معرفی و خرید قالب وردپرس چند منظوره گوهر


راه اندازی یک وب سایت وردپرسی می تواند یک گام بسیار مهم در زمینه بهبود شرایط یک کسب و کار باشد. چرا که امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند تا در بستر اینترنت کارهای خود را پیش ببرند و اگر شما در این زمینه عملکرد خوبی نداشته باشید، نمی توانید در رقابت با رقبا موفق باشید. به منظور راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید اقدام به تهیه هاست و دامنه مناسب برای وب سایت خود نمایید. دامنه انتخابی باید با توجه به نیازهای وب سایت شما انتخاب شود. شاید لازم باشد که از یک هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید یا شاید هم به یک هاست مخصوص بکاپ گیری برای فایل های آپلود شده در وب سایت خود نیاز داشته باشید. بعد از انتخاب هاست مناسب زمان آن می رسد که در خصوص خرید یک قالب حرفه ای برای وب سایت خود اقدام نمایید. در حالت حاضر قالب های زیادی طراحی و ارائه شده اند. قالب وردپرس چند منظوره گوهر یکی از قالب هایی است که امروزه توانسته به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست پیدا کند و به دلیل چند منظوره بودن برای وب سایت های مختلفی قابل استفاده باشد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی تخصصی قالب وردپرس thegem بپردازیم. پس اگر تمایل دارید قبل از خرید قالب وردپرس گوهر با آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

بررسی قالب چندمنظوره گوهر

معرفی قالب وردپرس چند منظوره گوهر

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا جذاب است که از آن به منظور راه اندازی یک وب سایت مناسب برای کسب و کار استفاده می شود. به طور معمول کاربران اینترنتی به ویژه افراد مبتدی همواره در خصوص انتخاب یک قالب مناسب برای نصب و فعالسازی روی CMS وردپرس سوال داشته و به دنبال پوسته ای هستند که بتوانند در ساده ترین حالت ممکن، زیباترین ظاهر را داشته باشند. قالب وردپرس چند منظوره گوهر برای این دسته از افراد انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این قالب یکی از ساده ترین قالب های موجود در بازار است و به شما این امکان را می دهد تا به بهترین شکل ممکن آن را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

در واقع لازم است در نظر داشته باشید که قالب thegem به معنای واقعی کلمه چند منظوره بوده و شما با خرید قالب چند منظوره گوهر می توانید هر نوع وب سایتی را راه اندازی و در ساده ترین حالت ممکن آن را سفارشی سازی کنید.

به طور کلی می توان گفت که اگر ظاهر یکی از دموهای قالب وردپرس چند منظوره گوهر از نظر شما مناسب بوده و توجه شما را به خود جلب کرده، پس می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید. می توانید از قابلیت ها و ابزارهای خاص قالب استفاده کرده و به با توجه به بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو، عملکرد مناسبی را در نتایج جستجو داشته و کسب و کار خود را گسترش دهید. اگر می خواهید به شکل دقیق تری با قالب thegem آشنایی پیدا کنید و با اطمینان بیشتری آن را انتخاب کنید با ما همراه باشید.

آموزش قالب وردپرس چند منظوره گوهر

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره گوهر

قالب وردپرس چند منظوره گوهر یکی از نمونه های موجود در بازار است که می توانید از آن برای راه اندازی هر نوع وب سایت وردپرسی استفاده کنید. قالب thegem دارای مزایا و معایبی است که شناخت آنها می تواند به شما در زمینه تصمیم گیری بهتر کمک شایانی را داشته باشد. در ادامه برخی از اصلی ترین مزایا و معایب قالب جم وردپرس را معرفی خواهیم کرد.

مزایای قالب چند منظوره thegem

  • سازگاری کامل با وردپرس
  • سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ
  • ارائه بیش از 400 دمو آماده
  • سازگاری کامل با صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر
  • ارائه بیش از 60 ویژگی قالب و بیش از 250 استایل مختلف
  • بهینه بودن قالب وردپرس چندمنظوره گوهر برای موتورهای جستجو
  • ریسپانسیو بودن قالب گوهر برای تبلت، گوشی های تلفن همراه و…
  • امکان ساخت وب سایت های چند صفحه ای و تک صفحه ای
  • ارائه مگا منو با دو استایل زیبا
  • سازگاری با افزونه WPML برای ترجمه یا چند زبانه کردن سایت
  • امکان راست چین کردن قالب چند منظوره گوهر
  • ارائه بیش از 20 ویجت شخصی سازی شده
  • ارائه هدرها و فوترهای خاص و امکان شخصی سازی آنها به صورت زنده
  • امکان نمایش ویدیو به صورت بک گراند در هدر
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس

معایت قالب چند منظوره thegem

  • نیاز به بهبود پشتیبانی
  • داشتن رقابت با قالب های چند منظوره محبوب دیگر

مشاهده انواع دمو قالب وردپرس گوهر

قالب وردپرس چند منظوره گوهر با این هدف تهیه و تولید شده است که بتواند به شما آزادی بیشتری در زمینه راه اندازی وب سایت مورد نیازتان ارائه دهد. در واقع همانطور که پیش تر نیز گفته شد، قالب thegem به معنای واقعی کلمه چند منظوره است و شما می توانید به راحتی ظاهر وب سایتی که می خواهید راه اندازی نمایید را در میان بیش از 400 انتخابی که پیش رویتان قرار داده می شود، پیدا نمایید. در نهایت نیز با استفاده از قابلیت ها و ابزارهای خاص و منحصر به فردی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید به راحت ترین شکل ممکن و در نهایت سرعت و دقت دمو انتخابی را شخصی سازی نمایید. برخی از دموهای قالب وردپرس چند منظوره گوهر عبارتند از:

ویژگی های بارز قالب thegem

قالب گوهر وردپرس به دلیل قابلیت ها و امکانات خوبی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع با تهیه این قالب چند منظوره افراد به معنای واقعی کلمه این امکان را دارند که هر نوع وب سایتی با هر ویزگی ای را تهیه و راه اندازی نمایند. در ادامه به برخی از اصلی ترین ویژگی های قالب وردپرس چند منظوره گوهر اشاره خواهیم کرد.

ارائه بیش از 400 دمو آماده بسیار متنوع

با خرید قالب وردپرس چند منظوره گوهر این امکان را دارید که از بیش از 100 وب سایت آماده این قالب و بیش از 400 دمو از پیش طراحی شده برای ارائه خدمات مختلف بهره ببرید. در واقع قالب چند منظوره گوهر جزء آن دسته از قالب هایی است که بیشترین قدرت انتخاب از میان نمونه های از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار داده است. می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک این قالب را روی وب سایت خود نصب و فعال نمایید. یکی از ویژگی های مهم این قالب این است که شما این امکان را دارید تمامی صفحات یک دمو پیشنهادی را به همراه تمامی افزونه ها و ویژگی های فعال روی آن، پیاده سازی نمایید. اما در کنار آن نیز این امکان را دارید که هر یک از صفحات مربوط به دموهای دیگر که به نظرتان به سبک کارتان نزدیک است را نیز انتخاب کرده و به صورت ویژه همان صفحه را روی قالب خود پیاده کنید.

ارائه بیش از 400 دمو آماده وب سایت بسیار متنوع

قابلیت سفارشی سازی بسیار بالا قالب گوهر

خوشبختانه با خرید قالب گوهر خیالتان از بابت طراحی آسوده خواهد بود. این قالب وردپپرسی با بیش از 250 استایل شخصی سازی شده، یک پنل مدیریت بسیار قدرتمند و ویژگی های متنوعی برای طراحی صفحه ارائه می دهد تا تمامی بخش های وب سایت خود را به راحتی و تنها با چند کلیک سفارشی سازی کنید. با استفاده از قالب وردپرس چند منظوره گوهر می توانید بخش مورد نظر وب سایت خود را از لحاظ ظاهر، رنگ، فونت، طرح بندی و بسیاری از موارد دیگر به معنای واقعی کلمه شخصی سازی کنید.

قابلیت بسیار بالا سفارشی سازی قالب گوهر

بهینه بودن قالب وردپرس چند منظوره گوهر برای موتورهای جستجو 

بهینه بودن برای موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در موفقیت سایت ایفا می کند. در واقع زمانی که شما بتوانید فاکتورهای سئو را به درستی در وب سایت خود پیاده سازی کنید، هم می توانید توجه کاربران را جلب نموده و هم اینکه ربات های موتورهای جستجو را راضی کنید. خوشبختانه در هنگام طراحی قالب وردپرس چند منظوره گوهر به بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو دقت لازم شده است. این قالب از نظر سرعت و بسیاری از فاکتورهای سئو دیگر عملکرد خوبی را دارد.

بهینه بودن قالب وردپرس چند منظوره گوهر برای موتورهای جستجو 

واکنش گرا بودن قالب thegem روی گوشی و تبلت

قالب وردپرس چند منظوره گوهر یکی از قالب هایی است که از بالاترین میزان ریسپانسیو بودن روی گوشی های تلفن همراه، تبلت و… برخوردار می باشد. در واقع این قالب در همان ابتدای طراحی بر اساس ساختار گوشی های تلفن همراه طراحی شده است. بدین معنا که این قالب بدون ایجاد مشکل، به صورت خودکار روی تمامی دستگاه ها به درستی و به صورت واکنش گرا نمایش داده می شود.

واکنش گرا بودن قالب thegem روی گوشی و تبلت

سازگاری کامل قالب گوهر با فروشگاه ساز ووکامرس

ووکامرس یکی از مهم ترین افزونه هایی است که افراد از آن برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند. این فروشگاه ساز در عین سادگی ویژگی ها و قابلیت های زیادی را به وب سایت وردپرسی شما اضافه می کند و همین امر نیز سبب انتخاب آن توسط بسیاری از کاربران اینترنتی شده است. موضوعی که باید در هنگام انتخاب یک قالب به آن توجه داشت این است که قالب فوق تا چه اندازه با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارد؟ خوشبختانه قالب وردپرس چند منظوره گوهر با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارد و به شما این امکان را می دهد که بتوانید با استفاده از قابلیت هایی که این قالب ارائه می دهد، فروشگاه اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایید.

سازگاری کامل قالب گوهر با فروشگاه ساز ووکامرس

سازگاری کامل قالب چند منظوره گوهر با صفحه سازهای محبوب

به طور کلی صفحه سازها نقش مهمی را در طراحی یک وب سایت وردپرسی ایفا می کنند. در حال حاضر می توانید با یک سرچ کلی با نام های مختلفی از صفحه سازها رو به رو شوید. برخی از آنها با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده اند و همین امر سبب شده تا در هنگام انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب به سازگاری آن قالب با صفحه سازهای محبوب توجه لازم را داشته باشید. به طور کلی المنتور و ویژوال کامپوزر دو صفحه ساز بسیار محبوب هستند که طرفداران بسیار زیادی را دارند. قالب چند منظوره گوهر با این دو صفحه ساز سازگاری کامل دارد و می توانید بعد از خرید قالب thegem هر یک از این صفحه سازهایی که تمایل دارید را روی وب سایت خود نصب و فعال نمایید.

سازگاری کامل قالب چند منظوره گوهر با صفحه ساز المنتور

سازگاری کامل قالب چند منظوره گوهر با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

پشتیبانی قالب جم از زبان های دیگر

به طور کلی در هنگام طراحی قالب گوهر وردپرس به استفاده از این قالب برای دیگر زبان های زنده دنیا برنامه ریزی شده است. با توجه به سازگاری کامل قالب چند منظوره گوهر با افزونه ای WPML، polylang، Transposh و qTranslate X کاربرانی که این قالب را تهیه می کنند این امکان را دارند که به راحتی وب سایت خود را دو زبانه کرده یا به زبان مورد نظر خود تغییر دهند. همچنین لازم است در نظر داشته باشید که طراحان این قالب به زبان های راست چین نیز فکر کرده و برای آن نیز برنامه ریزی کرده اند. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت این قالب را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

پشتیبانی قالب جم از زبان های دیگر

امکان ایجاد هدر و ناوبری های حرفه ای در قالب گوهر

قالب وردپرس چند منظوره گوهر از نظر تنظیمات مربوط به هدر، منوها و ناوبری وب سایت وردپرسی یکی از بهترین قالب های موجود در بازار است. شما می توانید از 8 ناوبری طراحی شده در 20 سبک مختلف این قالب برای منوهای اصلی و ثانویه وب سایت خود استفاده نمایید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که قالب thegem این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تمامی این منوها و ناوبری های از پیش طراحی شده را تغییر داده و مطابق با نیاز و سلیقه خود از نظر رنگ، فونت، بک گراند و… شخصی سازی کنید.

امکان ایجاد هدرها و ناوبری های حرفه ای در قالب گوهر

امکان ایجاد بک گراند پارالاکس و ویدیویی در قالب وردپرسی گوهر

با خرید قالب وردپرس چند منظوره گوهر شما این امکان را دارید که از بک گراندهای ویدیویی و پارالاکس برای محتواهای بخش های مختلف وب سایت خود استفاده کنید. این امر سبب می شود تا وب سایت شما از نظر بصری عملکرد بهتری را داشته و کاربران بتوانند احساس شیرینی را نسبت به وب سایت شما داشته باشند. یا استفاده از قالب thegem این امکان را دارید که بعد از آپلود ویدیو مورد نظر، ظاهر آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

امکان ایجاد بک گراند پارالاکس و ویدیویی در قالب وردپرسی گوهر

نحوه نصب قالب thegem وردپرس

اگر شما تصمیم خود را گرفته و قالب thegem را تهیه نموده اید، به منظور نصب و فعالسازی قالب وردپرس چند منظوره گوهر باید مسیر زیر را دنبال نمایید:

  1. در اولین گام باید در راستای ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود، نام کاربری و رمز عبوری را که در هنگام نصب وردپرس ثبت نموده اید را وارد نمایید.
  2. سپس در پیشخوان و با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس اقدام کرده و قالب گوهر وردپرس را روی وب سایت خود نصب و فعال نمایید.
  3. بعد از نصب قالب وردپرس گوهر گزینه ای تحت عنوان TheGem به منوهای پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد که از طریق آن می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید.
    نصب قالب thegem وردپرساین منو شامل موارد زیر می شود:
    • Theme Options: از طریق این صفحه می توانید تنظیمات مربوط به قالب را مشاهده و با توجه به نیازهای خود آن را تغییر دهید. در واقع شاید بتوان گفت مهم ترین بخشی که بعد از نصب قالب وردپرس چند منظوره گوهر باید به آن توجه لازم را داشته باشید، همین قسمت است.
    • Install Plugins: در این بخش می توانید افزونه های مربوط به قالب را مدیریت نمایید. بخش فوق به شما این امکان را می دهد تا افزونه هایی که پیش تر نصب نموده اید را مشاهده و افزونه هایی که تمایل دارید داشته باشید را فعال نمایید. با توجه به اینکه قالب thegem دو افزونه پریمویم LayerSlider WP و Revolution Slider را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد، شما از طریق این زیر منو می توانید وضعیت آنها را بررسی کنید.
    • Demo Import: از طریق این زیر منو می توانید دمویی که مطابق با نیازها و سلیقه شما است را انتخاب و روی وب سایت وردپرسی خود فعال نمایید.
    • Self-Hosted Fonts: با استفاده از این بخش قادر خواهید بود فایل های مربوط به فونت های مورد نظر خود را آپلود نمایید و به صورت مستقیم روی وب سایت خود استفاده کنید. بعد از اضافه نمودن فایل مورد نظر، این امکان برای شما فراهم می شود تا فونت های آپلود شده را در بخش فونت منو Theme Options مشاهده نمایید.
    • Privacy & GDPR: در این بخش از تنظیمات قالب وردپرس چند منظوره گوهر می توانید خط مشی های وب سایت خود را مدیریت نمایید.
    • Support Center: با کلیک روی این زیر منو به صورت مستقیم به وب سایت codexthemes فرستاده شده و می توانید مشکل خود را از طریق تیکت مطرح کرده یا مقالات و تیکت های پاسخ داده مشابه را جستجو و با بررسی آنها مشکل خود را حل کنید.
    • Documentation: با استفاده از این بخش از قالب گوهر این امکان را دارید که اطلاعات مربوط به تمامی مراحل نصب و اسفاده از قالب به منظور بهبود عملکرد را به صورت کامل و جامع مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

    آموزش نصب قالب چند منظوره گوهر وردپرس

افزونه های سازگار با قالب وردپرس گوهر

در مسیر طراحی و راه اندازی یک وب سایت وردپرسی، افزونه ها نقش مهمی را ایفا می کنند. در واقع کاربران می توانند با استفاده از یک افزونه مناسب و حرفه ای بسیاری از مشکلات وردپرسی خود را حل نموده و عملکرد بسیار بهتری را داشته باشند. در هنگام انتخاب و خرید قالب حرفه ای وردپرس توجه به این نکته که قالب مورد نظر با افزونه های اصلی و مهم وردپرس تا چه میزان سازگاری دارد، امر بسیار مهمی است. قالب وردپرس چند منظوره گوهر که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم یکی از قالب هایی است که می توان با اطمینان گفت با بسیاری از افزونه های اصلی وردپرس که ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید، مثل افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یا افزونه دو زبانه کردن WPML همخوانی کامل دارد. قالب thegem سعی کرده حتی الامکان نیاز به فعالسازی پلاگین برای بهبود عملکرد وب سایت را کاهش دهد و شما بتوانید تنها با استفاده از قابلیت های خود قالب وب سایت خود را بهبود ببخشید. اما در کنار تلاش برای این امر، افزونه های پرمیومی مثل LayerSlider WP و Revolution Slider را به صورت رایگان ارائه داده و البته برای سازگار بودن قالبی که ارائه می شود با سایر افزونه ها نیز برنامه ریزی مناسبی را داشته است.

افزونه های سازگار با قالب وردپرس گوهر

برخی از افزونه هایی که با قالب thegem سازگاری لازم را دارند، عبارتند از:

نظرات کاربران بعد از خرید قالب چند منظوره گوهر

به طور معمول کاربران اینترنتی بعد از خرید یک قالب و استفاده از آن نظر خود را به صورت کامنت یا امتیاز درباره آن قالب مطرح می کنند. البته مشخصاً با گذشت زمان و بهبود امکانات یک قالب ممکن است برخی از این نظرات مثبت یا منفی تغییر کند. اما در هر حال نظران کاربران درباره هر قالبی می تواند نقش مهمی را در تصمیم گیری درباره خرید آن قالب داشته باشد.

نظرات مثبت کاربران درباره قالب چند منظوره گوهر

نظرات مثبت کاربران درباره قالب چند منظوره گوهر

نظرات منفی کاربران درباره قالب چند منظوره گوهر

نظرات منفی کاربران درباره قالب وردپرس چند منظوره گوهر

فروشندگان قالب وردپرس چند منظوره گوهر

انتخاب یک فروشنده حرفه ای و متعهد امری بسیار مهم در هنگام خرید قالب است. در حال حاضر کاربران این امکان را دارند که از فروشگاه های معتبر بین المللی مثل themeforest قالب مورد نظر خود را خریداری نمایند. اما موضوعی که وجود دارد این است که این قالب ها به زبان انگلیسی بوده و برای زبان های دیگر به ویژه زبان فارسی نیاز است که آنها را آماده سازی کرد. در چنین شرایطی افراد می توانند از طریق فروشنده های داخلی که پیش تر نسخه اورجینال این قالب را تهیه کرده و آنها را فارسی و راستچین نموده اند، اقدام نمایند. برخی از فروشندگان قالب thegem حاضر در نتایج گوگل عبارتند از:

  • روپوش: وب سایت روپوش یک مرجع تخصصی در زمینه معرفی و فروش محصولات دیجیتال است که از سال 1397 کار خود را به صورت جدی آغاز کرد. یکی از حوزه هایی که این وب سایت در آن فعالیت دارد، فروش محصولات وردپرسی است. شما می توانید از طریق این وب سایت قالب وردپرس چند منظوره گوهر را تهیه نمایید.
  • پی فایل: وب سایت دیگری که می توانید برای تهیه قالب thegem به آن مراجعه کنید، پی فایل است. این وب سایت نیز در زمینه فروش قالب و افزونه فعالیت دارد و در آن محصولات سیستم مدیریت محتوا وردپرس ارائه می شود.
  • وردپرس نیدز: اگر می خواهید افزونه ها و قالب های اورجینال وردپرس را به صورت قانونی دانلود کنید، وردپرس نیدز می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این وب سایت در سال 1398 کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده و می تواند یکی از گزینه های موجود برای خرید قالب گوهر وردپرس بشمار رود.
  • فروشگاه وردپرس: یکی دیگر از منابع خرید و فروش قالب های فارسی و راست چین وردپرس به صورت قانونی، وب سایت فروشگاه وردپرس است. امکان تهیه قالب thegem از طریق این وب سایت برای شما میسر می باشد.
  • آریا وردپرس: مجموعه آریا وردپرس کار خود را از سال 1395 آغاز نموده است و یک مرجع در زمینه ارائه خدمات مربوط به سیستم مدیریت محتوا وردپرس بشمار می رود. شما می توانید برای تهیه قالب وردپرس چند منظوره گوهر به این وب سایت مراجعه کنید.
  • نوین وردپرس: تیم نوین وردپرس از سال 1393 وارد حوزه ارائه خدمات مربوط به سیستم مدیریت محتوا وردپرس شده و اکنون نیز به عنوان یک مرجع در این زمینه شناخته می شود. در صورت تمایل می توانید قالب گوهر را از این وب سایت خریداری نمایید.
  • راست چین: یکی دیگر از فروشگاه های قانونی محصولات وردپرسی که کار خود را از سال 1391 شروع کرده است. خرید قالب چند منظوره وردپرس از این وب سایت نیز می تواند گزینه ای ممکن پیش روی شما باشد.
  • ژاکت: وب سایت ژاکت نیز یکی دیگر از فروشگاه های مرجع وردپرس است که با الگوبرداری از نمونه خارجی یعنی وب سایت envato کار خود را از سال 1394 آغاز نموده است. خرید قالب وردپرس چند منظوره گوهر از این وب سایت نیز امکان پذیر است.

در نظر داشته باشید که آوردن نام این فروشنده ها به هیچ عنوان به معنای تایید آنها از سمت ما نمی باشد. نام آنها صرفاً بر اساس ارائه دهندگان قالب چند منظوره گوهر در بستر اینترنت آورده شده است و میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال عملکرد آنها ندارد.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده تا در زمینه انتخاب و خرید قالب وردپرس چند منظوره گوهر در کنار شما همراهان عزیز باشیم. قالب گوهر وردپرس یکی از قالب های چند منظوره است که به دلیل قابلیت ها و امکانات مناسبی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد در مدت زمانی نسبتاً کوتاه توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. تلاش ما بر این بوده تا با ارائه محتوایی مناسب و بررسی دقیق قالب وردپرس thegem به شما کمک کنیم که به شکل بهتری بتوانید درباره خرید این قالب برای وب سایت خود تصمیم گیری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا وجود هر نوع ابهامی می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

بهترین قالب های وردپرسی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *