500Px از یک برند جدید و متمایز رونمایی کرد


500px یکی از بهترین انجمن‌های عکس در وب، مکانی عالی برای ارسال تصاویر، و دانلود سهام منحصر به فرد. و برای جشن تولد ششمین سالگردشان، آنها یک تغییر نام تجاری فوق العاده به راه انداخته اند.

دو عنصر در هویت برند جدید وجود دارد: یک لوگوتایپ که عبارت “500px” است. و یک علامت لوگو، که کاراکترها را در یک گرافیک پویا و جذاب ترکیب می کند.

طراحی شده توسط آزمایشگاه فوکوس، یکی از اهداف کلیدی لوگوتایپ روشن کردن چگونگی ” 500px” باید تلفظ شود. طراحان وب معمولاً نام five-hun-dred-pix-els را تلفظ می کنند، در حالی که عکاسان آن را five-hun-dred-pix تلفظ می کنند، هر دو اشتباه هستند. تلفظ صحیح five-hun-dred-pea-ex است؛ جای سوال است که لوگو تایپ تا چه حد آن را روشن می کند.

این نشان‌واره مطمئناً خوانا است و بسیار متمایزتر و جالب‌تر از محصول اخیر برندهای جدید هندسی sans-serif شرکتی است – علیرغم اینکه یک sans هندسی است.

logotype

با این حال، عنصر جذاب‌تر تغییر نام تجاری 500px، علامت لوگو است. این علامت که از کاراکترهای مختلف در لوگوتایپ ساخته شده و شبیه شماره پیراهن فوتبال دهه ۷۰ است، متمایز و اصلی است.

logomark

واضح است که 500 پیکسل برای ایجاد هر دو نشان‌واره و نشان‌واره انتخاب شده است، زیرا اولی در طرح‌بندی‌های مربعی، مانند نمادهای برنامه یا آواتارهای رسانه‌های اجتماعی، عملکرد بدی دارد. این یک حادثه خوشحال کننده است، زیرا علامتی که آنها به پایان رسانده اند تا حد زیادی قوی ترین جنبه هویت است.

قابل استفاده به عنوان یک علامت و به عنوان یک عنصر گرافیکی در طراحی، علامت اثر انگشت مانند دایره‌هایی دارد که به نظر می‌رسد در حال چرخش هستند – حتی در نسخه ثابت – یادآور لنز دوربین.

landscape_mark

هر دو نشان‌واره و علامت در حال حاضر در برنامه‌های دسکتاپ، iOS و Android در حال پخش هستند.

exploration_1
evolution
artboard_03

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *