بازار قانونی ماری جوانا چه فرصت های خلاقانه ای را به شما ارائه می دهد؟


یک معلم تبلیغاتی داشتم که ادعا می‌کرد شرکت‌های بزرگ دخانیات نام‌های دهه 1970 را برای گونه‌های مختلف ماری‌جوانا، مانند گلد آکاپولکو، پاناما رد، سنسیمیلا، و دیگر نام‌های بامزه برای گلدان ثبت کرده‌اند. در قانونی سازی و بازاریابی اجتناب ناپذیر بسته های مشابه سیگار مارلبرو.

او همچنین ادعا کرد که بسته‌بندی قبلاً تولید شده بود، در انبارها نشسته بود و منتظر چراغ سبز بود که آنها شروع به چرخیدن کنند (بدون جناس).

در حالی که قانونی‌سازی به واقعیت تبدیل شده است، حداقل در دو ایالت آمریکا، کشورهای دیگر به قانونی کردن ماری جوانا در مقیاس ملی نزدیک هستند. البته، نام گونه‌های گلدان تغییر کرده است، اما بسته‌بندی و طراحی آن‌ها همچنان یک چیز کاملاً واقعی است، همچنین وب‌سایت‌ها، آگهی‌های بازرگانی، تبلیغات و علائمی که برای فروش به زودی محصول قانونی مورد نیاز خواهند بود.

 

گلدان بزرگ تجارت بزرگی خواهد بود

در حالی که مقالات در مورد امکانات مالی برای صاحبان فروشگاه گلدان، پرورش دهندگان و سرمایه گذاران صحبت می کنند، فرصت های باورنکردنی برای طراحان، تصویرگران، عکاسان و کپی رایترها وجود خواهد داشت. اگر در این مورد شک دارید، فقط به مجله High Times که چندین دهه قدیمی است و هنوز منتشر می شود نگاه کنید.

«مجله ضد فرهنگ» که در اوایل دهه 1970 تأسیس شد، نگاهی اجمالی به دنیای قبل از اینترنت درباره نحوه رشد، واردات، دود کردن و پنهان کردن گلدان در قوطی‌های نوشابه تقلبی ارائه کرد. دو مورد از محبوب‌ترین ویژگی‌ها عبارت بودند از قسمت مرکزی مقادیر انبوه گلدان، جوانه‌های زیبا و چسبناک و نقل‌قول‌های بازار بالا که فهرستی از هزینه‌های ماری جوانا و حشیش بر حسب وزن در کشورهای مختلف بود. بسیاری از افراد سنگربان شروع به پس انداز کردن پول برای بلیت هواپیما به کابل کردند، جایی که هش سیاه به ازای هر پوند 2 دلار بود… بازگشت آن به خانه داستان متفاوتی بود.

اگرچه به ندرت به آن اعتراف می کنم، اما برای مجله High Times کار می کردم، اما علیرغم انگ کار کردن برای مجله ای که اکثر مردم فکر می کنند انتشار آن چندین دهه پیش متوقف شد، این بینشی کامل از نحوه عملکرد تجارت قانونی قابلمه بود – به استثنای دفتری که در طبقه بالایی ساختمان اداری شهر نیویورک پنهان شده است، با افراد سیگاری در مقابل مشاغلی که باید از مقررات سختگیرانه دولتی پیروی کنند.

pot_high_times

 

مهمانی ها

در حالی که نگهبانان میز جلو و صاحبخانه ساختمان اداری کوچک و کثیف می دانستند که های تایمز ساکنان بدبو و دود آلود 90 درصد کل یک طبقه است (10 درصد دیگر دفتر یک حسابدار بود که به طرز عجیبی دارای حقایقی بود. مشکلات جمع و تفریق، به دلایلی عجیب). داستان‌هایی از یورش‌های مخفیانه توسط اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) برای سرقت پرونده‌های مشترکان و مشارکت‌کنندگان وجود داشت، اما چند جلسه در صبح این ترس‌ها را برطرف کرد و به یک ناهار زودهنگام منجر شد – یکی از سه بار در روز.

در غیر این صورت، دفاتر و کارکنان تنها ماندند. در روزهای اولیه، عکس‌برداری از آپارتمان‌های استودیویی پر از گلدان، عدل‌های علف‌های هرز و جوانه‌های پریمو در آتلیه‌های عکاسی انجام می‌شد، اما به دلیل شکایت از کمبود علف‌های هرز، تولیدکنندگان کمتر تمایل داشتند که محصولات گران‌قیمت را به کارکنان پرخاشگر و پرشور قرض دهند. تولیدکنندگان و واردکنندگان شروع به گرفتن عکس‌های خود کردند که معمولاً نتایج بسیار حرفه‌ای داشت.

