نظرسنجی: آیا برگر کینگ ریبرند طعم آینده است؟


برگر کینگ، زنجیره غذایی شناخته شده جهانی با 19000 رستوران در سرتاسر جهان، مجموعه ای از دارایی های برند را با طراحی مجدد رونمایی کرده است.

از اواخر دهه 1960، این شرکت از یک لوگو تایپ استفاده کرده است که بین دو نان قرار گرفته است. در سال 1999 این طرح به روز شد تا یک swoosh آبی و برخی از برجسته های پلاستیکی به نان اضافه شود. طراحی جدید جونز نولز ریچی به رویکرد کلاسیک 1969 باز می گردد. ، با برخی اصلاحات مدرن.

چپ: طرح 1999، راست: طراحی مجدد JKR

حروف حجیم شده و اندازه آن تغییر کرده است، و این تصور را ایجاد می کند که ساندویچی پر شده است. رنگ‌های اصلی نوار ورزشی با ترکیبی گرم، نوستالژیک، قرمز و نارنجی جایگزین شده‌اند.

در کنار لوگو، عکاسی ماکرو برای تمرکز روی غذا معرفی شده است، و تصویرسازی به سبک دهه ۷۰ طراحی شده است تا امکان داستان‌گویی خلاقانه‌تر را فراهم کند. یک فونت سفارشی خوشمزه به نام Flame Sans وجود دارد که برای تقلید از شکل ارگانیک غذا طراحی شده است.

این برند کاملاً یکپارچهسازی با سیستمعامل Americana است، که یادآور آثار میلتون گلیزر است.

طراحی یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که ما برای بیان اینکه چه کسی هستیم و برای چه چیزی ارزش قائلیم داریم

— رافائل آبرو، رئیس طراحی رستوران برندهای بین‌المللی مالک برگر کینگ

با آسیب حوادث اخیر، جای تعجب نیست که برندها به دنبال انتقال ما به زمانی هستند که با بهره مندی از عینک های رز رنگی، ساده تر و خوشایندتر بود.

نام تجاری برگر کینگ چندین سال طول می کشد تا در سرتاسر جهان رواج پیدا کند و تا آن زمان این سبک می تواند یک روند محبوب باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *