اپرا با هویت جدید و زیبا تغییر برند می کند


Opera برای جشن تولد 20 سالگی خود، هویت نام تجاری جدیدی را معرفی می کند که برجسته ترین عنصر بصری آن لوگوی جدید آنهاست.

«O» آشنا با کنتراست بالا از بین رفته است که باید با یک حلقه ضخیم و سه بعدی جایگزین شود. قصد دارد ایده Opera را به عنوان مجرای به وب و اطلاعات، سرگرمی و خدمات موجود در آن منتقل کند.

در طول زندگی‌اش، سبک قدیمی «O» اپرا شرکت را به شکلی تلطیف‌شده نشان داده است. فرم جدید و ساده شده مطابق با گرایش به دور از نشان‌واره‌های متنوع به سمت بدون هندسی شرکتی است.

این هویتی است که شرکت را به جلو حرکت می‌دهد، در حالی که به درستی تاریخ نام تجاری را گرامی می‌دارد

در مورد اپرا، چیزی که به ویژه در مورد طراحی موفق است، این است که ساده‌سازی را به همراه دارد و در عین حال ماهیت طرح‌های قبلی را حفظ می‌کند. منحنی های حلقه سه بعدی در بالا و پایین شکل مخروطی می شوند و کنتراست شکل قبلی را به یاد می آورند. برخلاف برندهای جدید Facebook و Google، این هویتی است که شرکت را به جلو می برد، در حالی که به درستی تاریخ نام تجاری را گرامی می دارد.

طراحی شده در سال گذشته توسط Anti، با کار استراتژی خلاقانه توسط DixonBaxi، هویت جدید در Opera Mini و به دنبال آن بخش‌های دیگر شرکت در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

شهرت اپرا به عنوان یک مرورگر جایگزین است، اما این مقیاس واقعی شرکت را رد می کند. اپرا در حال حاضر هر ماه بیش از یک میلیارد کاربر دارد. آنها امیدوارند که این تغییر نام تجاری آنها را بیشتر رشد دهد. به گفته شان دارسی، معاون بازاریابی و توزیع جهانی اپرا: «[آنها] می‌خواهند افراد بیشتری را در مکان‌های بیشتری قادر سازند تا آنچه را که مهم‌تر است، تجربه کنند.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *