نتفلیکس برند خود را به روز می کند


Netflix به تازگی نام تجاری خود را با یک نشانک جدید به روز کرده است. یا فقط یک لوگوتایپ واقعا کوتاه است؟ در هر صورت، حماسه به‌روزرسانی‌های لوگوی 2016 با یک «N» کاملاً جدید که به سبک روبانی ساخته شده است، ادامه می‌یابد.

اولاً، این جایگزین لوگوتایپ نتفلیکس آنطور که ما می دانیم نیست. نیازی نیست لوگوتایپ Netflix همچنان در هر جایی که اتفاق بیفتد استفاده خواهد شد جا شدن. این قطعه جدید نام تجاری برای رفتن به مکان‌هایی در نظر گرفته شده است که لوگوتایپ کامل فضای زیادی را اشغال می‌کند.

اساساً، هر زمان که یک طراح بخواهد از تعدادی آرم کوچک در فوتر وب سایت خود و در دکمه کاملاً جدید «اشتراک گذاری در Netflix» استفاده کند، در برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. خوب این آخری شوخی بود نکته این است که آنها چیزی می خواستند که شبیه برند نتفلیکس باشد که در فضاهای کوچک، مربعی یا عمودی قرار بگیرد، و آن را میخکوب کردند.

netflix

اکنون، به نظرات ذهنی! تکنیک روبانی این روزها به نوعی در همه جا وجود دارد و ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما با این حال… زیباست. این سایه مناسب قرمز است. انحنای کمی در پایین به آن احساس “نتفلیکس” می دهد. کار می کند. این نمونه خوبی از برندسازی با دقت در عمل است.

برخی از مفسران درباره اینکه آیا این به‌روزرسانی نام تجاری ممکن است منجر به طراحی مجدد جنبه‌های دیگر پلتفرم شود، حدس می‌زنند. حدس من – و این فقط یک حدس است – این است که هر گونه چنین تغییراتی افزوده‌های افزایشی برای مطابقت با موارد استفاده جدید خواهد بود، درست مانند معرفی این نشان‌واره.

این تنها دومین به‌روزرسانی نام تجاری نتفلیکس است که می‌توانم به خاطر بسپارم، و با توجه به رویکرد عموماً دقیق آن‌ها برای ایجاد تغییرات طراحی، برای من منطقی‌تر است. نتفلیکس سرویسی است که توسط بسیاری از افراد غیرتکنولوژیکی و همچنین افراد متمایل به نرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد در هر دو دسته اغلب در انطباق با رابط‌های جدید کند هستند. هر تغییر عمده ای احتمالا در طول سال ها اتفاق می افتد، و من شرط می بندم که بیشتر آنها تحت پوشش خواهند بود.

(همه ما می‌توانیم یک یا دو چیز از آنها یاد بگیریم.)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *