان برگه: مدیریت عناوین صفحه از طریق این منو برای شما امکان پذیر خواهد بود.
    • تایپوگرافی: فونت هایی که در وب سایت شما مورد استفاده قرار می گیرند از طریق این بخش از تنظیمات قالب وردپرسی ژوپیتر قابل مدیریت خواهد بود.
    • پانوشت: اینکه فوتر وب سایتتان به چه شکلی نمایش داده شود و چه ویژگی هایی را داشته باشد را می توانید از طریق زیر منوی پانوشت مشخص نمایید.
    • سایدبار: به طور کلی سایدبارها بخش مهمی از یک وب سایت را تشکیل می دهند. می توانید تنظیمات سایدبار قالب چند منظوره ژوپیتر را از طریق این منو مدیریت نمایید.
    • جستجو: گاهاً دیده اید کهبرخی فیلد جستجو داخلی را در وب سایت خود قرار می دهند. این بخش و نحوه قرارگیری آن را می توانید با این منو تنظیم کنید.
    • بلاگ: بلاگ هر وب سایت نقش مهمی در موفقیت آن وب سایت ایفا می کند. امکان مدیریت وبلاگ از طریق این منو قالب وردپرسی ژوپیتر امکان پذیر است.
    • نمونه کارها: اگر شما جزء آن دسته از وب سایت هایی هستید که می خواهید نمونه کارهای خود را به کاربرانتان نشان دهید، می توانید از طریق این منو اقدام کنید.
    • فروشگاه: مدیریت فروشگاه وردپرسی و مواردی که در آن قرار می گیرد مثل نحوه قرار گیری محصولات از طریق این زیرمنو ممکن است.
    • پیشرفته: سایر تنظمیات پیشرفته مثل سرعت سایت، CCS یا JS سفارشی و موارد این چنینی از طریق این بخش برای شما میسر می باشد.

تنظیمات قالب وردپرسی ژوپیتر

افزونه های سازگار با قالب چند منظوره ژوپیتر

افزونه های وردپرسی نقش بسیار مهمی در عملکرد وب سایت هایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی شده اند، ایفا می کند. با استفاده از افزونه های جانبی می توانید قابلیت های دیگری را به وب سایت خود اضافه کرده و عملکرد بهتری را داشته باشید. قالب چند منظوره ژوپیتر به طور کلی در زمینه سازگار بودن قالب با افزونه های مختلف توانسته شرایط خوبی را داشته باشد. این قالب یکسری از افزونه های کاربردی تجاری را به صورت رایگان در اختیار خریداران خود قرار می دهد. این افزونه های پرمیوم عبارتند از:

افزونه های تجاری قالب چند منظوره ژوپیتر

  • Revolution Slider: افزونه ای برای ساخت اسلایدر
  • Jet Popup: افزونه ساخت پاپ آپ در المنتور
  • Jet Elements: افزودن عناصر و ویجت های مختلف
  • Layer Slider: ساخت اسلایدر لایه ای در وردپرس
  • Jet Blog: اضافه کردن بخش های محتوایی متنوع
  • Jet Menu: ایجاد مگامنوهای متنوع
  • Wb Bakery: صفحه ساز محبوب وردپرسی (خرید افزونه ویژوال کامپوزر و آموزش تنظیمات آن)
  • Jet Tricks: افزودن افکت های جذاب
  • Jet Smart Filters: اضافه کردن فیلتر به ووکامرس
  • Jet Engine: ایجاد پست های سفارشی و طبقه بندی شده
  • Jet Tabs: ساخت تب در وردپرس
  • Master Slider: ایجاد اسلایدرهای متنوع در وردپرس

افزونه های سازگار با قالب چند منظوره ژوپیتر

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد این پوسته با برخی از افزونه های کاربردی و مهم دیگر نیز سازگاری کامل دارد. برخی از افزونه هایی که قالب وردپرسی ژوپیتر با آنها سازگار است نیز عبارت اند از:

نظرات کاربران بعد از خرید قالب ژوپیتر

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در هنگام انتخاب و خرید یک قالب وردپرسی بسیار کمک کننده باشد، نظرات کاربران فعلی آن قالب درباره پوسته مورد نظر شما است. به طور کلی کاربرانی که از یک قالب استفاده کرده اند به شناخت بهتری درباره مزایا و معایب آن قالب و ویژگی های مختلف آن دست پیدا می کنند. در نتیجه شما این امکان را دارید که با بررسی نظرات آنها تصمیم گیری بهتری درباره انتخاب یا عدم انتخاب یک قالب داشته باشید. در ادامه به برخی از نظرات کاربران بعد از خرید قالب چند منظوره ژوپیر اشاره خواهیم کرد.

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرسی ژوپیتر

نظرات مثبت کاربران درباره قالب وردپرسی ژوپیتر

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرسی ژوپیتر

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرسی ژوپیتر

فروشندگان قالب وردپرسی ژوپیتر

در حال حاضر وب سایت های مختلفی در زمینه فروش قالب های آماده وردپرسی فعالیت دارند. برخی از این وب سایت ها مثل Themeforest به صورت بین المللی فعالیت دارند و همه افراد می توانند از طریق آنها نسخه اورجینال قالب های مختلف را تهیه کنند. اما برای افرادی که به دنبال نسخه فارسی سازی شده و راستچین یک قالب هستند، فروشگاه های اینترنتی داخلی می توانند انتخاب مناسب تری باشند. برخی از فروشندگان قالب وردپرسی ژوپیتر عبارتند از:

  • وب نما: این وب سایت از سال 1393 کار خود را به صورت جدی آغاز نمود و در حال حاضر نیز در زمینه ارائه خدمات وردپرسی فعالیت دارد. امکان خرید قالب وردپرسی ژوپیتر از طریق این وب سایت نیز میسر می باشد.
  • آنزو: این وب سایت به عنوان یک مرجع مناسب در زمینه ارائه قالب و افزونه وردپرسی فعالیت دارد. شما می توانید قالب چند منظوره وردپرسی ژوپیتر را از طریق آنزو خریداری نمایید.
  • المنتور فارسی: انحصاراً به فروش خدمات مربوط به افزونه المنتور می پردازد. شما این امکان را دارید که در صورت تمایل قالب Jupiter را از این وب سایت خریداری نمایید.
  • لینداوب: یکی دیگر از وب سایت هایی که در زمینه ارائه خدمات وردپرسی فعالیت دارد، وب سایت لیندا وب است. با توجه به اینکه قالب چند منظوره ژوپیتر نیز یک قالب وردپرسی است.
  • جوم آریا: اگر قصد خرید قالب وردپرسی Jupiter را دارید، می توانید از طریق این وب سایت نیز اقدام نمایید. در این وب سایت تمامی خدمات وردپرسی به کاربران اینترنتی ارائه می شود.
  • آپ تم: وب سایت دیگری که در زمینه فروش خدمات وردپرسی فعالیت دارد، وب سایت آپ تم است. شما می توانید از طریق این وب سایت هر نوع قالب وردپرسی از جمله قالب ژوپیتر که در این مقاله به آن پرداخته شده است را تهیه نمایید.
  • راست چین: این وب سایت در واقع یک فروشگاه بزرگ ارائه دهنده انواع قالب های وردپرسی، جوملا، اپن کارت و whmcs بشمار می رود. امکان خرید قالب چند منظوره ژوپیتر از طریق این وب سایت نیز فراهم است.
  • ژاکت: اگر به دنبال یک وب سایت فعال در زمینه خرید خدمات وردپرسی هستید، ژاکت انتخاب خوبی است. در این وب سایت انواع قالب ها و افزونه های وردپرسی فارسی شده به فروش رسانده می شود.

وب سایت های فوق تنها با توجه به حوزه فعالیت خود انتخاب و معرفی شده اند و معرفی آنها به منظور تایید یا رد از سمت میزبان فا نیست. میزبان فا هیچگونه مسئولیتی را در قبال عملکرد آنها ندارد.

بعد از تهیه یک سرویس میزبانی مثل هاست ابری با آپتایم بالا اصلی ترین اقدامی را که باید در راستای راه اندازی یک وب سایت داشت، نصب یک سیستم مدیریت محتوا مناسب و در نهایت انتخاب یک قالب حرفه ای است. در حال حاضر قالب های مختلفی در بازار وجود دارند که افراد می توانند با توجه به نیاز خود بهترین آنها را شناسایی و انتخاب نمایند. قالب Jupiter یک قالب وردپرسی چند منظوره است که به دلیل قابلیت های مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد در میان کاربران اینترنتی از محبوبیت مناسبی برخوردار است. در این مقاله تلاش ما بر این بوده تا به بررسی قالب وردپرسی ژوپیتر بپردازیم. اگر شما نیز یکی از کاربران این قالب چند منظوره هستید، می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

بهترین قالب های وردپرسی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *