مطالعه موردی: داستان سرایی از طریق طراحی برند


یک تغییر نام تجاری موفق بسیار فراتر از گرافیک های پر زرق و برق و عکس های با وضوح بالا است. داستانی را بیان می کند. این محصول را برای برآوردن خواسته ها و نیازهای مصرف کننده قرار می دهد. در ادامه مسیر تغییر برند Lettuce Grow، نگاهی بیندازید که چگونه عناصر بصری می توانند ماموریت برند شما را تحمیل کنند، مصرف کننده شما را درگیر کنند و نتایج باورنکردنی را ایجاد کنند.

کاهو رشد سیستم رشد براق، انقلابی و هیدروپونیک را معرفی کرد که باعث رشد غذا از خانه قابل دسترسی به سبک زندگی مدرن با این حال، نام تجاری آن، به مردم عادی، محصول خود را به عنوان یک ابزار دیگر برای علاقه مندان به باغبانی ارائه کرد، برخلاف سبک زندگی که هر کسی می تواند از آن بهره مند شود. وب‌سایت قبلی درهم و برهم بود و بازدیدکننده را با پیام‌های متفاوتی مواجه می‌کرد. طبیعت روشن، رنگارنگ و شاد با یک محصول ممتاز ارتباط برقرار نمی کند. اگرچه یک وب‌سایت روشن ذاتاً بد نیست، اما برای مصرف‌کننده‌های هزاره‌ای که انتظار دارند ظاهر و احساسی به نام Peloton یا Away Bagage داشته باشند، مناسب نیست.

در ONA Creative، نام تجاری Lettuce Grow را به گونه‌ای تغییر دادیم که نه تنها منعکس کننده کیفیت و عملکرد برتر محصول، اما همچنین ارزش‌های اصلی برند و پیام‌های کلیدی را به خانه هدایت می‌کند، که مردم را تشویق می‌کند تا زندگی سالم‌تر و پایدارتری داشته باشند. همزمان، با برجسته کردن این ارزش‌های اصلی، کاهو را به صورت مربعی در محل تقاطع مصرف‌کننده هدف غذا، سلامتی و پایداری قرار دادیم.

از طریق استراتژی برند و هویت برند، Lettuce Grow به برندی تبدیل شده است که سبک زندگی «مواد غذایی خود را پرورش دهید» متفکرانه، بی‌زمان و کارآمد می‌کند. در اینجا 8 عنصری هستند که رشد کاهو را تغییر دادند.

 

1. لوگوها

علامت نام تجاری Lettuce Grow نشان‌دهنده چرخه رشد غذا در مزرعه است، در حالی که مثلث پنهان نشان‌دهنده پایه قوی، حرکت رو به بالا و تکان دادن سر به هرم غذایی است. علامت کلمه کاهو رشد به عنوان لوگوی اصلی در ترکیب با علامت تجاری زمانی که فرصت اجازه دهد استفاده می‌شود. میله‌های متقاطع منحنی در حرف E ظاهری منحصر به فرد و نمادین ایجاد می‌کنند، به علامت برند متصل می‌شوند و به رشد اشاره می‌کنند.

logo

wordmark

4_icons

5_color

 

3. تایپوگرافی

استفاده مداوم از تایپوگرافی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که فوراً هر مارکی را تشخیص دهند، و کاهو رشد تفاوتی ندارد.

ما Rubik را به عنوان تایپ اصلی انتخاب کردیم. ویژگی‌های ساده و هندسی روبیک تجسم زیبایی‌شناسی مدرنی است که می‌خواستیم به آن برسیم.

Source Serif به عنوان تایپ ثانویه انتخاب شد. این یک فونت کلاسیک sans serif است که نام تجاری را نرم می کند و حس کلاسی را ایجاد می کند.

6_typography

7_website

 

5. بسته بندی

با درک اینکه محصول خود آینده نگر و به زیبایی طراحی شده بود، می خواستیم یک نام تجاری متفکر، جاودانه و مینیمال ایجاد کنیم. بسته بندی بیان کاملی از این کارایی است که نشان تجاری را در یک طرف و علامت کلمه را در طرف دیگر نشان می دهد.

8_packaging

9_photography-1

10_photography-2

 

7. اجتماعی

استراتژی اجتماعی و تکامل محتوا، زیبایی‌شناسی برند مجدد را منعکس می‌کند و ظاهر و احساسی تمیز و ممتاز ایجاد می‌کند. این محتوا جامعه فعال کاهو رشد را آموزش، تشویق و درگیر می‌کند. همه چیز، از نمادهای اجتماعی گرفته تا توصیفات، با در نظر گرفتن نام تجاری، به صورت سفارشی طراحی و اجرا شده است.

11_social-1
social

 

8. ایمیل

خبرنامه را دوباره طراحی کردیم و با در نظر گرفتن تبدیل، استقبال و پس از خرید را ایجاد کردیم.

email

 

واکنش

با تأمل در واکنش مصرف کننده به این هویت برند متفکرانه، مدرن و مینیمالیستی، واضح است که هویت اصلی برند درخشان و خشخاش در این مخاطبان طنین انداز نبود. عناصر بصری به روز شده برای ارزش ها و حساسیت های مصرف کنندگان هزاره ای که مایل به سرمایه گذاری در محصولی هستند که به آن اعتقاد دارند و به طور ملموس ارزش های آنها را نشان می دهد، جذاب است. اعتبار. پایداری. نوآوری. اینجا پیام مختلط وجود ندارد.

هر عنصر طراحی مانند فصلی از داستان کلی Lettuce Grow عمل می‌کند: داستانی که مردم را برای زندگی پایدار و سرمایه‌گذاری در یک منبع غذایی سالم و کاملاً طبیعی توانمند می‌سازد. Lettuce Grow زمانی چیزی را ارائه کرد که صرفاً یک ابزار باغبانی تلقی می شد. اکنون سبک زندگی جامعی را ارائه می دهد که می تواند به نسل های آینده منتقل شود. یک تفاوت فاحش وجود دارد آرم‌ها، نمادها، تایپوگرافی، وب‌سایت، بسته‌بندی، عکاسی، اجتماعی و دارایی‌های ایمیل برای مخاطبان هدفی طراحی شده‌اند که به پیچیدگی، تجمل و سادگی اهمیت می‌دهند. خداحافظ رنگ های نئون. خداحافظ بهم ریختگی. سلام کاهو رشد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *