تحلیل تخصصی و خرید قالب فروشگاهی وودمارت


امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هدفی است که بسیاری از علاقه مندان به کسب درآمد از طریق اینترنت به آن فکر می کنند. به همین منظور بعد از تهیه هاست و دامنه مناسب مثل هاست مخصوص سایت وردپرسی می توان سیستم مدیریت محتوا وردپرس را تهیه و مورد استفاده قرار داد. بعد از خرید هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی و نصب وردپرس روی آن، زمان انتخاب یک قالب فروشگاهی حرفه ای فرا می رسد. قالب فروشگاهی وودمارت جزء آن دسته از قالب هایی است که عملکرد بسیار مناسبی را داشته و در میان کاربران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این قالب امکانی فراهم می سازد تا با استفاده از قابلیت های متنوع ارائه شده یک وب سایت فروشگاهی کاملاً سفارشی سازی شده را راه اندازی نمایند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا به معرفی قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس بپردازیم. اگر می خواهید با قالب woodmart وردپرس و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب وودمارت وردپرس

یکی از بهترین قالب های وردپرسی که از آن می توان برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای استفاده کرد، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس است. شما می توانید با استفاده از قابلیت هایی که در این قالب ارائه شده به راحتی آن را بهینه نموده و مطابق با نیازهای کسب و کار آنلاین خود سفارشی سازی کنید. طراحی هایی که در این قالب ارائه شده است کاملاً حرفه و در عین حال ساده می باشد پس شما می توانید با استفاده از آنها یک وب سایت فروشگاهی بسیار زیبا را طراحی و راه اندازی نمایید.

قالب فروشگاهی وودمارت می تواند انتخاب خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشد که قصد دارند فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی نمایند. این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارد و به شما این امکان را می دهد تا یک فروشگاه اینترنتی با طراحی منحصر به فرد و سرعتی بالا راه اندازی نمایید.

در قالب woodmart وردپرس به موتورهای جستجو بسیار دقت شده و سازندگان آن تلاش کرده اند تا یک قالب کاملاً بهینه را طراحی و ارائه نمایند. موضوع دیگری که باید در خصوص قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس به آن اشاره کرد این است که این قالب با افزونه های مهمی مثل افزونه دکان که در زمینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای بسیار کاربردی است، سازگاری کامل دارد. تمامی این موارد و بسیاری از موارد دیگر که هنوز عنوان نشده باعث شده که پوسته وودمارت به یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی که می خواهند یک فروشگاه زیبا و حرفه ای را داشته باشند، تبدیل شود.

بررسی مزایا و معایب سایت آماده فروشگاهی وردپرس وودمارت

قالب فروشگاهی وودمارت وردپرس دارای مزایا و معاب مختلفی است که دانستن آنها می تواند در مسیر انتخاب این قالب به عنوان پوسته یک وب سایت نقش بسیار سازنده ای را ایفا کند. در ادامه برخی از اصلی ترین مزایا و معایبی که افراد بعد از خرید قالب woodmart به آنها اشاره کرده اند را بیان خواهیم نمود تا به شناخت بهتری درباره این وب سایت و عملکرد آن دست پیدا کنید.

مزایای قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

  • ارائه بیش از 60 وب سایت فروشگاهی آماده حرفه ای
  • قابلیت سفارشی سازی بالای قالب وودمارت
  • ریسپانسیو بودن قالب وودمارت روی موبایل و تبلت
  • سرعت لود بالای صفحات پوسته woodmart
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو
  • امکان چند فروشندگی در قالب وودمارت
  • مناسب بودن قالب وودمارت برای نمایشگرهای رتینا
  • سازگاری کامل قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس با صفحه ساز المنتور
  • ارائه مگامنوهای حرفه ای
  • سازگاری کامل قالب با تمامی مرورگرهای محبوب
  • امکان ترجمه سایت به زبان های مختلف با استفاده از افزونه های مختلفی مثل WPML
  • پشتیبانی کامل قالب وودمارت از قابلیت راستچین
  • سازگاری با تمامی فونت های ارائه شده توسط گوگل
  • ارائه 2 افزونه پریمیوم Elementor و Revelution Slider به صورت رایگان
  • سازگاری کامل قالب woodmart با فروشگاه ساز ووکامرس
  • سازگاری کامل قالب وودمارت با AJAX
  • ارائه امکان ثبت نام و ورود به سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی

معایب قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

  • گزارش هایی از مشاهده باگ در هدر قالب توسط برخی از مشتریان ارائه شده است.

بررسی مزایا و معایب سایت آماده فروشگاهی وردپرس وودمارت

دموهای قالب وودمارت وردپرس

پیش نمایش های یک قالب نقش بسیار مهمی در انتخاب و خرید آن قالب ایفا می کنند. در واقع شما با مشاهده دموهای سایت آماده فروشگاهی وردپرس می توانید با عملکرد آن قالب برای وب سایت های مختلف بیشتر آشنا شده و در نهایت انتخاب بسیار نزدیک تری را به وب سایت ایده آل خود داشته باشید. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است با ارائه بیش از 60 وب سایت آماده عملکرد خوبی را در زمینه ایجاد تنوع برای کاربران داشته است. شما می توانید با خرید قالب فروشگاهی وودمارت تقریباً هر نوع وب سایت فروشگاهی که تمایل دارید را به راحتی راه اندازی نمایید. برخی از دموهای قالب woodmart عبارتند از:

ویژگی های بارز قالب وودمارت وردپرس

انتخاب یک قالب فروشگاهی مناسب به عوامل متعددی بستگی دارد. در واقع کاربران باید با توجه به هدفی که از راه اندازی یک وب سایت وردپرسی دارند و بررسی ویژگی قالب هایی که توسط توسعه دهندگان مختلف ارائه شده، بهترین آنها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که قالب های موجود در بازار با توجه به نوع کارکردی که دارند، می توانند ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشند و همین ویژگی ها سبب تمایز میان آنها می شود. در این مقاله با اشاره به برخی از اصلی ترین ویژگی های قالب فروشگاهی وودمارت وردپرس تلاش می کنیم تا به شما در مسیر تصمیم گیری درباره خرید این قالب کمک کنیم. برخی از اصلی ترین ویژگی های قالب woodmart که می توان به آنها اشاره کرد، عبارت است از:

ارائه بیش از 60 وب سایت فروشگاهی آماده حرفه ای

قالب وودمارت وردپرس جزء آن دسته از پوسته های وردپرسی است که به صورت اختصاصی روی راه اندازی فروشگاه اینترنتی تمرکز کرده است. با خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس شما می توانید از بیش از 60 وب سایت آماده ای که توسط این تیم طراحی و توسعه داده شده اند، استفاده کرده و یک فروشگاه اینترنتی بسیار حرفه ای را راه اندازی نمایید. تمامی این دموها ارائه شده و می توانید در ابتدا آنها را مشاهده و ویژگی ها و قابلیت های هر یک از آنها را بررسی نمایید سپس در صورت تمایل قالب فوق را خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که این امکان برای شما فراهم می باشد که به راحتی و تنها با چند کلیک هر یک از وب سایت های آماده این قالب را می خواهید روی وب سایت خود نصب کنید.

ارائه بیش از 60 وب سایت فروشگاهی آماده حرفه ای

ریسپانسیو بودن قالب وودمارت روی موبایل و تبلت

یکی از موارد بسیار مهمی که در هنگام انتخاب و خرید یک قالب به منظور راه اندازی یک وب سایت وردپرسی باید به آن توجه داشت، واکنش گرا بودن پوسته مورد نظر روی گوشی های تلفن همراه و تبلت است. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که بخش بزرگی از کاربران اینترنتی از طریق دستگاه های ارتباطی مختلف مثل موبایل یا تبلت وارد وب سایت های مختلف می شوند در صورتی که قالبی سایت شما ریسپانسیو نباشد، ممکن است نتوانید توجه بازیدکنندگان را جلب کرده و مشتریان خود را از دست بدهید. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که در این زمینه عملکرد خوبی را داشته. این قالب به خوبی برای دستگاه های مختلف بهینه شده و شما می توانید در دموهای قالب woodmart این موضوع را به خوبی مشاهده نمایید.

رسپانسیو بودن قالب وودمارت روی موبایل و تبلت

قابلیت سفارشی سازی بالای قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت آماده ای که تهیه می کنند را به بیشترین میزان ممکن سفارشی سازی کنند. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت یک وب سایت کاملاً حرفه ای و شخصی سازی شده را داشته و با استفاده از آن نظر کاربران خود را جلب نمایید. در قالب وودمارت طیف گسترده ای از قابلیت های مختلف مثل فونت ها و رنگ های متنوع در اختیار افراد قرار گرفته است. کاربر این امکان را دارد که یکی از وب سایت های آماده این قالب را تهیه و سپس با توجه به نیازهای خود شخصی سازی کند.

قابلیت سفارشی سازی بالای قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

سازگاری کامل قالب وودمارت با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر

اصلی ترین راهی که برای طراحی بهتر وب سایت و سفارشی سازی قالب می توانید از آن بهره ببرید، استفاده از صفحه سازها است. با کمک صفحه سازها این امکان برای افراد فراهم می شود که بتوانند به راحتی و به صورت بصری بخش های مختلف وب سایت خود را تغییر داده و طراحی نمایند. صفحه ساز ویژوال کامپوزر و افزونه المنتور وردپرس دو صفحه ساز بسیار محبوب در میان کاربران هستند که همواره از آنها برای بهبود ظاهر وب سایت خود استفاده می کنند. سازگاری قالب با این صفحه سازها می تواند موضوع بسیار مهمی باشد که باید به آن توجه داشت. قالب فروشگاهی وودمارت با این دو صفحه ساز سازگاری کامل دارد و شما می توانید بعد از خرید این قالب از هر یک از آنها که خواستید استفاده نمایید. نکته ای که وجود دارد این است که افزونه visual composer به صورت رایگان روی قالب ارائه می شود. اما اگر قصد دارید از elementor برای وب سایت خود استفاده کنید نیز نگران نباشید چون قالب woodmart با این صفحه ساز کاملا سازگار است.

سازگاری کامل قالب وودمارت با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

سازگاری کامل قالب وودمارت با صفحه ساز المنتور

مناسب بودن قالب وودمارت برای نمایشگرهای رتینا

صفحه نمایش رتینا برای اولین بار در محصولات شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفته است و در حال حاضر بسیاری از شرکت های اندرویدی نیز از آن استفاده می کنند. در این نوع از صفحه نمایش به دلیل تراکم پیکسل بالایی که وجود دارد یک تصویر با وضوح بسیار بالاتر را مشاهده می کنید. تراکم پیکسل ها در این نوع از نمایشگرها به قدری است که افراد با چشم مسلح قادر به تشخیص آن نیستند. مناسب بودن یک قالب برای این نوع از صفحه نمایش ها موضوع مهمی است که خوشبختانه قالب فروشگاهی woodmart برنامه ریزی لازم را داشته است. در صورت خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس مطمئن هستید که در صفحه نمایش های رتینا نیز نمایش خوبی از وب سایت خود را خواهید داشت.

مناسب بودن قالب وودمارت برای نمایشگرهای رتینا

ارائه قابلیت چند فروشندگی در قالب woodmart

امکان چند فروشندگی در وب سایت یکی از قابلیت های بسیار مهمی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند داشته باشد. بدین ترتیب وب سایت شما به عنوان یک بستر برای فروشندگان شخص ثالث بشمار می رود. آنها وارد وب سایت شما شده و سپس با توجه به قوانینی که تعیین می کنید اقدام به فروش محصولات یا خدمات خود می کنند. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در این زمینه عملکرد مناسبی را داشته و به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل روی وب سایت خود قابلیت چند فروشندگی را فعال نمایید.

ارائه قابلیت چند فروشندگی در قالب woodmart

سازگاری کامل قالب وودمارت با تکنولوژی AJAX

تکنولوژی Ajax در واقع قابلیتی است که روی برخی از قالب ها به کاربران ارائه می شود و به آنها این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بارگذاری کامل صفحه، تنها بخشی از اطلاعات صفحه که قرار است تغییر کند، بارگذاری شود. این امر سبب می شود تا سرعت نمایش اطلاعات وب سایت شما بسیار بیشتر شود و در نتیجه آن تجربه کاربری بهتری برای کاربران فراهم شود. در وب سایت های فروشگاهی که گاهاً با هر انتخاب و فیلتر فقط بخش مشخصی از صفحه تغییر می کند، استفاده از تکنولوژی Ajax بسیار مفید خواهد بود. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که از این تکنولوژی به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید با خرید قالب woodmart تجربه سرعت لود بالا وب سایت را داشته باشید.

سازگاری کامل قالب وودمارت با قابلیت AJAX

امکان استفاده از اکانت های شبکه های اجتماعی برای ورود به وب سایت

یکی از قابلیت هایی که بسیاری از وب سایت ها به ویژه وب سایت های فروشگاهی تمایل دارند در اختیار کاربران خود قرار دهند، ارائه امکان ثبت نام در سایت با استفاده از اکانت های کاربران در شبکه های اجتماعی است. بدین ترتیب آنها دیگر نیازی ندارند که فرم ثبت نامی را تکمیل کنند و تنها با کلیک روی لینک شبکه اجتماعی خود به راحتی در وب سایت مقصد ثبت نام کرده و وارد آن می شوند. به طور معمول برای اضافه کردن این قابلیت به وب سایت، کاربران از افزونه های مختلفی که برای این کار ایجاد شده اند، استفاده می کنند. اما قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس این قابلیت را در خود پوسته در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در نتیجه افرادی که این قالب را خریداری می کنند دیگر نیازی به استفاده از افزونه های جانبی برای این ارائه قابلیت استفاده از اکانت های شبکه اجتماهی برای ورود به وب سایت نخواهند داشت.

امکان استفاده از اکانت های شبکه های اجتماعی برای ورود به وب سایت

آموزش نصب قالب وودمارت

اگر بعد از خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس تصمیم به نصب این پوسته روی وب سایت وردپرسی خود گرفتید، لازم است که مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. اولین اقدامی که باید در راستای نصب قالب وودمارت داشته باشید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان است.
  2. پس از آن می توانید مطابق با دستورالعمل های ارائه شده در آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس به راحتی و تنها با چند کلیک قالب خریداری شده را نصب و روی وب سایتتان فعال نمایید.
  3. بعد از نصب قالب وودمارت دو منو جدید تحت عنوان تنظیمات قالب و وودمارت به وب سایت اضافه خواهد شد که از طریق آنها می توانید تنظیمات قالب وودمارت را مدیریت نمایید. منو تنظیمات قالب شامل موارد زیر می شود:
    آموزش نصب قالب وودمارت
    • عمومی
    • چیدمان عمومی
    • عنوان برگه
    • فوتر
    • تایپوگرافی
    • رنگ ها و استایل ها
    • بلاگ
    • نمونه کار
    • فروشگاه
    • صفحه محصول
    • ورود / ثبت نام
    • CSS سفارشی
    • JS سفارشی
    • پروفایل شبکه های اجتماعی
    • کارایی
    • دیگر
    • درون ریزی / برون بری

    منو وودمارت نیز زیر منوهای زیر را شامل می شود:
    قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

    • Base Import: امکان ایمپورت دمو انتخابی شما از طریق این زیر منو قالب وودمارت امکان پذیر است. بعد از انتخاب دمو از این طریق تمامی صفحات و بخش های وب سایت آماده ای که می خواهید روی وب سایت شما نصب می شود.
    • Additional pages: اگر تصور می کنید صفحات جانبی دیگری مثل صفحه تماس با ما، درباره ما و… برای وب سایتتان مفید است از ای زیرمنو در راستای افزودن صفحات به سایت خود استفاده کنید.
    • Header Builder: از طریق این منو امکان مدیریت هدر وب سایت برای شما فراهم شده است. شما می توانید یک هدر جدید را طراحی یا حتی هدری که تمایل دارید را به راحتی ایمپورت نمایید.
    • Theme License: قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس یک قالب تجاری است و شما باید آن را از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده این قالب خریداری نمایید. بعد از خرید قالب می توانید لایسنسی که دریافت کرده اید را از طریق این منو وارد کرده و قالب خود را فعال نمایید.
    • CSS Generator: در این بخش می توانید حجم فایل های CSS را کاهش داده و سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید.
    • WPBakery CSS Generator: فایل های CSS صفحه ساز ویژوال کامپوزر معمولاً حجم بالایی دارند و شما می توانید از طریق این منو به راحتی حجم آنها را تا حد زیادی کاهش دهید.

افزونه های سازگار با قالب فروشگاهی وودمارت

به طور معمول وب سایت های وردپرسی بعد از نصب قالب می توانند تا حد مشخصی امکانات و قابلیت هایی داشته باشند. در ادامه در صورتی که کاربری تمایل داشته باشد قابلیت جانبی بیشتری را به وب سایت خود اضافه کند، نیاز دارد که از افزونه های طراحی شده و موجود در مخزن وردپرس استفاده نماید. اما موضوعی که وجود دارد این است که گاهاً ممکن است میان یک قالب و یک افزونه مشخص ناسازگاری وجود داشته باشد. این امر سبب می شود تا کاربر یا مجبور به تغییر قالب شده یا قید استفاده از افزونه مورد نیاز خود را بزند. به همین دلیل بررسی سازگاری قالب مورد نظر با افزونه های کاربردی، امر بسیار مهمی است. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که در زمینه سازگاری با افزونه های اصلی وردپرس مثل فروشگاه ساز ووکامرس، صفحه ساز المنتور و… عملکرد خوبی را دارد. همچنین دو افزونه تجاری نیز در هنگام خرید قالب woodmart در اختیار شما قرار می گیرد. افزونه های پرمیومی که اگر می خواهید آنها را داشته باشید باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید اما در صورت خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرند، عبارتند از:

افزونه های پریمیوم قالب فروشگاهی وودمارت

  • افزونه WPBakery Page Builder یا همان صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • افزونه Slider Revolution

اما در کنار ارائه افزونه های نامبرده، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس با افزونه های مهم و محبوبی که بسیاری از وب سایت های وردپرسی برای داشتن عملکرد بهتر به آنها نیاز دارند نیز سازگاری کامل دارد. برخی از اصلی ترین این افزونه ها عبارتند از:

افزونه های سازگار با قالب فروشگاهی وودمارت

نظرات کاربران بعد از خرید قالب woodmart

با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود. به همین دلیل افرادی که قصد خرید این پوسته را دارند، می توانند از تجربیات کاربرانی که پیش تر این قالب را تهیه نموده اند به شکل مناسبی استفاده کرده و با مزیت ها یا معایب احتمالی این قالب از دید کاربران بیشتر آشنا شوند. در ادامه می توانید برخی از نظرات کاربران قالب وودمارت وردپرس را مطالعه نمایید.

نظرات مثبت کاربران قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

نظرات مثبت کاربران قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

نظرات منفی کاربران قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

نظرات منفی کاربران قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس

خرید قالب وودمارت وردپرس

اگر بعد از مطالعه اطلاعات ارائه شده در این قالب تصمیم گرفتید که قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را برای وب سایت خود تهیه نمایید، زمان آن می رسد که فروشنده مناسب خود را انتخاب نمایید. به طور کلی نسخه اورجینال این قالب در فروشگاه های معتبر بین المللی از جمله themeforest به فروش رسانده می شود. اما اگر شما قصد تهیه نسخه فارسی سازی شده و راستچین قالب وودمارت وردپرس را دارید، می توانید از طریق فروشگاه های داخلی اقدام نمایید. برخی از فروشندگان این قالب در ادامه معرفی خواهند شد.

  • رویا وردپرس: وب سایت رویا وردپرس کار خود را از سال 1398 در زمینه ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ آغاز نموده است. در صورت تمایل قالب وودمارت وردپرس را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • آیلین وب: این مجموعه کار خود را از سال 1397 به شکل جدی آغاز کرد. هدف اصلی این تیم ارائه خدمات وردپرسی و کمک به کاربران اینترنتی در زمینه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. شما می توانید قالب woodmart وردپرس را از این وب سایت خریداری نمایید.
  • لرن دی ال: این وب سایت در واقع یک رسانه تولید محتوای آموزشی آنلاین است که فعالیت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را از سال 1396 آغاز نمود. امکان خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس از طریق این وب سایت میسر می باشد.
  • وردپرس باران: از سال 1397 وب سایت فوق با هدف ایجاد یک مرجع آموزش وردپرس فارسی رایگان، کار خود را آغاز کرد. اکنون نیز امکان خرید قالب های مختلف وردپرسی از جمله قالب چند منظوره وودمارت از طریق این وب سایت فراهم است.
  • تم فارس: این وب سایت یک مرجع برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار اینترنتی شما است. شما می توانید از امکانات مختلف این وب سایت مثل فروش قالب با افزونه وردپرس بهره ببرید. قالب woodmart وردپرس در این وب سایت ارائه می شود.
  • ژاکت: مجموعه ژاکت از سال 1393 وارد حوزه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ شده و همواره تلاش نموده است تا به یک مرجع در زمینه وردپرس تبدیل شود. انواع قالب های وردپرسی و افزونه های مختلف در این وب سایت به فروش رسانده می شود.
  • راست چین: این مجموعه از سال 1391 کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر یک مرجع مناسب در زمینه ارائه محصولات تحت وب فارسی سازی شده به کاربران اینترنتی بشمار می رود. شما می توانید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را از این وب سایت خریداری نمایید.
  • ابزار وردپرس: تیم ابزار وردپرس با هدف ارائه خدمات وردپرسی تشکیل شده و در حال حاضر نیز در همین زمینه فعالیت دارد. قالب چند منظوره woodmart در این وب سایت به فروش رسانده می شود.

در نظر داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی عنوان شده تنها با توجه به حوزه فعالیت خود انتخاب شده اند و معرفی آنها به معنای تایید عملکردشان از سمت میزبان فا نیست. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در خصوص نحوه عملکرد آنها ندارد.

انتخاب یک قالب مناسب نقش بسیاری مهمی در زمینه راه اندازی یک وب سایت وردپرسی حرفه ای ایفا می کند. با انتخاب یک قالب خوب می توانید بخش زیادی از مسیر خود را طی کنید. قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی بسیار حرفه ای است و با توجه به قابلیت هایی که دارد امکانی فراهم نموده تا افراد به راحتی بتوانند یک وب سایت فروشگاهی با ظاهری متفاوت از سایر نمونه های موجود در بازار را راه اندازی نمایند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به بررسی تخصصی قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس پرداختیم. اگر در حال حاضر یکی از کاربران قالب woodmart وردپرس هستید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود در زمینه عملکرد این پوسته را با ما در میان بگذارید.

آموزش رایگان وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *