آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس


آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس | مِستر آموز

نمایش محتوای برگه در صفحه دیگر وردپرس همواره یکی از سوالات کاربران بوده که با استفاده از این امکان قادر باشند تا محتوای یک برگه از سایت وردپرسی خودشون را در نوشته و یا محصول نمایش دهند.

حتما برای شما هم پیش اومده تا در برخی از نوشته‌های سایت خودتون نیاز به فرم و یا محتوایی دارید که در یک برگه وردپرس از اون استفاده میکنید تا کاربران این فرم را تکمیل کنند.

در اولین قدم میایم و بعد از اینکه محتوای نوشته خودمون را به اتمام رسوندیم در انتهای نوشته از کاربران میخوایم با مراجعه به لینک برگه مورد نظر اون فرم را پر کنند. اما این روش کمی غیر حرفه‌ای هستش و اینکه ما برای یک کار ساده مدام کاربران را از این صفحه به صفحه دیگه هدایت کنیم بیشتر باعث فراری شدن کاربران از وبسایت خواهد شد.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه برای نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر وردپرس را دارم که با این افزونه میتونید محتوای موجود در برگه وردپرس را در هر یک از صفحات سایتتون که قصد دارید محتوای برگه را نمایش دهید درج کنید بدون اینکه نیاز باشه تا کاربر را از صفحه‌ای به صفحه دیگه هدایت کنید.

آموزش نمایش محتوای برگه در صفحه دیگر وردپرس

افزونه نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام Insert Pages در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 20.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.7 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به نمایش صفحه برگه در نوشته وردپرس خواهید بود و میتونید محتوای برگه‌های وردپرس را در نوشته‌های خودتون نمایش دهید. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرس خودتون بکنید.

دانلود افزونه Insert Pages

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Insert Pages در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با مراجعه به این منو میتونید تنظیمات افزونه برای نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس را شخصی سازی کنید.

 

Shortcode format: با استفاده از این گزینه حالت استفاده از شورت کد برای نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس را مشخص کنید. استفاده از شورت کد در افزونه نمایش صفحه در صفحه دیگر وردپرس با استفاده از ID برگه یا نامک برگه امکان پذیر خواهد بود که به دلخواه خودتون میتونید اونو تعیین کنید. پیشنهاد می‌کنم از حالت دوم یعنی نمایش با استفاده از آی‌دی استفاده کنید تا در صورت تغییر پیوند یکتا برگه که با تغییر نامک برگه انجام میگیره با خطا در نمایش محتوا مواجه نشید.

Wrapper for inserts: با استفاده از این گزینه میتونید حالت نمایش برگه را بر اساس div یا span در سورس صفحات مشخص کنید. در صورتی که با استفاده از div چیدمان صفحه نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس به هم ریخت میتونید از حالت span استفاده کنید.

Insert method: با استفاده از این گزینه هم میتونید متد دلخواه خودتون را برای نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس انتخاب کنید. گزینه اول برای متد قدیمی هست که ممکنه با برخی از افزونه‌ها ناسازگاری داشته باشه و گزینه دوم معمولی هست که با افزونه‌ها سازگار بوده و خیلی کمتر پیش میاد که اگر برای نمایش محتوایی خاص از برگه مقصد از افزونه استفاده کرده باشید محتوای اون برگه به درستی در نوشته نمایش داده نشود.

TinyMCE filter: با استفاده از این گزینه هم میتونید فیلتر دلخواه خودتون را برای ویرایشگر وردپرس انتخاب کنید. در نهایت تنیمات را ذخیره کنید و به صفحه نوشته‌ای که قصد دارید محتوای یک برگه را در اون نمایش دهید مراجعه کنید.

 

حالا همونطور که در تصویر هم میبینید دکمه‌ای با نام Insert Page در ویرایشگر اضافه شده که با استفاده از این دکمه میتونید محتوای برگه وردپرس را در هر صفحه از نوشته و یا محصولات ووکامرس نمایش دهید. بنابراین روی دکمه کلیک کنید تا پنجره اضافه کردن محتوای برگه در نوشته وردپرس مشابه تصویر زیر براتون باز بشه.

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید ابتدا نوشته و یا برگه‌ای که قصد دارید محتوای اونو در این نوشته یا برگه قرار بدین را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Options کلیک کنید تا تنظیمات بیشتر برای نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر وردپرس براتون باز شده و بر اساس توضیحاتی که در ادامه میدم اونو شخصی سازی کنید.

ابتدا از بخش Display نوع نمایش برگه در صفحات وردپرس را بر اساس یکی از گزینه‌های زیر انتخاب کنید.

  • title: با انتخاب این گزینه صرفا عنوان برگه یا صفحه انتخابی در این صفحه نمایش داده خواهد شد.
  • link: با انتخاب این گزینه لینک برگه انتخابی نمایش داده میشه و با کلیک روی این لینک کاربران به محتوای برگه هدایت خواهند شد.
  • excerpt with title: با انتخاب این گزینه عنوان صفحه مورد نظر به همراه خلاصه محتوای برگه در نوشته نمایش داده خواهد شد. این خلاصه مطلب شامل 250 کلمه خواهد بود که در آموزش نمایش خلاصه مطالب وردپرس به بررسی اون پرداختیم که اگر تعداد نمایش خلاصه نوشته در وردپرس را تغییر داده باشید به همین میزان تعیین شده نمایش داده خواهد شد.
  • excerpt only: با انتخاب این گزینه فقط خلاصه نوشته نمایش داده خواهد شد.
  • content: با انتخاب این گزینه محتوای کامل صفحه مورد نظر اضافه خواهد شد.
  • All: با انتخاب این گزینه کلیه محتوای برگه شامل عنوان و محتوای آن نمایش داده خواهد شد.

use custom template: با انتخاب این گزینه نیز قادر خواهید بود تا قالب دلخواهی برای نمایش محتوا ایجاد کرده و یکی از آنها را برای نمایش انتخاب کنید.

Extra Classes: با استفاده از این گزینه هم میتونید در صورتی که قصد دارید از استایل دلخواه برای نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر وردپرس استفاده کنید کلاس استایلی که در قالب تعریف کردید را در این گزینه وارد کنید تا بر روی اون اعمال بشه. حالا که تنظیمات را بر اساس دلخواه خودتون مشخص کردید روی دکمه Insert Page کلیک کنید تا شورت کدهای نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر به محتوای این صفحه اضافه شود.

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید من در اینجا محتوای برگه حساب کاربری ووکامرس را انتخاب کرده بودم که در محتوای نوشته نمایش داده شده است.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر وردپرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش محتوای یک برگه در نوشته وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *