50+ لوگوی حداقلی، گذشته و حال


طراحی‌های ساده و تمیز گاهی اوقات می‌توانند تأثیری حتی بزرگ‌تر از لوگوی داشته باشند. استفاده خوب از فرم و فضای منفی می تواند به ایجاد یک تأثیر بصری قوی کمک کند.

به خاطر سپردن نشان‌واره‌های حداقلی برای مشتریان شما نیز آسان‌تر است. به سادگی لوگوی پپسی و قابل تشخیص بودن آن فکر کنید. یا آرم FedEx با فلش مخفی آن. هر دو ساده و تمیز هستند (جدیدترین تجسم لوگوی پپسی که مسلماً کمتر چنین است)، اما فقط با شکل و فرم آنها فوراً قابل تشخیص هستند.

در زیر بیش از پنجاه آرم مینیمالیستی، هم از زمان حال و هم از گذشته (دهه 1950 تا اوایل دهه 1990 یا بیشتر) آورده شده است. آنها را بررسی کنید و ببینید که چگونه بسیاری از لوگوهای مینیمالیستی قدیمی آزمون زمان را پس داده اند.

 

لوگوهای مدرن

این لوگوها همگی در حدود یک دهه گذشته ایجاد شده‌اند. آنها خطوط تمیز و اشکال هندسی ساده را با استفاده دقیق از رنگ (بسیاری تک رنگ) و فضای منفی ترکیب می کنند. برخی از آنها نشان‌واره هستند، در حالی که برخی دیگر حروف را از خود لوگو دور نگه می‌دارند.

Hatch Inc.

hatch inc

 

خانه مزرعه

farmhouse

 

خوبی لوگوی شرکتی قدیمی

 

Pagepro

retro corporate logo

 

هیجان های شبانه

pagepro

 

فولاد بریتانیا

nocturnal thrills

 

انجمن نویسندگان غذا

british steel

 

نگهداری دارایی مارتین نیوکمب

guild of food writers

 

ذهن

martin newcombe

 

سفر آزادی

mind

 

لوگوی نام تجاری اسکی

freedom travel

 

در شرکت هاسکی

ski brand logo

 

بیون

company of huskies

 

AAT – همه چیز درباره چای

beyon

 

لیگ دفاع از حیوانات

aat

 

ویلیام و پسر

animal defense league

 

کوآلا مرتع

william and son

 

کندو

koala ranch

 

Blast PR

hive

 

بیمه لارک

blast pr

 

داستین هایسینگر

lark

 

اوگامی

dustin hysinger

 

هاکسلی

ogami

 

Rant

hucksley

 

Furn

rant

 

Blue Mountain Electric

furn

 

قابل شارژ

blue mountain

 

D.F.L. توسعه وب

rechargeable

 

لوگوی شاخک

dfl

 

Pocono Modern

antler logo

 

داستان

pocono modern

 

کایوت

story

 

KixBox

coyote

 

لوگوهای قدیمی

در حالی که ما گاهی اوقات لوگوهای مینیمالیستی را مدرن می‌دانیم، آنها دهه‌هاست که وجود دارند. لوگوهای مینیمالیستی از دهه 1950 محبوبیت داشتند و از آن زمان واقعاً از محبوبیت خود کاسته نشده اند. این لوگوهای دهه 1950 تا 1980 را بررسی کنید.

Asfaltor Oy

kixbox

 

W. Raven & Co. Leicester

asfaltor oy

 

ژاک ناتان گاراموند

w raven and co

 

Associated Spring Corporation

jacques nathan garamond

 

Cygnet Publishing Pty. Ltd. Perth

associated spring

 

Expo ’70 Osaka

cygnet publishing

 

Organisationskomitee Der 5.Gymnnaestrada

osaka

 

Harcourt Brace & World Inc. New York

der 5

 

Ahrend Libra Amsterdam

harcourt brace world

 

کمیته توسعه اقتصادی و فرهنگی شیکاگو

ahrend libra

 

پالپ و کاغذ کانادایی Assoc. Ltd.

chicago

 

نیمه هادی متحد

canadian pulp and paper

 

راسل و هندریچز همکاران

united semiconductor

 

فرانتس اچ ویلز

russell hindrichs

 

Trademakr

franz h wills

 

Citgo

trademakr

 

Chemico

citgo

 

وزارت بهداشت و تامین اجتماعی

chemico

 

Technicolor

health and social security

 

Continental Airlines

technicolor

 

نتیجه گیری

یکی از زمینه‌هایی که لوگوهای مینیمالیستی واقعاً می‌توانند برتر باشند، بی‌زمانی بودن تقریباً درونی آنهاست. لوگوهای دهه 1950 می توانند مانند لوگوی طراحی شده در هفته گذشته به روز به نظر برسند (بدون پرداختن به شوق لوگوی “وینتیج” و “رترو” فعلی). برای شرکتی که می‌خواهد جاودانه و در عین حال معاصر به نظر برسد، مینیمالیسم قطعاً می‌تواند راهگشا باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *