یک نام تجاری مسلماً با ارزش ترین دارایی یک شرکت است، اما به طور خاص لوگوی برند است که واقعاً در مورد شرکت صحبت می کند. هر جنبه ای از طراحی پیام خاصی را به مصرف کنندگان منتقل می کند – چه شخصیت برند، ارزش های شرکت یا مخاطبان هدف. این بخش بسیار مهمی از استراتژی برندسازی یک شرکت است و زمان و هزینه زیادی برای ایجاد لوگوی عالی صرف میشود.
ما هر روز در معرض صدها (اگر نه هزاران) لوگوی برندهای مختلف قرار میگیریم، اما در واقع تعدادی از ویژگیهای طراحی ظریف وجود دارد که ممکن است قبلاً هرگز مشاهده نکرده باشید. به برخی از شناختهشدهترین نشانوارههای برند در جهان نگاهی بیندازید (نگاهی بسیار دقیق) و پیامهای پنهان را در دهها نشانواره برند شرکتی مشاهده خواهید کرد.
بعضیها شناختهشدهاند، برخی را قبلاً ندیدهاید. به اینفوگرافیک زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا میتوانید یکی از این ویژگیهای طراحی هوشمندانه را برای خود پیدا کنید!
بدون دیدگاه