به طور طبیعی، به عنوان یک مجله تجاری، نویسندگان، کاریکاتوریست ها، تصویرگران، طراحان، فروشندگان فضای تبلیغاتی و کارکنان پشتیبانی وجود داشتند. فهمیدن روند استخدام کار سختی نبود. یک نامزد باید عشق و دانشی نسبت به فرهنگ ضد و ارتباط بسیار خوبی با علف های هرز داشته باشد. این پاکتی از نمونه های تصویرسازی من و یک مفصل بزرگ و چاق بود که روز بعد مرا استخدام کرد. هر ماه، چند تصویر برای یک ویژگی در pot news ارائه می‌دادم – و یک مفصل بزرگ و چاق دیگر. وقتی منابع در شهر کم بود، از من برای کمک به طراحی صفحات دعوت می‌شد – و چندین مفصل بزرگ و چاق برای یک روز یا یک هفته می‌آورم، یا… واقعاً به یاد ندارم، ممکن است یک روز هفته باشد.

روش ساده ای برای اداره دفتر وجود داشت. برخی از بازدیدکنندگان برای سیگار کشیدن با “قهرمانان” خود به آنجا آمدند و حداقل در یک مورد، مرد جوانی پس از مقداری علف هرز بسیار خوب در گوشه ای آبی شد و مچاله شد. در حالی که من اعتراف کردم که پیشنهاد کردم او را از آسانسور روی طبقه ای که مجله مد معروفی در آن قرار داشت، پایین بیاورم، ابتدا از آرایش پذیرنده روی تمام صورتش استفاده کنم، سردبیر قانونی را تصویب کرد که دیگر با بازدیدکنندگان سیگار نکشید. دیگ سیگار به طور کلی باید در راه پله، در همان طبقه از مجله مد انجام شود. این ممنوعیت حدود سه ساعت طول کشید تا اینکه همه دچار از دست دادن حافظه کوتاه مدت شدند.

تولید و انتشار مجله کار دیگری بود. پس از یک صبح سه مشترک، تعداد مساوی از صفحات طراحی و برای تولید ارسال شد، بدیهی است که بوی دود قابلمه و آب پاشیده شده در قابلمه می‌پاشد، زیرا هیچ چیزی سطح نورد بهتر از یک تابلوی چیدمان هنری ایجاد نمی‌کند. با این حال، این مجله برای چندین دهه هر ماه تولید می شد و به احتمال زیاد حداقل یکی از آن ها را دیده اید – البته روی دکه روزنامه فروشی.

این مجله به معنای واقعی نمونه‌ای از فرصت‌هایی بود که بازار قانونی ماری‌جوانا برای خلاقان از همه نوع دارد. ممکن است پول درگیر در تجارت دیگ به دست کسانی که خدمات خلاقانه ای را به بازار رو به رشد گلدان ارائه می دهند، نریزد، مگر اینکه خیلی باهوش باشید و بتوانید تعداد ژله هایی را که هر روز مصرف می کنید محدود کنید.

 

کسب درآمد از دیگ قانونی، بدون دست زدن به مفصل

High Times یک داستان موفقیت آمیز است اگر چیزی را در نظر بگیرید که به موضوعات غیرقانونی بسیار (بدون جناس) می پردازد، اما بازار قانونی و همچنین بازار ماری جوانای پزشکی صنعت جدیدی را ارائه کرده است که به طراحی و خدمات مرتبط نیاز دارد. به احتمال زیاد، این خدمات توسط آژانس های تبلیغاتی بزرگ و چند ملیتی یا شرکت های طراحی معروف ارائه نمی شود. این امر متوجه فریلنسرهایی می‌شود که با موضوع آشنایی دارند و می‌توانند راه‌حل‌های طراحی ارائه دهند که یک فروشگاه گلدان/ تامین‌کننده پزشکی را به دیگری بفروشد.

اگر به آنچه اکنون در آنجا وجود دارد نگاه کنید، موافقت خواهید کرد که طراحی به کمک نیاز دارد تا محصول را به شیوه ای تجاری به درستی نشان دهد که با پایگاه مشتری صحبت کند و همچنین کسانی که هستند را جذب کند. ، کمتر «هیپی مانند» در حمایت از ماری جوانا.

pot_theclinic.co1
pot_kindman.co
pot_greenskunk.seat

pot_fusion.seat
pot_flowerpower.co
pot_denverrelief1pot_3dm.co

با نگاهی به این وب‌سایت‌ها، بدیهی است که به طراحی و پیمایش بهتر، همراه با عکس‌ها، لوگوها و کپی‌رایتینگ نیاز دارند. اینجاست که فریلنسرهای بااستعداد و بدون سنگ اندازی وارد می شوند.

مشکوک است که این کسب‌وکارهای جدید از دایره دوستان و مشتریان خود خارج شوند یا به تنهایی از سازندگان وب‌سایت ساده و آنلاین استفاده نکنند، بنابراین باید با آنها تماس بگیرید – و دوباره روز بعد پس از فراموشی آنها شما به آنها ایمیل زدید — برای فروش خدمات برتر خود.

فروش این خدمات را برای محصولات ماری جوانا در نظر بگیرید:

طراحی وب سایت

همه این فروشگاه ها دارای وب سایت هستند. برخی از این وب سایت ها دارای وبلاگ هستند و همه دارای منوهایی با عکس محصول هستند.

از آنجایی که گونه‌های مختلف گلدان معرفی می‌شوند، از جمله ترکیب‌های «Frankensteined» از گونه‌های مختلف، این وب‌سایت‌ها باید اغلب به‌روزرسانی شوند. در واقع، این احتمال وجود دارد که آنها فراموش کنند که سایت هایشان روز قبل به روز شده است، بنابراین از از دست دادن حافظه کوتاه مدت استفاده کنید!

برنامه ها

افزایش استفاده از تلفن همراه، فروشگاه‌های قابلمه را به مشتری عالی برای برنامه‌ها تبدیل می‌کند، زیرا تصمیمات خرید می‌تواند «خریدهای فوری» باشد. اغلب به این دلیل نیست که سیگاری‌ها پس از رسیدن به آخرین هفده محصول زندگی خود را در خرید بعدی شروع می‌کنند، اما ارائه یک برنامه تلفن همراه با جدیدترین محصولات یک ابزار بازاریابی عالی است.

طراحی بسته

بسیاری از مغازه‌ها در حال بسته‌بندی محصولات گلدانی خوراکی خود هستند. در حالی که گلدان شل واقعی اغلب در ظروف پلاستیکی و دارویی قرار می‌گیرد، بسیاری از مغازه‌ها از کیسه‌های پلاستیکی با برچسب فروشگاهی روی آن‌ها استفاده می‌کنند. به طور طبیعی، آن‌ها به آرم‌ها و برچسب‌های بسته‌بندی نیز نیاز دارند.

در حالی که برخی استدلال می‌کنند که استفاده از طلسم‌های کارتونی روی این بسته‌ها برای بچه‌هایی که ممکن است خوراکی‌های گلدان را به‌عنوان آب نبات ساده اشتباه بگیرند، خطرناک است، و چند برگ گلدان را به لوگو یا «Capt. یونیفرم Crunk به شناسایی محصول به عنوان پایه گلدانی کمک می کند.

بعضی‌ها می‌گویند سانی، پرنده فاخته کاکائو پافز، که می‌گوید «کو-کو، برای پف‌های کاکائو»، از شخصیت‌های سنگ‌تر دور نیست… اگر از من بپرسید، کراک یا اسید بدتر است!

pot_rolling_papers

تصویر

کسانی که می‌توانند برای آرم‌ها، تابلوها و بسته‌بندی‌ها تصویرسازی یا کاریکاتور ارائه دهند، بازار گلدانی برای کار خود راهی جدید پیدا می‌کنند. در واقع، بسیاری از هنرمندان حوزه کمیک زیرزمینی دهه 1970 شاهد علاقه مجدد به کار خود خواهند بود. انتظار داشته باشید که Freak Brothers دوباره ظاهر شود و چیزهای بسیار سیگاری را که برای تهیه آنها در خیابان‌های سانفرانسیسکو صرف کردند، زمان و تلاش زیادی صرف کردند.

در مورد کارتون‌ها، کدام وب‌سایت یا وبلاگ گلدانی یک یا دو کارتون درباره گلدان تفریحی نمی‌خواهد؟ چاپ مجدد کارتون‌های قدیمی زیرزمینی از کرامب، شلتون و ویلیامسون، فقط به نام چند مورد، نسل جدیدی از سیگاری‌های قابلمه را خوشحال خواهد کرد. زمان نشان خواهد داد که چه هنرمندان معاصر به این جنبش خواهند پیوست.

عکاسی

هنگامی که نوبت به عکس گرفتن از منوی فروشگاه‌های گلدان می‌رسد، جوانه‌های چسبنده همیشه با انگشتان چسبنده روبرو می‌شوند، بنابراین شاترهای با استعداد و صادق… ایرادها، مورد تقاضا خواهند بود.

همانطور که دیوید اوگیلوی، پدر تبلیغات مدرن خیابان مدیسون در مورد تبلیغات محصول گفت، “محصول را نشان دهید و بگذارید خودش بفروشد.” او به احتمال زیاد در مورد قابلمه موافق است، حتی اگر او همچنین پدر ناهار سه مارتینی بود.

نوشتن

از صفحه‌های اصلی، منوها، وبلاگ‌ها، توضیحاتی آبدار در مورد گونه‌های مختلف ماری‌جوانا و اثرات آنها بخش مهمی از فروش محصول است. کسانی که می دانند چگونه کلمات را در جلوه های بصری قابلمه ببافند، مشتریان مشتاقی پیدا می کنند که فقط می توانند با “وای! چیزهای سنگین، مرد!» برای توصیف آخرین محموله محصول سبز.

تولید ویدئو

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، یک ویدیو مجموعه ای کامل از دایره المعارف ها است. استفاده از دوربین تلفن همراه یک چیز است، اما تولید ویدیوی درجه یک ابزار بازاریابی است که پس از قانونی شدن، فروش محلی را از فروش داخلی و بین المللی جدا می کند.

طراحان انتشارات

آیا فروشگاه‌های قابلمه مجلات یا کتاب‌های آشپزی خود را راه‌اندازی می‌کنند؟ البته! High Times هنوز هم یک “قهرمان” در تجارت ماری جوانا و هر منبعی برای خدمات مشتری است – و احتمالات درآمد ملاحظات منصفانه ای هستند.

خیلی زود منتظر یک تقلید از جی کی رولینگ، “Harry Pothead & the Stolen Stash” باشید.

 

صنعت جدید—فرصت های جدید

افسانه ای شهری در مورد مردی وجود دارد که برای یک تولید کننده زین اسب کار می کرد، زمانی که هنری فورد شروع به تولید اتومبیل کرد. این مرد پیشنهاد کرد که شرکت از ابزار خود برای زین استفاده کند تا شروع به تولید صندلی‌های چرمی برای خودروهای فورد کند. مانند بسیاری از مبتکران، داستان از این قرار است که او درست قبل از اینکه مالک شرکت زین‌سازی برای تامین نیازهای صندلی ماشین خود به فورد مراجعه کند، اخراج شد.

با این حال، صنعت ماری جوانا رویای کسب و کار کوچک است. کسانی که در خط مقدم رشد و عرضه هستند، قبل از اینکه شرکت‌های بزرگ دخانیات برای فروش مفاصل پیش بسته‌بندی وارد شوند، ثروت سریعی به دست خواهند آورد و می‌توان با خیال راحت شرط‌بندی کرد که یک عنصر جدید در شرکت تولیدی توینکی که اخیراً ورشکسته و شروع به کار کرده است، وجود خواهد داشت.

مانند هر فرصت تجاری، کسانی که می‌دانند چگونه به صاحبان داروخانه‌ها نزدیک شوند، آنها را بفروشند و طرح‌های بازاریابی مناسب، راه‌حل‌های طراحی عالی و مؤثر و تصاویری که عموم را مجذوب می‌کنند، بفروشند و به آنها عرضه کنند، جریان درآمد سریع و رو به رشد (بدون جناس).

بنابراین، اگر می‌خواهید با صنعت چند میلیون دلاری بعدی همراه شوید، شروع به ایجاد نمونه‌های دود (بله، جناس در نظر گرفته شده) برای «پرتفولیوی ویژه» خود کنید. فقط خاطرات کوتاه مدت مشتریان خود را در مورد تحویل و صدور صورت حساب به خاطر بسپارید. فقط قراردادهای مبادله کار در برابر تجارت را امضا نکنید. این غیرقانونی باقی خواهد ماند.

 

تصویر/تصویر کوچک ویژه، باشگاه حشیش پزشکی ازطریق توماس هاوک.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *