نظرسنجی: آیا طراحان فقط باید … طراحی کنند؟


هر طراح که این مطلب را می‌خواند، یک وبلاگ یا حداقل یک حساب متوسط ​​دارد. حدود 5٪ (آمار بسیار حکایتی) در واقع در آن پست می کنند. اکثر طراحانی که این را می خوانند در کنفرانس ها صحبت می کنند، یا حداقل یک اسلاید ابتدایی را در یک کتاب طراحی به تمسخر می گیرند. اکثر طراحانی که این مطلب را می خوانند، یک استارتاپ، یک پروژه جانبی یا ایده ای دارند که آنها را از طراحی حرفه ای به مالکی که طراحی می کند تغییر می دهد. به طور خلاصه، ما کسانی که طراحی می‌کنیم، زمان زیادی را صرف این می‌کنیم که نه طراحی کنیم.

اغلب به ما می گویند که برای موفقیت، «نام خود را بیرون بیاوریم». نوشتن در مورد طراحی، سخنرانی در رویدادها، کمک به جامعه، ساختن پروژه‌های خود ما را مورد توجه قرار می‌دهد.

کار خوب باعث کار خوب می شود

با این حال، مدیریت یک وبلاگ می تواند (در این مورد به من اعتماد کنید) یک کار تمام وقت باشد. به طور منظم صحبت کردن به معنای دور بودن از خانه و محل کار برای روزها یا حتی هفته ها در یک زمان است. هر ساعتی که به یک پروژه جانبی می‌رود، ساعتی است که به کار مشتری نمی‌رود. آنها ممکن است سودمند باشند، اما هزینه دارند. همه آنها زمان می برند.

طراحی یک کاردستی است، به تمرین نیاز دارد. خیلی کم انجام دهید زنگ زده می شوید. زمان زیادی را صرف جلب توجه کنید، و چیزی برای توجه وجود نخواهد داشت. چند سال پیش، یک طراح بسیار باتجربه، با فهرست مشتریان بسیار پرمخاطب، به من توضیح داد که چرا جوایز بسیار کمی کسب کرده است: «برای بردن جوایز، او گفت، «شما باید برای جوایز طراحی کنید. من ترجیح می‌دهم مشتریان را به دست بیاورم.”

مشتریان به دنبال تضمین طراحان برجسته و برنده جایزه هستند

مشتریان خوب، طبق تجربه من، از یک مکان می آیند، مشتریان قبلی. در طول سال‌ها، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که به تعدادی از مشتریان بزرگ برخورد کردم و تقریباً همه آنها یک چیز مشترک داشتند: دهان به دهان. شما کار خوبی برای یک مشتری انجام می دهید و مخاطبین آنها از آنها می پرسند چه کسی را برای آن استخدام کرده اند. شما نه تنها یک سرب کسب می کنید، بلکه یک لید با رقابت صفر بدست می آورید. کار خوب باعث کار خوب می شود.

اما چند مشتری واقعاً واجد شرایط قضاوت در مورد طراحی خوب هستند؟ بسیاری از مشتریان به دنبال ضمانت طراحان برجسته و برنده جوایز هستند تا از تصمیم گیری ناآگاهانه خودداری کنند. بنابراین، چه می‌خواهید یک طراح باشید، یا می‌خواهید به یک طراح ادامه دهید، آیا باید زمانی را صرف نوشتن، صحبت کردن، تعامل با جامعه کنید یا تمام انرژی خود را روی انجام کار خوب متمرکز کنید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *