نقد و بررسی و خرید قالب چند منظوره زفایر وردپرس


راه اندازی یک وب سایت وردپرسی اقدامی است که بسیاری از افراد برای توسعه کسب و کار خود به آن فکر می کنند. به همین منظور افراد باید در ابتدا یک هاست مناسب مثل هاست مورد نیاز برای وردپرس را تهیه نموده و سپس با نصب سیستم مدیریت محتوا وردپرس اقدام به راه اندازی یک وب سایت نمایند. موضوعی که وجود دارد این است که همه افراد به ویژه افراد مبتدی امکان طراحی یک وب سایت با کدنویسی را ندارند. در چنین شرایطی بهترین راهکار، استفاده از قالب های آماده موجود در بازار است. تنها کاری که باید در این زمینه انجام داد انتخاب یک قالب حرفه ای و مناسب برای اهداف کسب و کار است. یکی از قالب هایی که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته، پوسته زفایر وردپرس است. قالب شرکتی وردپرس زفایر یک قالب چند منظوره وردپرسی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا قصد داریم به بررسی قالب شرکتی وردپرس زفایر بپردازیم تا بتوانید به شکل بهتری درباره انتخاب و خرید این قالب برای راه اندازی وب سایت خود تصمیم گیری کنید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب شرکتی وردپرس زفایر

معرفی قالب شرکتی وردپرس زفایر

قالب شرکتی وردپرس زفایر یکی از محبوب ترین قالب هایی است که می توان به آن اشاره کرد. این قالب دارای ظاهری ساده، تمیز و طراحی بسیار حرفه ایاست. در صورت استفاده از آن می توانید یک وب سایت وردپرسی بسیار زیبا و سبک راه اندازی نمایید. در طراحی قالب zephyr به جزئیات دقت بسیار زیادی شده و با صفحه ساز ویژوال کامپوزر سازگاری کامل دارد. قابلیت های مختلف ارائه شده در صفحه ساز، این امکان را فراهم می سازد تا بتوانند وب سایت شرکتی یا وبلاگ خود را با زیبایی هر چه تمام تر شخصی سازی کنند.

اگر به دنبال یک وب سایت زیبا و در عین حال ساده هستید، قالب شرکتی زفایر می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در این قالب به جزئیات دقت بسیار زیادی شده، قالب زفایر برای راه اندازی وب سایت های شرکتی و پورتفولیو انتخاب مناسبی می باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قالب شرکتی وردپرس زفایر توسط تیم سازنده قالب ایمپرزا معرفی شده است. همین امر سبب شده تا این قالب ویژگی های اصلی قالب چند منظوره ایمپرزا را دارا باشد. یکی از قابلیت های بسیار مهمی که قالب زفایر وردپرس در اختیار کاربران خود قرار داده این است که به آنها این امکان را می دهد تا قبل از تصمیم گیری برای خرید این قالب از نسخه آزمایشی آن استفاده کنند. در نتیجه آن کاربران می توانند به راحتی عملکرد یک قالب را مورد ارزیابی قرار دهند و اگر بخش های مختلف قالب شرکتی زفایر مورد تایید بود آن را خریداری نمایند.

بررسی مزایا و معایب قالب شرکتی زفایر

بررسی مزایا و معایب قالب شرکتی زفایر

به طور کلی هر قالب با یکسری ویژگی های مشخص به کاربران اینترنتی معرفی می شود. بسیاری از این ویژگی ها میان اکثر قالب ها مشترک می باشد اما معمولاً ویژگی هایی که طراحان یک قالب روی آن تمرکز بیشتری دارند، مواردی هستند که باعث ایجاد تمایز میان قالب مورد نظر با سایر پوسته های موجود شده است. هر چقدر که یک پوسته در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، این امکان که بتواند توسط کاربران انتخاب شود نیز بیشتر خواهد بود. قالب شرکتی وردپرس زفایر جزء آن دسته از قالب هایی است که ویژگی های منحصر به فرد زیادی را دارد. برخی از اصلی ترین ویژگی های قالب zephyr که می توان به آنها اشار کرد، عبارت است از:

مزایای قالب شرکتی زفایر

  • امکان تست کردن قالب به صورت زنده قبل از خرید قالب زفایر
  • سازگاری کامل با صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • سازگاری با فروشگاه ساز ووکامرس
  • ریسپانسیو بودن قالب متناسب با نوع نمایشگر
  • امکان ترجمه و چند زبانه کردن قالب و سازگاری با افزونه wpml
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو
  • سازگاری قالب زفایر با ادیتور گوتنبرگ
  • بهینه سازی قالب از نظر سرعت
  • ارائه 2 افزونه پرمیوم به صورت رایگان
  • بهینه سازی قالب شرکتی زفایر برای مرورگرهای پرکاربرد
  • ارائه قابلیت استفاده از بک گراند پارالاکس
  • قابلیت نمایش پوسته زفایر در صفحه نمایش رتینا
  • ارائه مگا منوهای حرفه ای و زیبا
  • قابلیت بالای سفارشی سازی کردن قالب وردپرسی زفایر
  • قابلیت ساخت هدرهای سفارشی زیبا
  • پشتیبانی از زبان های راست چین
  • ارائه بیش از 1300 آیکون متنوع

معایب قالب شرکتی زفایر

  • عدم تایید سازگاری کامل قالب شرکتی رفایر با صفحه ساز المنتور از سمت مجموعه سازنده قالب
  • عدم ارائه وب سایت های آماده متنوع در مقایسه با قالب های مشابه دیگر

دمو قالب زفایر وردپرس

قالب شرکتی وردپرس زفایر در زمینه ارائه دموهای آماده عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. این پوسته تاکنون 4 وب سایت آماده مختلف را طراحی و به صورت رسمی در اختیار عموم قرار داده همانطور که پیش تر نیز گفته شد، امکان بررسی دموها به صورت زنده نیز فراهم می باشد. طراحان این قالب تلاش کرده اند تا در این نمونه ها روی جزئیات دقت لازم را داشته باشند و اصلی ترین ویژگی های قالب را به صورت کامل نشان دهند. شاید در نگاه اول کم بودن تعداد پیش نمایش های این قالب در مقایسه با سایر قالب ها به چشم بیاید. اما موضوعی که باید به آن اشاره کرد این است که با وجود کم بودن تعداد دموها، در تمامی آنها به بهترین نحو ممکن به جزئیات توجه شده است. در نتیجه با انتخاب هر یک از آنها می توانید یک وب سایت کاملاً حرفه ای و منحصر به فرد داشته باشید. در ادامه می توانید نمونه دموهای قالب زفایر وردپرس را مشاهده نمایید.

ویژگی های بارز قالب شرکتی zephyr

ویژگی های هر قالب به طور معمول تعیین می کنند که یک پوسته می تواند برای وب سایت ما مناسب باشد یا نه. بسیاری از این ویژگی ها میان قالب های مختلف موجود در بازار مشترک است اما برخی از آنها نیز تنها در یک یا چند قالب دیده می شوند و همین امر سبب متمایز شدن آن قالب می گردد. قالب شرکتی وردپرس زفایر نیز جزء آن دسته از قالب هایی است که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و همین ویژگی ها سبب شده تا به محبوبیت خوبی در میان کاربران دست پیدا کند. در ادامه برخی از بارزترین ویژگی های این قالب را به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ارائه پنل مدیریتی آزمایشی قبل از خرید قالب زفایر وردپرس

یکی از مهم ترین ویژگی های قالب وردپرس زفایر که می توان به آن اشاره کرد، ارائه قابلیت بررسی و آزمایش پنل مدیریتی قالب قبل از خرید آن است. به طور معمول کاربران با بررسی ویژگی های یک قالب می توانند آن را خریداری کرده و بعد از نصب و وارد نمودن لایسنس، پوسته مربوطه روی وردپرس آنها فعال می شود. اما قالب zephyr این امکان را فراهم می کند تا قبل از خرید قالب و پرداخت هزینه وارد نسخه آزمایشی قالب شده و اقدامات مورد نظر خود را در پنل تنظیمات آن انجام داد. بدین ترتیب می بینید که قالب برای نیازهای شما مناسب است یا نه و سپس با درک کامل و حیالی آسوده آن را خریداری نمایید.

ارائه پنل مدیریتی آزمایشی قبل از خرید قالب زفایر وردپرس

سازگاری کامل قالب شرکتی زفایر با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

صفحه سازها نقش بسیار مهمی در راه اندازی و سفارشی سازی یک قالب وردپرسی دارند. با استفاده از یک page builder مناسب می توانید تمامی تغییراتی که تمایل دارید روی وب سایت خود اعمال نمایید را به صورت بصری مشاهده و پیاده سازی کنید. بررسی این موضوع که یک قالب با چه صفحه سازهایی سازگاری دارد، امر بسیار مهی است. قالب شرکتی وردپرس زفایر با صفحه ساز محبوب ویژوال کامپوزر سازگاری کامل دارد و حتی این افزونه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در نتیجه شما می توانید به راحتی و با استفاده از این صفحه ساز وب سایت خود را سفارشی سازی کنید.

سازگاری کامل قالب شرکتی زفایر با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

ساخت هدرهای زیبا در قالب زفایر وردپرس

قالب zephyr یکی از بهترین قالب های موجود در زمینه طراحی و ساخت هدرهای منحصر به فرد است. به طور معمول در قالب های وردپرسی می توانید از حالت های سفارشی سازی پیش فرض ارائه شده استفاده نمایید. اما در قالب وردپرسی زفایر بیش از 10 سربرگ منحصر به فرد و زیبا ارائه شده و شما این امکان را دارید که آنها را با توجه به معیارهای خود طراحی کنید. شما می توانید محل قرارگیری لوگو، رنگ بندی بک گراند و خیلی از تنظیمات جزئی دیگر که باعث بهبود ظاهر هدر وب سایتتان می شود را به راحتی و با استفاده از سربرگ ساز اختصاصی این قالب مدیریت نمایید.

ارائه سربرگ ساز اختصاصی در قالب زفایر وردپرس

قابلیت بالای سفارشی سازی کردن قالب وردپرسی زفایر

قالب شرکتی وردپرس زفایر این امکان را فراهم ساخته تا با استفاده از قابلیت ها و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد، وب سایت خود را به شکلی مناسب و مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. در این قالب برای طراحی و مدیریت تمامی بخش های وب سایت مثل هدر، فوتر و… فکر شده است و حتی جزئی ترین موارد نیز مورد توجه قرار گرفته اند. شما می توانید هم از طریق بخش تنظیمات قالب وردپرس خود و هم با استفاده از صفحه ساز این قالب یعنی ویژوال کامپوزر تمامی بخش های وب سایت را تغییر داده و مدیریت نمایید. در نظر داشته باشید صفحه سازی که در این پوسته مورد استفاده قرار می گیرد دارای قابلیت drag & drop بوده و می توانید نتیجه تمامی تغییراتی که اعمال می کنید را به صورت زنده مشاهده کنید.

قابلیت بالای سفارشی سازی کردن قالب وردپرسی زفایر

ریسپانسیو بودن قالب zephyr متناسب با نوع نمایشگر

به طور کلی سبک نمایش یک وب سایت در نمایشگرهای مختلف مثل موبایل یا تبلت نقش تعیین کننده ای در موفقیت یک قالب ایفا می کند. چرا که بخش بزرگی از کاربران یک وب سایت از طریق گوشی های تلفن همراه سایت را بررسی می کنند. در نتیجه سبک نمایش مناسب آن نه تنها روی تجربه کاربری مشتریان بالقوه سایت تاثیر می گذارد، بلکه روی سئو سایت و موفقیت آن در نتایج جسجو نیز تاثیر مستقیم دارد. قالب وردپرس چند منظوره زفایر عملکرد بسیار مناسبی را در زمینه ارائه سایت در نمایشگرهای مختلف داشته و یک قالب کاملاً واکنش گرا بشمار می رود.

ریسپانسیو بودن قالب zephyr متناسب با نوع نمایشگر

سازگاری قالب شرکتی وردپرس زفایر با فروشگاه ساز ووکامرس

قالب زفایر وردپرس با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما می توانید با خیال راحت وب سایت فروشگاهی خود را با استفاده از این قالب راه اندازی نمایید. زمانی که شما افزونه ووکامرس را روی وردپرس خود نصب و فعال می کنید، قالب zephyr به صورت خودکار استایل مناسب آن را اعمال می کند. بدین ترتیب وب سایت شما بدون هیچ مشکلی به راحتی به یک وب سایت فروشگاهی با ظاهری بسیار زیبا و حرفه ای تبدیل می شود.

سازگاری قالب شرکتی وردپرس زفایر با فروشگاه ساز ووکامرس

آموزش نصب قالب زفایر در وردپرس

اگر در خصوص خرید قالب زفایر وردپرس اقدام نموده و اکنون می خواهید آن را روی وب سایت وردپرسی خود نصب و راه اندازی نمایید، باید یکسری مراحل را دنبال کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که به چه شکلی قالب zephyr را روی وب سایت خود نصب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید:

  1. در گام اول در راستای ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید.
  2. سپس در پیشخوان و از طریق آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس به راحتی و تنها با چند کلیک قالب شرکتی زفایر را نصب و راه اندازی نمایید.
  3. حال برای مدیریت تنظیمات قالب شما باید از طریق منو جدیدی که به پیشخوان اضافه می شود، یعنی منو zephyr اقدام نمایید.
    آموزش نصب قالب زفایراین منو به طور کلی شامل زیرمنوهای زیر می شود:
    • Theme Options: با استفاده از این زیرمنو می توانید تنظیمات کلی قالب وب سایت خود را مدیریت نمایید. این بخش از قالب شرکتی وردپرس زفایر از اهمیت بالایی برخودار است و قادر خواهد بود به طور کلی پوسته وب سایت خود را مدیریت نمایید. در تصویر زیر تنظیمات قابل دسترس پوسته زافایر وردپرس را مشاهده می کنید. امکان تنظیمات فروشگاهی، تایپوگرافی، تصاویر، رنگ بندی ها و… در این بخش میسر است.
      آموزش تنظیمات قالب زفایر
    • Grid Layouts: اگر می خواهید از قابلیت Grid در وب سایت خود استفاده نمایید، قالب zephyr این امکان را تحت یک زیرمنو مجزا برای شما فراهم کرده است. شما می توانید نمونه های موجود را به صورت بصری مشاهده و هر کدام از آنها را که تمایل دارید با یک کلیک انتخاب نمایید.
      تنظیمات قالب زفایر وردپرس
    • Headers: در قالب شرکتی زفایر امکان مدیریت سربرگ های وب سایت از طریق این منو وجود دارد. هر یک از نمونه های موجود که به نظر شما مناسب هستند را انتخاب و روی وب سایت خود پیاده سازی نمایید.
    • Content tempelates: ظاهر محتوای یک وب سایت نقش مهمی در ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد دارد. شما از طریق این منو می توانید از طرح های موجود جهت ارائه محتوا استفاده کرده و ظاهر نوشته های خود را مدیریت نمایید.
    • Page Blocks: بلوک های صفحه یکی از بخش های مهم در زمینه طراحی یک وب سایت وردپرسی حرفه ای هستند. در قالب شرکتی وردپرس زفایر از طریق این منو با بلوک های متنوعی رو به رو خواهید بود.
    • Addons:  هر قالب برای داشتن عملکردی بهتر به یکسری افزونه نیاز دارد. در این زیر منو می توانید افزونه های پرمیوم و رایگانی که می توانید در صورت نیاز روی وردپرس خود نصب و فعال نمایید را مشاهده و مدیریت کنید.
    • Demo Import: اگر قصد دارید یکی از دموهای پیشنهادی قالب چند منظوره وردپرس زفایر را استفاده کنید، می توانید از طریق این زیر منو اقدام نمایید. در نظر داشته باشید می توانید تمامی بخش های یک دمو یا بخشی از آن را درون ریزی کنید.
    • درباره: اطلاعات کلی قالب و امکان دسترسی به پورتال پشتیبانی و آموزش های موجود از طریق زیر منو “درباره” امکان پذیر است.

افزونه های سازگار با قالب شرکتی وردپرس زفایر

با استفاده از افزونه های مختلف موجود در مخزن وردپرس می توان قابلیت های متفاوتی را به وب سایت خود اضافه نمود. هر یک از این افزونه ها قابلیت مربوط به خود را دارند و استفاده از آنها سبب می شود تا وب سایت شما بتواند عملکرد بسیار بهتر و حرفه ای تری را داشته باشد. قالب شرکتی وردپرس زفایر جزء آن دسته از قالب هایی است که با افزونه های مهم و اصلی وردپرس سازگاری بسیار بالایی دارد. دو افزونه کاربردی پرمیومی که باید برای تهیه آنها هزینه ای را پرداخت نمایید را به صرت کاملاً رایگان و بعد از خرید قالب zephyr در اختیار شما قرار می دهد. دو افزونه پریمیومی که به صورت رایگان روی قالب شرکتی وردپرس زفایر ارائه داده می شود، عبارت است از:

افزونه های پریمیوم قالب شرکتی وردپرس زفایر

و برخی از افزونه هایی که با قالب zephyr سازگاری کامل دارد نیز عبارت است از:

افزونه های سازگار با قالب شرکتی وردپرس زفایر

نظرات کاربران بعد از خرید قالب زفایر

نظر کاربران درباره یک قالب بهترین مرجع موجود برای تصمیم گیری درباره خرید یا عدم خرید آن قالب است. چرا که معمولاً کاربران بعد از خرید پوسته مورد نظر خود و بررسی عملکرد آن نظرات خود را ارائه می دهند و این موضوع می تواند بسیار کمک کننده باشد. شما می توانید در هنگام تلاش برای خرید یک قالب به وب سایت های فروشنده مراجعه و نظرات کاربران را مطالعه نمایید. برخی از نظرات مثبت و منفی کاربران قالب شرکتی وردپرس زفایر را می توانید در ادامه مطالعه نمایید:

نظرات مثبت کاربران درباره قالب زفایر

نظرات مثبت کاربران درباره قالب شرکتی وردپرس زفایر

نظرات منفی کاربران درباره قالب زافایر

نظرات منفی کاربران درباره قالب شرکتی وردپرس زفایر

مراجع خرید قالب زفایر وردپرس

انتخاب یک فروشنده خوب موضوع بسیار مهمی است که بعد از انتخاب قالب وردپرسی موردنظرتان باید به آن توجه داشته باشید. فروشگاه هایی مثل themeforest این امکان را برای شما فراهم می کنند تا قالب مورد نظر خود را از طریق آنها خریداری نمایید. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر قصد دارید یک وب سایت فارسی زبان و راست چین راه اندازی نمایید باید قالب مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر داخلی تهیه نمایید. در ادامه برخی از فروشندگان داخلی قالب شرکتی زفایر را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • دارکوب وب: این وب سایت در زمینه ارائه خدمات وردپرسی فعالیت دارد. شما می توانید انواع افزونه ها و قالب های وردپرسی از جمله قالب شرکتی وردپرس زفایر را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • نوین وردپرس: وب سایت نوین وردپرس از سال 1393 وارد عرصه رقابت در زمینه ارائه خدمات وردپرسی شده. می توانید انواع مختلف محصولات وردپرسی اورجینال را از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • تم فارس: وب سایت دیگری که در زمینه فروش محصولات وردپرسی فعالیت دارد، وب سایت تم فارس است. این وب سایت در سال 1397 کار خود را آغاز نموده. امکان خرید قالب zephyr از طریق این وب سایت امکان پذیر است.
  • مگاتم: مگاتم به عنوان یک مارکت وردپرسی امکان تهیه قالب و افزونه های وردپرس را برای شما فراهم کرده. قالب شرکتی زفایر در این وب سایت به فروش رسانده می شود.
  • ایمپرزا فارسی: همانطور که می دانید طراحان قالب چند منظوره ایمپرزا و زفایر یکی هستند. در نتیجه با توجه به اینکه این وب سایت 5 سال است در زمینه ارائه خدمات قالب ایمپرزا فارسی فعالیت دارد، امکان خرید قالب شرکتی زفایر را نیز برای شما فراهم کرده است.
  • راستچین: این مجموعه از سال 1391 کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده. در حال حاضر شما امکان تهیه انواع مختلف قالب و افزونه را از طریق این وب سایت دارید. قالب شرکتی وردپرس زفایر نیز در این وب سایت به فروش می رسد.
  • ژاکت: وب سایت ژاکت از سال 1393 وارد حوزه رقابت به عنوان یک مارکت وردپرسی شده است. در این وب سایت انواع خدمات وردپرسی از جمله فورش قالب به کاربران ارائه می شود.
  • ابزار وردپرس: مجموعه ابزار وردپرس از سال 1395 کار خود را آغاز نموده و اکنون به یک مرجع در زمینه ارائه خدمات وردپرسی تبدیل شده است. شما می توانید به منظور خرید قالب zephyr وردپرس به این وب سایت مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که نام فروشگاه های اینترنتی نامبرده تنها با توجه به حوزه فعالیت آنها عنوان شده است و معرفی این وب سایت ها به منزله تایید یا رد هیچ یک از آنها نمی باشد. میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال نوع عملکرد آن ها ندارد.

راه اندازی یک وب سایت وردپرسی مواردی مثل خرید هاست ابری با آپتایم بالا و انتخاب هدف محدود نمی شود. شما باید بتوانید با انتخاب یک قالب مناسب، وب سایتی حرفه ای و منحصر به فرد را طراحی و راه اندازی نمایید. قالب زفایر وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که امکانات و قابلیت های محنصر به فرد زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. کار با این پوسته بسیار آسان بوده و کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی با استفاده از قالب zephyr یک وب سایت کاملاً حرفه ای و زیبا را راه اندازی نمایند. در این مقاله تلاش ما بر این بوده است که به شکلی دقیق و مناسب قالب شرکتی زفایر را مورد بررسی قرار داده و در مسیر انتخاب این قالب در کنار شما همراهان عزیز باشیم. اگر تاکنون از این قالب برای وب سایت خود استفاده کرده اید در صورت تمایل می کنید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید هاست ابری قدرتمند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *