پس از واکنش های وب، کمپین ترامپ تغییر نام داد


هفته گذشته، دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوریخواه، مایک پنس، فرماندار ایندیانا را به عنوان معاون خود انتخاب کرد. مطابق با فصل مبارزات انتخاباتی، این بدان معناست که کمپین لوگوی جدیدی را برای بزرگداشت انتخاب ترامپ منتشر کرد.

نسخه اولیه لوگوی جدید – که از آن زمان تغییر کرده است – دارای علامت بزرگ “T” برای ترامپ بود که اساساً در “P” بزرگ برای پنس درج شده بود. این قسمت از لوگو به رنگ آبی بود و در کنار میله های قرمز و افقی قرار داشت و از گلوری قدیمی تقلید می کرد. به عبارت دیگر، این تلاش کمپین ترامپ برای نشان دادن ترامپ و پنس به عنوان ستاره های آمریکا بود. از آن زمان، کمپین این تکرار لوگو را انجام داده است، احتمالاً به دلیل تمسخری که نشان‌واره در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کند.

در طرح اصلی انتخاب‌های قانونی وجود داشت: به عنوان مثال، استفاده از پرچم آمریکا در لوگو درک استفاده از زبان بصری را نشان می‌دهد که بلافاصله برای همه آمریکایی‌ها آشناست، به عنوان راهی برای برقراری ارتباط فوری با رأی‌دهندگان، موثر است؛ قرار گرفتن “T” بر روی “P” همچنین نمادی از این واقعیت است که ترامپ نامزد ریاست جمهوری است در حالی که پنس معاون او انتخاب می شود، بنابراین طراحی با این سلسله مراتب نیز ارتباط برقرار می کند. موقعیت تاسف بار “T” در “P” موضوع تمسخر شده است اما، وقتی از دیدگاه صرفاً طراحی به آن نگاه شود، در واقع نمایانگر یک رویکرد تلطیف شده برای طراحی است، یک مونوگرام.

به نظر می‌رسد که مونوگرام‌ها مرسوم و سنتی هستند، که بخش بزرگی از پلتفرم ترامپ است زیرا او رای‌دهندگان جمهوری‌خواه را مورد محاکمه قرار می‌دهد. علاوه بر این، استفاده از مونوگرام معمولاً با افراد ثروتمندتر همراه است، بنابراین استفاده از آن در اولین نسخه از لوگوی ترامپ/پنس به منظور انتقال ثروت و موقعیت است.

trump_logo

علی‌رغم این نکات طراحی، کمپین ترامپ اخیراً لوگوی اولیه را کشیده و آن را با یک طراحی لوگوی کمتر بحث‌برانگیز و متعارف جایگزین کرده است، که فقط نوع نسخه اول را نشان می‌دهد.

نسخه دوم ساده و سرراست است: به سادگی اسامی ترامپ و پنس را روی هم نشان می‌دهد و نام ترامپ کمی بزرگتر از پنس است. نام ترامپ آبی است در حالی که پنس قرمز است و فونت هر دو نام بدون سریف تمیز است. در زیر نام های انباشته شده آنها شعار اکنون معروف ترامپ وجود دارد: “آمریکا را دوباره بزرگ کنیم!”

به گفته جیسون میلر، سخنگوی ترامپ، کمپین ترامپ دارای تعدادی لوگوتایپ است که در نظر گرفته شده است. لوگوی نهایی و رسمی این هفته در جریان کنوانسیون ملی GOP در کلیولند، اوهایو نشان داده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *