19 جفت فونت معاصر برای سال 2019


تایپوگرافی بخش اساسی طراحی است، به طراح این امکان را می دهد تا با استفاده از سبک های مختلف فونت، حالت ها و جلوه های مختلفی ایجاد کند.

هزاران سبک مختلف موجود است، بنابراین کار پیدا کردن سبک مناسب برای پروژه شما اغلب ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد.

ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارد که به انتخاب جفت فونت های صحیح کمک می کند. اینجا یکی است که خودمان ساخته‌ایم. با استفاده از این ابزار ترکیبی فونت مفید، فهرستی از 19 جفت فونت معاصر را برای سال 2019 گردآوری کرده‌ایم. همه این فونت‌ها را می‌توانید به صورت رایگان از فونت‌های Google.

 

1. نمایش Playfair با Source Sans Pro

این باید بهترین ترکیب فونت ما برای سال 2019 باشد. با سبک سنتی‌تر آن، Playfair Display هم زیبا و هم منحصر به فرد است. این توسط Claus Eggers Sorense طراحی شده است و می‌توان آن را با انواع فونت‌های ساده جفت کرد، با این حال، ما فکر می‌کنیم که Source Sans Pro یک تطابق کامل است، خطوط نازک و متن ساده آن آن را به ترکیبی عالی برای نمایشگر شیک‌تر Playfair تبدیل می‌کند.

001

Mount Barker اثر کالوم جکسون

 

2. Merriweather با اسوالد

یک فونت بسیار همه کاره، Merriweather را می توان هم عرض و هم ارتفاع را تنظیم کرد، که همیشه یک سبک محبوب را ایجاد می کند. یک قلم sans-serif، مانند Oswald، با خطوط ساده‌اش، به برجسته کردن جزئیات سری Merriweather کمک می‌کند.

002

راکهای قابل توجه توسط بن گود

 

3. مونتسرات با مریودر

فونت های ساده و ساده همیشه در صدر لیست هستند، زیرا تقریباً در هر سبک طراحی به خوبی کار می کنند. مونتسرات توسط جولیتا اولانوفسکی طراحی شده است و می توان آن را با فونت سریف مانند Merriweather برجسته کرد.

009

Uraidla نوشته بن گود

 

4. Raleway با Lato

یک فونت شیک که پیچ و تاب مدرن می دهد، Raleway، می تواند با فونت sans-serif دیگری مانند Lato تحسین شود. خطوط نازک و ساده ای دارد و از اشکال جالب تر Raleway کم نمی کند.

004

ساحل دلفین اثر بن گود

 

5. السی با Roboto

یک فونت زنانه دوست داشتنی، که در اصل برای تجلیل از دنیای زنان طراحی شده است. Elsie، یک سبک فونت شایان ستایش است، با سری‌های ملایم و حروف روان. با چنین فونت جالبی، یک فونت ظریف باید با آن جفت شود، مانند Roboto، زیرا از فونت seed کم نمی کند.

015

شراب دو دست توسط کمیسیون گردشگری استرالیای جنوبی

 

6. فیلمنامه رقص با جوزفین سانس

یک فونت بسیار به یاد ماندنی که احساس حرکت و فتنه ایجاد می کند، Dancing Script باید با فونت sans-serif مانند Josefin Sans جفت شود. این فونت همچنین بسیار ظریف است و حروف بسیار نازک آن تعادل کاملی را بین دو سبک فونت به ارمغان می‌آورد.

006

خلیج پنینگتون اثر ایزاک فورمن

 

7. Abril Fatface با Roboto

چه سبک فونت خارق العاده ای، Abril Fatface، استفاده از سریف ها را با سادگی زیبا ترکیب کرده است. جسور و بلندپروازانه است و واقعاً از صفحه خارج می‌شود، زیرا فونت فوق‌العاده‌ای است، یک فونت سبک بسیار ظریف بهتر است با آن جفت شود.

018

Bunyeroo Valley نوشته بن گود

 

8. کوربن با نوبیل

چیزی در مورد این فونت وجود دارد که باعث می شود به حباب ها و روزهای شاد فکر کنم. استفاده منحصر به فرد از سریف های گرد، واقعا این فونت را از سایر فونت ها متمایز می کند. یک فونت ساده و باریک، مانند Nobile، جزئیات کوربن را جذاب‌تر می‌کند.

019

استراحتگاه ویلپنا پوند – ایستگاه قدیمی ویلپنا توسط گردشگری استرالیا

 

9. Spirax با Open Sans

این سبک از فونت برای کتاب داستان یا فیلم های افسانه ای استفاده می شود و توسط برندا گالو طراحی شده است. این فونت با چرخش های منحصر به فرد خود جنبه های جالبی ایجاد می کند که این فونت ساده را به یکی از رمز و راز و پیچیدگی تبدیل می کند. به زیبایی با Open Sans جفت شده است، زیرا بسیار ساده است.

013

Vivonne Bay اثر Raphael Alu

 

10. وندی وان با لاتو

طراحی شده توسط آلخاندرو اینلر، وندی وان، یک سبک فونت بسیار جسورانه و سرگرم کننده است که حس جوانی را القا می کند. یک فونت پررنگ مانند این باید با چیزی نازک و ساده مانند Lato جفت شود.

014

Flinders Ranges نوشته جیک وندرسیتز

 

11. بالو با مونتسرات

گرد و ضخیم، Baloo توسط Ek Type طراحی شده است، و یک سبک فونت همه کاره است، زیرا می توان از آن در وزن ها و ارتفاع های مختلف فونت استفاده کرد. چنین فونت پررنگی مانند این، باید با یک سبک بسیار ساده مانند مونتسرات جفت شود.

007

زمین چرای نزدیک مخزن باروتا نوشته ایزاک فورمن/سریو

 

12. کرم نوشابه گیلاس با Josefin Sans

اوقات خوش و خاطرات خوب، نوشابه کرم گیلاس به شما این حس را می دهد که در زمان به دهه 1950 قدم گذاشته اید. این فونت توسط Font Diner طراحی شده است و یک فونت سرگرم کننده و خلاقانه است. به دلیل طراحی جالب آن، باید با یک سبک قلم ملایم، مانند Josefin Sans، جفت شود، زیرا خطوط ظریف آن متن پررنگ و منحصر به فرد را تحسین می کند.

012

Para Wirra نوشته بن گود

 

13. آمارانت با Open Sans

فونتی با شگفتی‌های فراوان، در نگاه اول فکر می‌کنید یک فونت ساده است، اما با نگاهی دیگر متوجه منحنی‌های جزئی می‌شوید که این فونت را متفاوت می‌کند. به دلیل تطبیق‌پذیری در وزن و اندازه، می‌توان از آن برای بسیاری از سبک‌های طراحی مختلف استفاده کرد، و بهتر است با فونت‌هایی مانند Open Sans جفت شود.

005

پارک ملی Kati Thanda-Lake Eyre – پرواز منظره Wrightsair توسط کمیسیون گردشگری استرالیای جنوبی

 

14 . Palanquin با Roboto

یک فونت ملایم و بسیار قابل استفاده، Palanquin توسط Pria Ravichandran طراحی شده است و می تواند در بسیاری از سبک های طراحی مختلف استفاده شود. پررنگ یا نازک شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و گزینه‌های مختلفی برای جفت کردن فونت‌ها دارد، با این حال ما فکر می‌کنیم که Roboto عالی است، زیرا فونت بسیار ساده‌ای است.

016

Steingarten، Rowland Flat اثر اولیویا رینولدز

 

15. Sansita با Open Sans

این فونت که توسط Omnibus-Type ایجاد شده است، من را به یاد روزهای تابستان و خوردن غذاهای مکزیکی می اندازد. با پیچ و تاب خود در سریف، چنین سبک فونت جالبی ایجاد می کند، که برای تمجید از آن، به یک فونت سبک و ملایم نیاز دارد، مانند Open Sans.

010

تاکستان لین

 

16. در انتظار طلوع خورشید با سنگ نمک

طراحی شده توسط Kimberly Geswein، یک فونت دست‌نویس زیبا، با الهام از سبک نوشتن یک دانش‌آموز دبیرستانی. Waiting for the Sunrise یک انتخاب عالی برای یک وب سایت سرگرم کننده و جوان است و می توان از آن با فونت دست نویس دیگری مانند Rock Salt استفاده کرد.

003

Cape Willoughby Lighthouse اثر بن گود

 

17. Eczar with Work Sans

این فونت که توسط Valibhav Singh طراحی شده، یکی از فونت های هیجان انگیز و جذاب است. ویژگی های Eczar به گونه ای طراحی شده است که با افزایش وزن آن تشدید می شود. با تمام جزئیات این فونت، باید با یک فونت sans-serif ملایم مانند Work Sans جفت شود.

017

Skye Lookout اثر Callum Jackson

 

18. کاتاماران با مونتسرات

یک فونت شیک و ساده که می تواند در وزن ها و اندازه های مختلف استفاده شود. زوایای اندک روی ساقه حروف، ویژگی منحصر به فرد و جالبی را برای این فونت ایجاد می کند. باید با یک فونت نازک مانند Montserrat جفت شود.

008

ساحل دلفین اثر بن گود

 

19. با Open Sans

مجذوب شوید

بر اساس سبک‌های دوران هنر دکو، این فونت با خطوط منحصربه‌فرد خود در نوع، مطمئناً جذابیت ایجاد می‌کند.

به دلیل ویژگی های جالب آن، باید با یک فونت ساده sans-serif مانند Open Sans تکمیل شود.

011

باغ گیاه شناسی کوه بلند اثر جانتی پاترسون

 

تصویر ویژه از طریق Unsplash

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *