کانال 4 یک تغییر نام تجاری عجیب را نشان می دهد


کانال 4 امروز در حال راه اندازی یک برنامه بزرگ است طراحی مجدد برند این هویت جدید که توسط 4Creative، آژانس خلاق داخلی کانال 4 طراحی شده است، شجاع، عجیب و شگفت‌انگیز است.

چشم انداز رسانه های پخش بسیار پیچیده تر از ده سال پیش است، بنابراین نیاز به برجسته شدن وجود دارد بیشتر از همیشه — جان آلیسون، 4Creative

rebrand-1

طراحی شده در سه سال گذشته، سه حوزه اصلی از هویت پخش کننده بریتانیایی وجود دارد که بازطراحی شده است: لوگو، حروف چاپی، و شناسه ها.

از همان ابتدا، ما می خواستیم هر کاری که انجام می دهیم واقعی و قابل لمس باشد، زیرا اگر به یک بسیاری از برندهای دیگر وجود دارد، بسیار براق و تحت رهبری CGI است. — جان آلیسون، 4Creative

off-air
off-air-2

این نشان‌واره اصلاح شده است، اما بلوک‌های آرم اصلی طراحی شده توسط مارتین لامبی-نیرن را حفظ می‌کند. برای بینندگان آشناست. عدد “4” که برای استفاده خارج از هوا در نظر گرفته شده است، به جای شکل کلی، فضای بیشتری برای تاکید بر عناصر بلوک درج شده است.

rebrand-2
typefaces

دو نوع تایپ جدید توسط نویل برودی طراحی شده است. اولین مورد Chadwick است، یک تایپ گرد، گرم و شرکتی. فرم های آن به شدت هندسی هستند و برای خوانایی طراحی شده اند.

تایپ دوم Horseferry است، یک متن نمایشی غیرعادی و مخل. Horseferry از اشکال اصلی Chadwick استفاده می‌کند، اما بلوک‌های لوگوی «4» را با هم ترکیب می‌کند. بلوک‌ها را می‌توان به‌عنوان ردیف‌های دال اضافی، و برش‌های زاویه‌دار در اشکال یافت. حتی ضربه‌های زاویه‌ای ناگهانی روی کاسه‌ها وجود دارد که در انزوا زشت هستند، اما در بافت، حروفی مملو از شخصیت را تشکیل می‌دهند.

شخصیت زیادی دارد — گهگاه سیخ‌دار، گاهی صاف، گاهی بر خلاف دانه است، همیشه دنبال نمی‌شود قوانین نوع — Alice Tonge، 4Creative

rebrand-3

به‌ترتیب برای یک پخش‌کننده، برجسته‌ترین عنصر تغییر نام تجاری، هویت‌ها هستند – فیلم‌های کوتاهی که بین برنامه‌ها و آگهی‌ها قرار گرفته‌اند – که زیبا و در بعضی جاها تند و تیز هستند. آنها یادآور صحنه های آغازین J.J. «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» آبرامز.

ident-1

عکس‌برداری شده توسط جاناتان گلیزر، هویت‌ها داستان بلوک های کانال در غارها کشف می شوند، از زمین استخراج می شوند و در آزمایشگاه ها تصفیه می شوند. آنها کنجکاوی های طبیعی و اساسی هستند.

ident-2
ident-3

نام تجاری جدید کانال 4 یک رویکرد شجاعانه است. برخی از عناصر موفق‌تر از بقیه هستند، اما در کل هویتی تأثیرگذار، بدیع و جاه‌طلبانه است.

ident-4
ident-5
ident-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *