آموزش افزودن امضا به دیدگاه‌های مدیر سایت در وردپرس


آموزش افزودن امضا به دیدگاه‌های مدیر سایت در وردپرس

افزودن امضا مدیر در وردپرس برای دیدگاه‌های وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار میده تا یک امضا برای خودتون در متن دیدگاه تنظیم کنید تا در هر دیدگاهی که در مطالب وردپرس برای مدیر سایت قرار داره و به دیدگاه کاربران پاسخ دادین در فوتر متن دیدگاه شما به صورت ثابت نمایش داده شود. ممکنه تا ایز این متن برای شعار در دیدگاه‌ها استفاده کنید یا اینکه از کاربران بخواهید تا روی لینکی کلیک کنند، به هر حال فرقی نداره و ممکنه شما با هر هدفی قصد نمایش متن امضا در دیدگاه مدیر سایت را داشته باشید.

آموزش نحوه اضافه کردن امضا به دیدگاه‌های مدیر سایت در وردپرس – آکادمی آموزشی اولین دیتا

در این آموزش قصد دارم تا به نحوه اضافه کردن متن امضا به دیدگاه‌های مدیر سایت در وردپرس بپردازم که با استفاده از اون قادر هستید تا متنی را به صورت ثابت برای دیدگاه‌های مدیر سایت و کاربرانی که در وردپرس دارای نقش کاربری مدیر کل هستند نمایش دهید. همچنین در انتها به معرفی افزونه درج امضا در دیدگاه‌های وردپرس میپردازم که با استفاده از این افزونه میتونید امکان درج امضا را برای سایر کاربران سایت هم فراهم کنید.

افزودن امضا مدیر در وردپرس برای دیدگاه‌های مدیر سایت

برای نمایش متن امضا مدیر در دیدگاه وردپرس ابتدا باید مشخص بشه که کاربر مدیر هست یا خیر، سپس اگر کاربری که با نقش کاربری مدیر بود متنی که برای نمایش در فوتر دیدگاه مشخص شده نمایش داده شود. برای این منظور وارد هاست خود شده و روی گزینه File Manager کلیک کنید تا به صفحه مدیریت فایل‌ها در هاست خودتون هدایت شوید.

 

بعد از اینکه وارد فایل منیجر هاست خودتون شدید به مسیر /public_html/wp-content/themes/ مراجعه کرده و سپس از بین پوشه‌های موجود در این پوشه وارد پوشه قالبی که در حال حاظر از اون استفاده می‌کنید و روی سایت فعال هستش کلیک کنید تا وارد پوشه قالب شوید. سپس به دنبال فایلی با نام Functions.php در این فایل بگردید و بعد از اینکه این فایل را پیدار کردید روی اون راست کلیک کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید تا صفحه ویرایش براتون باز شده و کدهای زیر را در مکان مناسبی از این فایل قرار دهید.

add_filter( 'comment_text', 'my_comment_text' );
function my_comment_text( $mytext ) {
        $id = get_comment(get_comment_ID())->user_id;
        global $comment;
        if($id == 1 ){
                $mytext = get_comment_text( $comment ) . '

.:: این متن برای نمایش امضا مدیر در نظرات وردپرس می‌باشد ::.

‘; }else{ $mytext = get_comment_text( $comment ); } return $mytext; }

حالا همونطور که در خط ششم کد بالا میبینید متنی که در بین دو تگ P قرار داره را پاک کرده و متن دلخواه خودتون را در اون قرار دهید. شما میتونید از سایر تگ‌های HTML برای نمایش عکس و هر نوع محتوایی در این بخش اقدام کنید. حالا بعد از اینکه محتوای دلخواه خودتون را در اینجا وارد کردید روی دکمه ذخیره فایل کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

دقت داشته باشید که قبل از ایجاد هر گونه تغییر در فایل فانکشن قالب وردپرس یک نسخه کپی از اون تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتونید با جایگزین کردن فایل اصلی functions.php سریعا مشکل را برطرف کرده و سایت را به حالت قبل برگردانید.

بعد از قرار دادن کد بالا حالا اگر به دیدگاه‌هایی که مدیران سایت در بخش نوشته‌ها اضافه کردن و منتشر شده مراجعه کنید مشابه تصویر زیر خواهید دید که متن و محتوای مورد نظرتون در زیر هر دیدگاهی که در نوشته‌ها ارسال کردید نمایش داده خواهد شد.

افزونه نمایش امضا کاربران در نظرات وردپرس

اما اگر تمایلی به استفاده از کد ندارید و میخواهید تا علاوه بر مدیران سایت، کاربران هم امکان استفاده از امشا را در نظرات داشته باشند میتونید از افزونه برای این کار استفاده کنید. افزونه نمایش امضا در دیدگاه‌های وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Comment Signature در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که با استفاده از اون میتونید قابلیتی در شناسنامه کاربران اضافه کنید تا در اون بتونن امضا دلخواه خودشون را برای نمایش در انتهای متن دیدگاه‌ها وارد کنند. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه Comment Signature

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Comment Signature در بخش تنظیمات پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد، روی این منو کلیک کنید تا صفحه تنظیمات براتون باز شده و سپس بر اساس طراحی دلخواه خودتون تنظیمات را اعمال کنید.

 

Text Size: در این فیلد اندازه دلخواه برای نمایش متن امضا در نظرات وردپرس را وارد کنید.

Font Color: در این فیلد رنگ دلخواه برای متن امضا در دیدگاه‌های وردپرس را وارد کنید.

Horizontal Line Width: در این فیلد اندازه پهنا برای نمایش متن امضا در دیدگاه وردپرس را به صورت درصدی وارد کنید که چه میزان از پهنای باکس نظرات وردپرس را به خودش اختصاص بده، در صورت انتخاب گزینه 100 درصد به صورت کامل نمایش داده میشه که با کم کردن این میزان اندازه افقی برای متن کمتر شده و در نتیجه اگر متن امضا طولانی‌تر باشه در چند خط نمایش داده خواهد شد.

Margin: از این بخش میتونید فاصله متن امضا در دیدگاه وردپرس را بر حسب پیکسل از چهار جهت بالا، راست، پایین و چپ وارد کنید.

Maximum Number of Signature Characters: و در نهایت در این فیلد هم میتونید حداکثر تعداد کاراکترهایی که کاربران میتونن این تعداد از کاراکتر را در متن امضا وارد کنند را تعیین کنید. حالا تنظیمات را ذخیره کرده و به مسیر کاربران> شناسنامه شما مراجعه کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل در وردپرس هدایت شوید.

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید بخشی با عنوان User’s Signature در صفحه ویرایش پروفایل وردپرس اضافه شده که کاربران قادر هستند در این بخش متن دلخواه خودشون را برای نمایش در امضا دیدگاه‌های وردپرس وارد کنند تا در هر دیدگاهی که در سایت ارسال میکنند این امضا مشابه تصویر زیر در انتهای هر نظر نمایش داده شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *