تحلیل تکنیکی و خرید قالب بی تم وردپرس


برای شروع راه اندازی یک کسب و کار آنلاین افراد در ابتدا اقدام به تهیه نام دامنه مناسب نموده و سپس در خصوص خرید هاست برای راه اندازی سایت خود اقدام می کنند. در ادامه مسیر و با توجه به این موضوع که سیستم مدیریت محتوا وردپرس به بهترین شکل برای راه اندازی یک وب سایت بهینه و سفارشی سازی شده، افراد از این CMS برای راه اندازی وب سایت خود استفاده می کنند. به طور قطع انتخاب یک هاست مناسب مثل هاست وردپرس حرفه ای می تواند نقش مهمی در بهینه بودن وب سایت و عملکرد آن ایفا کند. اما بعد از طی کردن تمامی این موارد موضوعی که باید به شکل جدی به آن توجه داشت، طراحی و ظاهر وب سایت است. در حال حاضر قالب های آماده مختلفی طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته است که استفاده از آنها می تواند در زمان شما صرفه جویی کرده و بسیاری از مشکلات طراحی وب سایت را برای شما رفع نماید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم تا به بررسی تخصصی قالب آماده وردپرس بی تم بپردازیم. قالب بی تم وردپرس یک پوسته چند منظوره محبوب است که به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد توانسته است جزء پرفروش ترین قالب های موجود در بازار باشد. اگر می خواهید به شکل بهتری درباره خرید قالب بی تم وردپرس تصمیم گیری کرده و با مزایا و معایب آن آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

خرید قالب بی تم وردپرس

معرفی قالب وردپرس بی تم

انتخاب یک قالب مناسب نقش بسیار مهمی را در موفقیت یک وب سایت ایفا می کند. اگر شما بتوانید با بررسی درست و دقیق، پوسته مناسب وب سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید پیدا کنید، بخش مهمی از مسیر موفقیت را پشت سر گذاشته اید. یکی از قالب هایی که امروزه به محبوبیت زیادی در میان کاربران اینترنتی دست پیدا کرده است، قالب چند منظوره betheme است. قالب بی تم یک قالب چند منظوره وردپرسی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر نیز به یکی از بهترین قالب های وردپرسی برای راه اندازی یک وب سایت با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده است. این قالب به دلیل ارائه قابلیت های مختلف، طراحی های زیبا و امکان شخصی سازی قالب به بهترین نحو ممکن، در میان کاربران اینترنتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

با خرید قالب بی تم وردپرس می توانید با استفاده از بیش از 500 وب سایت آماده آن و از طریق صفحه ساز اختصاصی مافین بیلدر وب سایت خود را شخصی سازی کرده و با بالاترین سرعت راه اندازی نمایید.

طبق آمار ارائه شده توسط وب سایت Themeforest، قالب بی تم وردپرس در حال حاضر جزء پرفروش ترین قالب های وردپرسی بشمار می رود و توانسته است از بیش از 210000 فروشی که داشته است، بالاترین میزان رضایت کاربران را جلب نماید. پوسته بی به صورت مرتب بروز رسانی شده و توسعه دهندگان آن در تلاش هستند تا بتوانند عیب ها و مشکلات احتمالی را رفع نموده و بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند. اگر می خواهید با این قالب و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

بررسی مزایا و معایب قالب betheme وردپرس

هر قالب ویژگی های مربوط به خود را دارد و همین امر نیز سبب تمایز میان قالب های مختلف معرفی شده در بستر اینترنت می شود. کاربران بایستی این ویژگی ها را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آنها درباره اینکه دقیقاً قصد دارند چه قالبی را خریداری کنند، تصمیم گیری نمایند. قالب بی تم وردپرس نیز ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارد. در ادامه برخی از مهم ترین مزایا و معایبی که می توان در خصوص قالب چند منظوره بی تم وردپرس به آنها اشاره کرد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای قالب چند منظوره بی تم وردپرس

  • ارائه بیش از 600 وب سایت آماده
  • داشتن پشتیبانی قوی
  • استفاده از صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • ارائه بیش از 16 طرح هدر متنوع
  • قابلیت شخصی سازی بسیار بالای قالب بی تم
  • بهینه سازی شدن قالب betheme برای موتورهای جستجو
  • ارائه امکان استفاده از بک گراند ویدیویی و پارالاکس
  • واکنش گرا بودن قالب آماده وردپرس بی تم روی گوشی های تلفن همراه و تبلت
  • سازگاری کامل با انواع مرورگرهای مطرح
  • ارائه قابلیت مگا منو
  • امکان ترجمه قالب به زبان های دیگر
  • ارائه بیش از 200 شورت کد اختصاصی
  • سازگاری کامل با صفحه سازهای محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارائه 3 قالب پریمیوم به صورت رایگان

معایب قالب چند منظوره بی تم وردپرس

  • به دلیل ارائه ویژگی های متنوع در قالب بی تم وردپرس، کار کردن با آن کمی دشوار است.

دمو قالب بی تم وردپرس

قالب betheme وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که بیشترین حق انتخاب را با ارائه دموهای متنوع و منحصر به فرد به شما ارائه می کند. در واقع با خرید قالب بی تم وردپرس این امکان را دارید که مناسب ترین دمو این قالب را از میان بیش از 600 دمو معرفی شده توسط توسعه دهندگان این پوسته برای کسب و کار خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. هر یک از دموهای طراحی شده برای این قالب کاملاً اختصاصی و منحصر به فرد است و می تواند بهترین انتخاب برای کسب و کار اینترنتی شما بشمار برود. در ادامه برخی از دموهای قالب بی تم وردپرس را به عنوان نمونه به شما نشان خواهیم داد:

ویژگی های بارز قالب آماده وردپرس بی تم

هر قالب با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که به کاربران خود ارائه می دهد، می تواند شناخته شده و محبوبیت پیدا کند. در حال حاضر هزاران قالب در سبک و سیاق مختلف و با ویژگی ها و قابلیت های خاص خود طراحی و از طریق اینترنت به فروش می رسند. در نتیجه اگر قرار باشد یک پوسته عملکرد موفقیت آمیزتری را در رقابت با رقیبان دیگر داشته باشد، قابلیت هایی که ارائه می دهد باید بهترین و منحصر به فردترین نمونه ممکن در بازار باشد. قالب بی تم وردپرس یکی از آن دسته از قالب هایی است که در این زمینه عملکرد موفقی را داشته و توانسته با ارائه قابلیت های خاص به یکی از قالب های محبوب در میان کاربران اینترنتی تبدیل شود. در این مقاله ویژگی های قالب بی تم را معرفی و به شکل دقیق تری مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ارائه بیش از 600 وب سایت آماده در قالب بی تم وردپرس

اولین و منحصر به فردترین ویژگی قالب بی تم وردپرس که می توان به آن اشاره کرد، عملکرد بی نظیر این قالب در زمینه ارائه وب سایت های آماده متنوع است. با خرید قالب betheme وردپرس این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید بهترین و مناسب ترین قالب را از میان بیش از 600 نمونه پیشنهادی انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. تمامی این قالب ها در استایل های خاص خود طراحی شده و نیاز کسب و کارهای مختلف اینترنتی مختلف از فروشگاه های اینترنتی گرفته تا وب سایت های تجاری و وبلاگ نیز به خوبی در هنگام طراحی این قالب ها در نظر گرفته شده است. تنها کاری که شما بعد از خرید قالب بی تم وردپرس باید انجام دهید این است که دمو مورد نظر خود را انتخاب و با کلیک آن را روی وب سایت خود نصب نمایید.

ویژگی های بارز قالب آماده وردپرس بی تم

استفاده از صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder برای قالب betheme

قالب چند منظوره بی تم وردپرس با معرفی صفحه سار اختصاصی خود یعنی مافین بیلدر در تلاش است تا بیشترین امکان سفارشی سازی قالب را در اختیار کاربران خود قرار دهد. صفحه ساز Muffin Builder ویژگی ها و قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با توجه به اینکه امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مناسب بوده و در عین حال ساده است، می تواند انتخاب مناسبی برای افراد مبتدی تر بشمار برود. اما ارائه مافین بیلدر توسط قالب بی تم وردپرس به هیچ عنوان به این معنا نیست که کاربران مجبورند به صورت الزامی از این صفحه ساز استفاده کنند. پوسته betheme با صفحه سازهای محبوب دیگر مثل ویژوال کامپوژر نیز سازگاری کامل دارد و در صورت تمایل کاربران می توانند از صفحه سازی که با آن احساس راحتی بیشتری دارند کار کنند. در این راستا می توانید آموزش کار با ویژوال کامپوزر را مطالعه کنید.

استفاده از صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder برای قالب betheme

امکان استفاده از بک گراند ویدیویی و پارالاکس در قالب بی تم وردپرس

یکی از موضوعاتی که می تواند زیبایی بصری یک وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد، استفاده از بک گراندهای ویدیویی یا پارالاکس است. با این کار می توانید احساس بهتری را در کاربران خود به وجود آورده و جلوه ای طبیعی به وب سایت خود بدهید. موضوعی که وجود دارد این است که همه قالب های موجود در بازار از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند. در نتیجه بررسی این موضوع پیش از انتخاب و خرید یک قالب امری مهم بشمار می رود. خوشبختانه قالب بی تم وردپرس جزء آن دسته از قالب های چند منظوره است که در این زمینه عملکرد مناسبی را داشته است و به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل بتوانید برای بخش های مختلف وب سایت خود از بک گراندهای ویدیویی یا پارالاکس استفاده نمایید.

امکان استفاده از بک گراند ویدیویی و پارالاکس در قالب بی تم وردپرس

واکنش گرا بودن قالب چند منظوره بی تم روی گوشی های تلفن همراه و تبلت

موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که همه کاربران از یک سیستم دسکتاپ خانگی در اندازه ای مشخص استفاده نمی کنند. ممکن است یک کاربر تمایل داشته باشد وب سایت شما را با تبلت مشاهده کند یا اینکه از طریق تلفن همراه خود وارد آن شود. به همین دلیل است رسپانسیو بودن قالب و نمایش مناسب آن در دستگاه های مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قالب بی تم وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که در این زمینه عملکرد خوبی را داشته است. شما می توانید با خرید قالب چند منظوره بی تم این اطمینان را داشته باشید که بتوانید وب سایت خود را به شکلی کاملاً رسپانسیو در سیستم های دسکتاپ مختلف و موبایل یا تبلت نمایش دهید.

واکنش گرا بودن قالب چند منظوره بی تم روی گوشی های تلفن همراه و تبلت

بهینه بودن قالب آماده وردپرس بی تم برای موتورهای جستجو

هدف اصلی از راه اندازی یک وب سایت وردپرسی، دیده شدن توسط کاربران از طریق موتورهای جستجو است. امروزه موتورهای جستجو مثل گوگل نقش مهمی را در موفقیت یک وب سایت و در نتیجه آن موفقیت کسب و کار وابسته به آن وب سایت ایفا می کنند. در نتیجه نیاز دارید قالبی را تهیه کنید که از نظر سئو عملکرد مناسبی داشته باشد. در زمان طراحی و توسعه قالب بی تم وردپرس به بهینه ساری آن برای موتورهای جستجو دقت کافی شده و با رعایت المان های مهمی مثل سرعت سعی ب اینبوده تا قالبی کاملاً بهینه طراحی و معرفی شود. همچنین لازم است در نظر داشته باشید که قالب betheme با افزونه یوآست سئو نیز سازگاری کامل دارد و شما می توانید با استفاده از آن وب سایت خود را به شکلی مناسب سئو نمایید.

بهینه بودن قالب آماده وردپرس بی تم برای موتورهای جستجو

قابلیت بالای سفارشی سازی قالب بی تم وردپرس

هر وب سایتی که با استفاده از قالب بی تم وردپرس طراحی و راه اندازی می شود، ظاهری کاملاً منحصر به فرد دارد. چرا که شما قادر هستید با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های این قالب و با استفاده از صفحه ساز اختصاصی آن وب سایت خود را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی کنید. مدقت کنید برای راه اندازی وب سایت خاص خود با استفاده از این پوسته به هیچ عنوان به دانش کدنویسی نیاز ندارید و تمامی ویژگی ها به راحتی و از طریق پنل مدیریتی این قالب در اختیار شما قرار گرفته است.

قابلیت بالای سفارشی سازی قالب بی تم وردپرس

عملکرد قوی قالب betheme در زمینه طراحی هدر

قالب بی تم وردپرس با ارائه بیش از 16 هدر منحصر به فرد عملکرد بسیار مناسبی در زمینه طراحی هدر وب سایت داشته است. شما می توانید هدر مورد نظر خود را از میان نمونه های پیشنهادی انتخاب و با استفاده از “هدر بیلدر” این قالب آن را شخصی سازی کنید. این قابلیت منحصر به فرد در قالب betheme به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از یک بخش کاملا مجزا یعنی همان Header Builder قالب بی تم، هدرهای وب سایت خود مدیریت کنید.

عملکرد قوی قالب betheme در زمینه طراحی هدر

ارائه بیش از 200 شورت کد اختصاصی قالب بی تم

شورت کدها به شما این امکان را می دهند تا بتوانید به راحتی المان های مختلف را در نوشته ها، صفحات یا ویجت ها قرار دهید. اما موضوعی که وجود دارد این است که افراد مختلف به ویژگی افراد مبتدی تر آشنایی زیادی با این شورت کدها و نحوه استفاده از آنها ندارند. قالب بی تم وردپرس به صورت اختصاصی روی این موضوع کار کرده و با ارائه هزاران شورت کد مختلف به شما این امکان را داده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن وب سایت خود را شخصی سازی کنید. به همین منظور تنها کافی است به بخش Shortcode Generator مراجعه کرده و با مشاهده نتیجه شورت کدها به صورت بصری کد مربوطه را کپی و به راحتی در بخشی که می خواهید قرار دهید.

ارائه بیش از 200 شورتکد اختصاصی قالب بی تم

آموزش نحوه نصب قالب بی تم

اگر شما قالب بی تم وردپرس را تهیه کرده و در حال حاضر یکی از کاربران این پوسته هستید به طور قطع نیاز دارید که قالبی که تهیه نموده اید را روی وب سایت وردپرسی خود نصب و فعال نمایید. به منظور نصب و فعال سازی قالب betheme وردپرس باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. اولین گامی که باید به منظور نصب قالب بی تم بردارید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد نمودن نام کاربری و رمز عبورتان است.
  2. سپس در گام بعدی باید با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس و از طریق پیشخوان وردپرس وب سایت خود اقدام کرده و قالب خریداری شده بی تم را روی وب سایت خود نصب و در نهایت فعال نمایید.
  3. بعد از کامل شدن فرآیند نصب قالب بی تم منویی تحت عنوان Betheme به پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد.
    آموزش نحوه نصب قالب بی تم
  4. با کلیک روی این منو شما می توانید زیر منوهای آن را مشاهده و مطابق با نیاز خود آنها را مدیریت نمایید. زیر منوهای قالب بی تم عبارتند از:
    • Dashboard: این بخش به عنوان پیشخوان قالب چند منظوره بی تم در نظر گرفته می شود. با استفاده از آن می توانید لایسنس قالب خود را وارد نموده و اطلاعات کلی وب سایتتان را مدیریت نمایید. همچنین در صورت نیاز به دریافت پشتیبانی مستقیم از ارائه دهنده این قالب نیز می توانید از این بخش اقدام نمایید. در واقع می توان گفت که این بخش به نوعی دسترسی سریع به برخی از زیرمنوهای قالب است.
      نحوه نصب قالب بی تم وردپرس
    • Install Plugins: با استفاده از این زیر منو قالب بی تم وردپرس این امکان را دارید که افزونه های نصب شده روی وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید از طریق همین بخش بررسی کنید که آیا افزونه های پریمیومی که به صورت رایگان روی این قالب ارائه داده می شوند، یعنی WP Bakery، Slider Revolution و Layer Slider روی قالب نصب و فعال می باشند یا نه.
    • Pre-build websites: امکان مشاهده بیش از 600 وب سایت آماده قالب بی تم وردپرس از طریق این زیر منو امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید از این طریق دمو مورد نظر خود را انتخاب و روی وب سایتتان فعال نمایید. در ادامه نیز به راحتی آن را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید.
    • Theme Options: اگر می خواهید وب سایت خود را شخصی سازی کنید، نیاز است که از طریق این بخش اقدام نمایید. در این قسمت تمامی ویژگی ها و دسترسی های لازم برای مدیریت قالب وب سایت و طراحی آن برای شما فراهم می باشد.
    • Header Builder: همانطور که پیش تر نیز گفته شد قالب بی تم وردپرس به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از هدرهای از پیش طراحی شده و همچنین Header Builder اختصاصی هدرهای وب سایت خود را مدیریت و سفارشی سازی کنید.
    • System Status: در این قسمت از منو قالب بی تم وردپرس می توانید وضعیت سیستم خود را مشاهده و بررسی نمایید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید به شکل بهتری وب سایت خود را مدیریت کنید.
    • Manual & Support: امکان دریافت پشتیبانی مستقیم از طریق این بخش برای شما فراهم می باشد. شما می توانید از این طریق برای پشتیبانان قالب betheme وردپرس تیکت ارسال کرده و از آنها راهنمایی بخواهید.
    • Changelog: تمامی تغییراتی که روی قالب بی تم وردپرس شکل گرفته به صورت یک گزارش در این بخش قابل مشاهده خواهد بود. شما می توانید از این طریق به شناخت بهتری درباره قالبی که خریداری نموده اید دست پیدا کنید.

افزونه های سازگار با قالب بی تم وردپرس

یکی از موضوعاتی که می تواند تصمیم گیری درباره خریدن یا نخریدن یک قالب را به شکل مستقیم تحت تاثیر قرار دهد، سازگاری آن با افزونه های معروف و پرکاربرد است. چرا که افزونه ها در زمینه بهبود عملکرد یک وب سایت وردپرسی نقش مهمی را ایفا می کنند و اگر قالب انتخابی شما با یکی از افزونه های مورد نیازتان تداخل داشته باشد، عملکرد کل وب سایت شما تحت تاثیر قرار می گیرد. موضوعی که باید در خصوص قالب بی تم وردپرس به آن اشاره کرد این است که این قالب 3 افزونه پرکاربرد که به صورت پریمیوم قابل تهیه است را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.
افزونه های پریمیوم قالب بی تم وردپرس
این سه افزونه عبارتند از:

در کنار افزونه های پریمیوم نامبرده که به صورت رایگان بعد از خرید قالب بی تم در اختیار شما قرار می گیرد، قالب betheme این اطمینان را به شما می دهد که می توانید با خیال راحت از کاربردی ترین افزونه های وردپرسی استفاده نمایید. در واقع این پوسته به شکلی طراحی شده که به هیچ عنوان با افزونه های اصلی وردپرس تداخلی را نداشته و وب سایت شما بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.
افزونه های سازگار با قالب بی تم وردپرس
برخی از این افزونه ها عبارتند از:

نظرات کاربران بعد از خرید قالب چند منظوره بی تم

موضوعی که باید در هنگام انتخاب و خرید ی قالب آماده وردپرسی به آن توجه لازم را داشته باشید این است که نظرات کاربرانی که از قالب های مورد نظرتان استفاده کرده اند را بررسی نمایید. در واقع کاربران هر قالب بهترین مرجع برای تصمیم گیری درباره یک قالب هستند. چرا که آنها قبل از شما مشکلات و مزیت های یک قالب را مورد بررسی قرار داده و تجربه کافی درباره آن قالب را دارند. قالب بی تم وردپرس یکی از قالب های محبوبی است که با داشتن بیش از 200،000 کاربر راضی در سرتاسر جهان به یکی از نمونه های بی بدیل در حوزه خود تبدیل شده است. در ادامه به برخی از نظرات کاربران درباره این قالب اشاره خواهیم کرد:

نظرات مثبت درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات مثبت درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات منفی درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات منفی کاربران درباره قالب بی تم وردپرس

فروشندگان قالب آماده betheme وردپرس

انتخاب یک فروشنده قالب وردپرس حرفه ای و قابل اعتماد از مهم ترین اقداماتی است که در مسیر خرید یک قالب خوب و حرفه ای باید به آن توجه داشته باشید. برای تهیه نسخه اورجینال و انگلیسی می توانید به راحتی از طریق وب سایت های معتبری مثل Themeforest اقدام نمایید. اما اگر قصد دارید نسخه فارسی سازی شده و راستچین یک قالب که مناسب فارسی زبانان است را خریداری نمایید باید از طریق وب سایت های معتبر داخلی اقدام کنید. برخی از فروشندگان قالب betheme وردپرس عبارتند از:

  • سایتناک: این وب سایت متشکل از یک تیم نرم افزاری متخصص در زمینه طراحی انواع سایت در زبان های مختلف از جمله پایتون و PHP است. امکان خرید انواع مختلف قالب یا افزونه وردپرسی از جمله قالب بی تم وردپرس از طریق این وب سایت برای شما فراهم می باشد.
  • بیگ تم: مجموعه بیگ تم با شعار تحولی بزرگ در ارائه خدمات وردپرس پا در مسیر ارائه خدمات وردپرسی گذاشته است. یکی از انتخاب های شما برای تهیه قالب چند منظوره بی تم وردپرس می تواند این وب سایت باشد.
  • آپ تم: اگر قصد راه اندازی یک وب سایت وردپرسی را دارید، می توانید قالب یا افزونه های مورد نظر خود را از طریق وب سایت آپ تم تهیه نمایید. این وب سایت یک مرجع تخصصی در زمینه فروش خدمات وردپرسی است.
  • تم فور: مجموعه تم فور از سال 87 کار خود را به صورت جدی آغاز نموده است و اکنون در زمینه ارائه خدمات مربوط به سیستم مدیریت محتوا وردپرس فعالیت می کند. شما می توانید برای خرید قالب بی تم وردپرس از طریق این وب سایت اقدام نمایید.
  • ابزار وردپرس: وب سایت ابزار وردپرس توسط تیمی جوان و متخصص راه اندازی و مدیریت می شود. حوزه فعالیت این وب سایت فروش قالب و افزونه های وردپرسی است. خرید قالب بی تم وردپرس از این وب سایت نیز امکان پذیر است.
  • راست چین: اگر به دنبال یک وب سایت فروشگاهی مناسب برای خرید قالب ها و افزونه های مورد نظر خود هستید، راست چین می تواند یکی از انتخاب های شما بشمار برود. این وب سایت از سال 1391 به صورت جدی کار خود را در حوزه فروش قالب و افزونه آغاز کرده است.
  • بی فارسی: وب سایت بی فارسی به عنوان مرکز تخصصی ارائه قالب چند منظوره بی تم وردپرس فعالیت می کند و پشتیبانی نسخه فارسی سازی شده این پوسته را انجام می دهد. بی فارسی نیز می تواند یکی از گزینه های خرید قالب betheme باشد.
  • ایران بی: این وب سایت به صورت اختصاصی روی فروش قالب چند منظوره بی تم وردپرس تمرکز کرده است. اگر قصد دارید قالب وردپرسی بی تم را تهیه کنید، می توانید از طریق این وب سایت اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که وب سایت های فوق تنها به دلیل فروش قالب بی تم وردپرس انتخاب و معرفی شده اند و معرفی آنها به هیچ عنوان به معنای تایید آنها از سمت شرکت میزبان نمی باشد. میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در خصوص نحوه عملکرد آنها ندارد.

قالب چند منظوره بی تم یک انتخاب مناسب برای راه اندازی هر نوع وب سایتی است. ارائه بیش از 600 وب سایت از پیش طراحی شده دلیل محکمی برای این گفته است. شما به راحتی می توانید این قالب را شخصی سازی کرده و وب سایتی کاملاً مطابق با سلیقه خود طراحی و راه اندازی نمایید. قالب betheme ویژگی های منحصر به فردی دارد و می تواند یکی از انتخاب های اصلی شما برای راه اندازی وب سایت وردپرسیتان باشد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به بررسی قالب بی تم وردپرس به عنوان یک قالب چند منظوره محبوب پرداختیم. در صورتی که تاکنون از این پوسته برای وب سایت خود استفاده کرده اید، تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

خرید هاست ابری وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *