6 درس زندگی از تایپوگراف ها در Typekit


از بسیاری جهات، طراحی عالی نمایانگر روشی است که ما باید زندگی کنیم: آن را ساده نگه دارید، چیزهای جدید را امتحان کنید و به آسان‌تر کردن زندگی دیگران کمک کنید.

تیم در پلتفرم همکاری طراحی InVision اخیراً با دو تن از بهترین طراحان در این تجارت مصاحبه کرده است: Elliot Jay Stocks، مدیر خلاق Adobe Typekit و موسس مجله تایپوگرافی 8 Faces، و Jake Giltsoff، طراح در Typekit. InVision نگاهی گذرا به مکالمه آنها به ما داد و ما شش درس زندگی را گردآوری کرده ایم که همه طراحان باید در نظر بگیرند.

 

1. در مورد آموزش رسمی

جیک: وقتی 18 یا 19 ساله بودم، واقعاً نمی‌دانستم چه کاری می‌خواهم انجام دهم، و لزوماً در آن مرحله رانندگی کافی برای رفتن و انجام آنچه می‌خواهید ندارید به هر حال انجام دادن دانشگاه فرصت خوبی است تا بفهمید می‌خواهید زندگی‌تان به کجا برسد.

الیوت: بهترین تجربیاتی که در دانشگاه داشتم از کارهایی بود که در اوقات فراغت انجام می‌دادم.

 

2. در مورد الهام

جیک: در اصل، تایپوگرافی وب بسیار تحت تأثیر تایپوگرافی چاپی بود، اما در چند سال آینده، فکر می کنم ما شروع به شکستن آن و انجام کارهای خاص خود خواهیم کرد.

الیوت: من فکر می کنم تایپوگرافی از همه رسانه ها فراتر می رود. حروفچینی خوب در جایی، حروفچینی خوب در هر جایی است. جستجوی نفوذ در رسانه های دیگر به شما امکان می دهد ایده های جدیدی را در رسانه خود بیاورید.

 

3. در مورد خلاقیت

جیک: گاهی اوقات، من واقعاً فکر می‌کنم که نداشتن اتصال به اینترنت یک ابزار طراحی خوب است. مهم است که از همه چیز دور شوید و حداقل برای مدتی تمرکز کنید.

 

4. در همکاری

الیوت:اگر توانایی کار با افراد دیگر را دارید، لازم نیست همه چیز را بدانید. من زمانی می‌توانم بهتر کار کنم که از انجام هر کار کوچکی دست بردارم و اذعان کنم که اگر شخص دیگری می تواند کاری را بهتر و سریعتر از من انجام دهد، من باید با آنها کار کنم. با ارزش ترین مهارت در طراحی، دانستن زمان مراجعه به دیگران است.

 

5. در کاهش سرعت

الیوت: شما باید چیزها را به آرامی در طول زمان [در یک شرکت بزرگ] تکامل دهید. مراقبت و مهارت واقعی در آن وجود دارد، و وقتی در دنیای استارت‌آپ هستید و فقط سعی می‌کنید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن بیرون بیاورید، متوجه آن نمی‌شوید. وقتی سرعت خود را کاهش می دهید، می توانید مطمئن شوید که تجربه مناسبی را برای کاربران خود ایجاد می کنید.

 

6. در پیدا کردن جایگاه خود

جیک: اگر بتوانید جایگاه خود را پیدا کنید – دو یا سه چیز که در آنها مهارت دارید – و خودتان را در کنار آنها بازاریابی کنید، خیلی بیشتر از رقبا پیش خواهید رفت، به خصوص اگر این دو یا سه چیز لزوماً اغلب با هم نیستند و با هم هیجان انگیز هستند. اگر بتوانید کاری را انجام دهید که انجام آن به دو نفر دیگر نیاز دارد، موفق خواهید شد.

 

مصاحبه کامل با جیک و الیوت در وبلاگ InVision را بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *