آموزش ورود به بخش مدیریت اپن کارت


به طور کلی افرادی که به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی برای خود هستند، تمایل دارند از یک فروشگاه ساز ساده و در عین حال حرفه ای استفاده کنند. این امر سبب می شود تا بعد از انتخاب نام دامنه و خرید هاست مناسب، انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب امری مهم بشمار برود. اپن کارت یکی از فروشگاه سازهایی است که افراد بسیاری آن را انتخاب کرده و وب سایت فروشگاهی خود را با استفاده از آن راه اندازی می کنند. بعد از آموزش نصب اپن کارت، خیلی از افراد نیاز دارند که روش ورود به پنل مدیریتی اپن کارت را نیز یاد بگیرند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم آموزش ورود به بخش مدیریت اپن کارت را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

نحوه ورود به بخش مدیریت اپن کارت

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از کاربران اپن کارت مطرح می شود این است نحوه ورود به بخش مدیریت اپن کارت چگونه است؟ در واقع آنها به دنبال آموزشی هستند که به کمک آن بتوانند بعد از نصب اپن کارت روی هاست خود، وارد پنل مدیریت فروشگاه اپن کارت خود شوند.

مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از هر اقدامی باید به دنبال نصب اپن کار روی هاست خود باشید. به همین منظور می توانید از آموزش های زیر بهره ببرید.

آموزش نصب اپن کارت روی هاست سی پنل

به منظور ورود به بخش مدیریت اپن کارت باید دو مرحله اصلی را پشت سر بگذارید:

  • در گام اول باید با وارد نمودن آدرس ورود به پنل مدیریتی اپن کارت وارد بخش login شوید.
  • در ادامه نیز با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که در فرآیند نصب آن تعیین کرده اید، به راحتی وارد پیشخوان مدیریت OpenCart شوید.

?? نکته:  اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه مراحل عنوان شده را پشت سر گذاشته و وارد بخش مدیریت اپن کارت شوید. اما پیش از آن بیایید  کمی در خصوص اپ کارت صحبت کنیم تا بیشتر با ویژگی های کلیدی آن آشنا شوید.

اپن کارت چیست؟

  • اپن کارت یک پلتفرم فروشگاهی متن باز و رایگان است که در میان فروشندگان اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • با استفاده از این پلتفرم می توانید از یک زیر ساخت عالی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی آنلاین و موفق برخوردار شوید.
  • به دلیل امکانات و قابلیت های ویژه و مناسبی که روی این فروشگاه ساز فراهم شده است، کاربران زیادی از آن استفاده کرده و فروشگاه خود را به کمک آن راه اندازی می کنند.
  • به دلیل رابط کاربری بسیار ساده و مناسبی که برای فروشگاه ساز OpenCart طراحی شده است، همه افراد به ویژه کسانی که به تازگی قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی فعال را دارند بهترین گزینه بشمار می رود.
  • علاوه بر این ابزارهایی در اختیار شما قرار می گیرد که با استفاده از آنها می توانید فروشگاه اینترنتی خود را در ایده آل ترین حالت ممکن قرار داده و از تمامی پتانسیل خود به بهترین نحوه ممکن استفاده کنید.

ورود به اپن کارت در چند ثانیه

به منظور ورود به بخش مدیریت اپن کارت باید به ترتیب زیر پیش بروید:

  1. در ابتدا باید آدرس وب سایت خود را به صورت کامل و به شکل yourdomain.com/admin وارد نمایید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قسمت yourdomain.com باید با نام دامنه شما جایگزین شود.
  2. سپس صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده می شود. در این صفحه از شما خواسته می شود که نام کاربری و رمز عبور تعیین شده توسط خودتان در هنگام نصب اپن کارت روی هاست را وارد نمایید.
  3. بعد از پر کردن فیلدهای خواسته شده زمان آن می رسد که روی دکمه «Login» کلیک نمایید.
    ورود به بخش مدیریت اپن کارت
  4. در صورتی که اطلاعات وارد شده درست باشند، شما به سادگی وارد پیشخوان پنل مدیریتی فروشگاه ساز اپن کارت خواهید شد.

فراموش کردن رمز اپن کارت

در صورت فراموش کردن رمز عبور خود، تنها کافی است در صفحه لاگین، روی لینک «Forgotten Password» کلیک کنید.

نحوه ورود به پنل مدیریتی اپن کارت

در نتیجه وارد صفحه ای همانند تصویر زبر می شوید. در این مرحله شما باید همانند تصویر زیر آدرس ایمیلی که در زمان نصب اپن کارت ثبت کرده اید را وارد نمایید. سپس روی دکمه «Reset» کلیک کنید. ایمیل بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شده و از طریق آن می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

ورود به مدیریت اپن کارت

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده است تا نحوه ورود به بخش مدیریت اپن کارت را به شما آموزش دهیم.بدین ترتیب بعد از یادگیری کامل آموزش نصب اپن کارت و همچنین دانستن نحوه ورود به پنل مدیریتی اپن کارت می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی وارد صفحه مدیریت opencart شده و وب سایت خود را به بهترین نحوه ممکن مدیریت نمایید.

اگر می خواهید با سیستم های مدیریت محتوا دیگر نیز آشنا شده و نحوه نصب آن ها یاد بگیرید می توانید آموزش زیر را مطالعه نمایید. بدین ترتیب می توانید ویژگی های آنها را با اپن کارت مقایسه کرده و تصمیم گیری بهتری را داشته باشید.

بهترین سیستم مدیریت محتوا کدام است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *