6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی در سال 2016


6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی در سال 2016

5 اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند

سئو و بازاریابی اینترنتی در سال 2016 تغییراتی داشته است که نیاز است شما نیز همگام با این تغییرات رشد کرده و تغییر کنید. در ادامه به 6 نکته مهم در بازاریابی و سئو خواهیم پرداخت.

SEO و بازاریابی در سال 2016 تغییر کرده­ است و بیش از پیش به هم پیوسته شده است. شما باید تیم ­های SEO و بازاریابی خود را به منظور به دست آوردن بیشترین ترافیک و تبدیل آنها به مشتری با هم متحد کنید. این مقاله روش هایی را به شما معرفی می­کند که با آن­ها شرکت شما می تواند در SEO و بازاریابی به موفقیت برسد.

کلمات کلیدی خود را کشف کنید.

این مورد یکی از موارد قدیمی SEO است که در آینده نیز ادامه دارد. از آنجایی که گوگل به طور پیوسته قوانین را تغییر میدهد، ممکن است کلمات کلیدی اهمیت خود را از دست داده باشند اما همچنان بخش جدایی­ ناپذیری از استراتژی شما هستند.دیگر نیازی نیست آن­ها را به شکل اسپم در مقالات سایت خود بکار ببرید، بلکه باید آن­ها را در وب سایت خود به طرز صحیح استفاده کنید.
کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید بر مبنای رقابتی که با دیگران دارید چطور می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.
شما برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید ابتدا به روی کلمات کلیدی فرعی کار کنید و بعد اینکه به قدرت بالاتری در گوگل دست پیدا کردید سراغ کلمات کلیدی هدف اصلی بروید.

بیشتر بخوانید: 10 نکته اساسی برای انتخاب (Keywords) کلمه کلیدی

تلفن همراه، تلفن همراه، تلفن همراه

برای اولین بار، تحقیقات به این نتیجه رسید که جست و جوها در تلفن همراه از جست و جوهای دسکتاپی سبقت گرفت. گوگل قبلاً Mobilegeddon را پیاده­ سازی کرده است، از این رو شما باید اکنون دو کار انجام دهید.
اولآ، وب­سایت شما باید در هر شرایطی پاسخ­گو باشد. وب­سایت شما باید روی دسکتاپ و دستگاه­ های تلفن همراه قابل رویت باشد. خوشبختانه، بیشتر شرکت های طراحی سایت و قالب های آماده جدید قبلاً این مورد را رعایت کرده اند، از این رو نیازی به نگرانی ندارید.
دوماً، باید محتوای مشخص برای کاربران تلفن همراه عرضه کنید. به این معنی که باید محتوای خود را کم کرده و یک محتوا و مضمون زیاد را به چیزی تبدیل کنید که به راحتی در موبایل قابل مشاهده باشد. ویکی پدیا وب سایتی است که این کار را خیلی عالی انجام داده است.

تصاویر و ویدیو­ها پادشاه هستند­

به نظر می­رسد میزان توجه به مطالب متنی هر سال کمتر می­شود. این امر در سال 2016 تفاوتی ندارد (یعنی همین­طور که در سال­های قبل توجه کم شده در سال 2016 هم توجه کم خواهد شد). اگرچه محتوای متنی (نوشته شده) همچنان یک عامل برای SEO باقی مانده است،اما برای بازاریابی صرفا استفاده از محتوای متنی برای کاربر شما غیر قابل تحمل شده است. محتوای تصویری و ویدیو­ها در SEO و بازاریابی از محتوای متنی سبقت گرفته­ است.
برای اهداف بازاریابی، تصاویر و ویدیوها صریحاً دستگاه ­های تلفن همراه را هدف قرار داده ­اند. این امر با عقل جور در می ­آید چون زمانی که یک فرد در مسیر است زمانی برای خواندن یک محتوای هزار کلمه­ ای را ندارد. یک ویدیو می­تواند تمام چیزی که فرد نیاز به دانستن آن دارد را به او بگوید.
تلاش خود را به برای تولید تصاویر و ویدیو­ها بیشتر کنید و روی این مورد متمرکز شوید.

بیشتر بخوانید: 5 نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

تمرکز روی رسانه­ های اجتماعی

عملاً هدف قراردادن مستقیم SEO غیرممکن است. گوگل دیگر از شرکت­ها نمی­خواهد که این کار را انجام دهند. آن­ها از شما می­خواهند که به طور خاص روی کاربران تمرکز کنید، و این یعنی شبکه های اجتماعی برتری جدیدی نسبت به قبل بدست آورده­ اند. اکنون فعال و محبوب بودن شما در شبکه اجتماعی نیز در جست و جوی گوگل مهم خواهد بود بنابراین شبکه اجتماعی باید به بخش مرکزی بازاریابی و SEO در شرکت­ها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه مارا به هدفمان می رساند؟(SMM)

تجزیه و تحلیل برای سئو و بازاریابی

از آنجایی که بازاریابی و SEO در گرو هم هستند، اطلاعاتی که از بازاریابی دریافت می­کنید فقط به SEO  شما مربوط است و بالعکس. از داده­ های هردو منبع برای تعیین استراتژی خود استفاده کنید.
زمانی که عملیات سئو را آغاز می کنید نیاز است که بدانید روی چه کلماتی فعالیت دارید و در کنار آن اگر کمپین های تبلیغاتی خود را نیز فعال کرده اید کافی است، لینک هایی که به سایت شما از کمپین های تبلیغاتی داده می شوند را بر مبنای صفحات هدف خود در سئو و کلمات کلیدی مد نظرتان تنظیم کنید.
شما می توانید بازاریابی و سئو را در کنار یکدیگر با کیفیت و بازخورد بهتری انجام دهید و این کار به شما در صرف کمتر هزینه و بازدهی بیشتر کمک می کند.
یک داستان بگوئید
این نکته باید اهمیت دخیل کردن کاربران در سایت را به شما نشان دهد. شما باید یک داستان بگوئید. برند شما باید یک داستان داشته باشد که مشتری­ ها به آن علاقه­ مند باشند. اطمینان حاصل کنید که برند شما یک داستان در تمام زمان­ها تعریف می­کند. اگر مشتری­ ها با داستان برند شما درگیر شوند، شما را در نتایج موتورهای جستجو نیز بالا می برند.
داستان یک وب سایت می تواند رفع دایمی مشکلات خاصی در یک حوزه تخصصی باشد و یا می تواند یک فرآیند همیشگی بهبود دهی باشد.
شما باید یک داستان باشید که در جایی شروع شده است و همگی تمایل دارند شما را دنبال کنند تا در نهایت به آنچه شما ارائه می کنید برسند و با شما همراه باشند.
این نکته به جایگاه سازی در برندسازی نیز معروف است.

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی چقدر زمان نیاز است؟

زمانی که SEO و بازاریابی به شکلی که در این مقاله توضیح داده شد تعریف می شود، ممکن است به نظر خیلی ساده بیاید. اشتباه نکنید! هیچ چیز آسانی در مورد بازاریابی برند شما در گوگل یا همان سئو و رسیدن سریع و مستقیم مشتری به وب سایت شما وجود ندارد.این کار نیازمند زمان و تلاش است و اگر در شش ماه اول به موفقیت دست یافتید، این موفقیت یک تحول سریع تلقی می­شود.
همینطور که کار خود را ادامه می دهید باید به طور پیوسته سعی و خطا کنید و مسیر صحیح را بیابید، آزمون فوق العاده A/B کلید تبدیل کسب و کار شما به یک کسب و کار موفق است. چیزهای جدید را امتحان کرده و دریابید که چه چیزی کارآمد است و چه چیزی نیست.چیزی که برای شرکت دیگری کار می­کند ضرورتاً برای شرکت شما کار نخواهد کرد.
در نهایت کاری که شما باید در سال 2016 انجام دهید همان کاری است که در سالهای قبل می کردید، باید به طور پیوسته و سخت کار کنید و مدام آزمون های جدیدی را اجرا کنید تا از مسیر منحرف نشوید و در نهایت نتیجه همه این موارد سود بلند مدت و بازدهی عالی خواهد بود.

مشاهده نسخه PDF مقاله: 6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی در سال 2016

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *