طراحیهای ساده و تمیز گاهی اوقات میتوانند تأثیری حتی بزرگتر از لوگوی داشته باشند. استفاده خوب از فرم و فضای منفی می تواند به ایجاد یک تأثیر بصری قوی کمک کند.
به خاطر سپردن نشانوارههای حداقلی برای مشتریان شما نیز آسانتر است. به سادگی لوگوی پپسی و قابل تشخیص بودن آن فکر کنید. یا آرم FedEx با فلش مخفی آن. هر دو ساده و تمیز هستند (جدیدترین تجسم لوگوی پپسی که مسلماً کمتر چنین است)، اما فقط با شکل و فرم آنها فوراً قابل تشخیص هستند.
در زیر بیش از پنجاه آرم مینیمالیستی، هم از زمان حال و هم از گذشته (دهه 1950 تا اوایل دهه 1990 یا بیشتر) آورده شده است. آنها را بررسی کنید و ببینید که چگونه بسیاری از لوگوهای مینیمالیستی قدیمی آزمون زمان را پس داده اند.
لوگوهای مدرن
این لوگوها همگی در حدود یک دهه گذشته ایجاد شدهاند. آنها خطوط تمیز و اشکال هندسی ساده را با استفاده دقیق از رنگ (بسیاری تک رنگ) و فضای منفی ترکیب می کنند. برخی از آنها نشانواره هستند، در حالی که برخی دیگر حروف را از خود لوگو دور نگه میدارند.
Hatch Inc.

خانه مزرعه

خوبی لوگوی شرکتی قدیمی
Pagepro

هیجان های شبانه

فولاد بریتانیا

انجمن نویسندگان غذا

نگهداری دارایی مارتین نیوکمب

ذهن

سفر آزادی

لوگوی نام تجاری اسکی

در شرکت هاسکی

بیون

AAT – همه چیز درباره چای

لیگ دفاع از حیوانات

ویلیام و پسر

کوآلا مرتع

کندو

Blast PR

بیمه لارک

داستین هایسینگر

اوگامی

هاکسلی

Rant

Furn

Blue Mountain Electric

قابل شارژ

D.F.L. توسعه وب

لوگوی شاخک

Pocono Modern

داستان

کایوت

KixBox

لوگوهای قدیمی
در حالی که ما گاهی اوقات لوگوهای مینیمالیستی را مدرن میدانیم، آنها دهههاست که وجود دارند. لوگوهای مینیمالیستی از دهه 1950 محبوبیت داشتند و از آن زمان واقعاً از محبوبیت خود کاسته نشده اند. این لوگوهای دهه 1950 تا 1980 را بررسی کنید.
Asfaltor Oy

W. Raven & Co. Leicester

ژاک ناتان گاراموند

Associated Spring Corporation

Cygnet Publishing Pty. Ltd. Perth

Expo ’70 Osaka

Organisationskomitee Der 5.Gymnnaestrada

Harcourt Brace & World Inc. New York

Ahrend Libra Amsterdam

کمیته توسعه اقتصادی و فرهنگی شیکاگو

پالپ و کاغذ کانادایی Assoc. Ltd.

نیمه هادی متحد

راسل و هندریچز همکاران

فرانتس اچ ویلز

Trademakr

Citgo

Chemico

وزارت بهداشت و تامین اجتماعی

Technicolor

Continental Airlines

نتیجه گیری
یکی از زمینههایی که لوگوهای مینیمالیستی واقعاً میتوانند برتر باشند، بیزمانی بودن تقریباً درونی آنهاست. لوگوهای دهه 1950 می توانند مانند لوگوی طراحی شده در هفته گذشته به روز به نظر برسند (بدون پرداختن به شوق لوگوی “وینتیج” و “رترو” فعلی). برای شرکتی که میخواهد جاودانه و در عین حال معاصر به نظر برسد، مینیمالیسم قطعاً میتواند راهگشا باشد.
بدون دیدگاه