HP از لوگوی “جدید” رونمایی کرد


Hewlett-Packard، غول محاسباتی، به تازگی لوگوی جدید خود را منتشر کرده است. اوم… دوباره. خوب، واقعاً دوباره نیست. آه.

اگر نشنیده اید، اکنون دو دستگاه هیولت پاکارد وجود دارد، خوب؟ اکنون، واقعاً می‌خواهم به شما بگویم که این به دلیل برخورد خطوط زمانی متناوب با یکدیگر است، یا به این دلیل که HP در حال گذراندن Spider-Clone Saga. حقیقت بسیار کمتر سرگرم کننده است، اما تداوم بهتری نسبت به کتاب های مصور معمولی دارد: سال گذشته شرکت از هم جدا شد.

دو هیولت پاکارد برای تمرکز بر جمعیت‌شناسی متفاوت از هم جدا شدند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، Hewlett-Packard Enterprise بر روی سرورهای درجه صنعتی متمرکز است و بسیاری از مشتریان آنها به اندازه آنها یا بزرگتر از آنها هستند. آنها سال گذشته لوگوی جدید خود را منتشر کردند، و این لوگو به عنوان تخیلی به عنوان نام شرکت آنها. هیچ اشکالی در آن وجود ندارد. خرد متعارف می گوید که دنیای تجارت های بزرگ تمایل به برندسازی «راحت» بیشتری دارد.

شرکتی که معمولاً و به صورت محاوره ای به عنوان “HP” شناخته می شود، بر روی مصرف کنندگان فردی متمرکز است. از آنجایی که نام تجاری شیک‌تر در این بازار بهتر انجام می‌شود، HP بالاخره شروع به استفاده از لوگوی بسیار کم‌رنگی کرد که در چند سال گذشته در پشت کشو می‌کوبید.

hp_big

خود لوگو توسط برندهای متحرک به‌عنوان بخشی از یک پروژه بلندمدت طراحی شده است. همکاری با HP، چند سال پیش. به نظر می رسد که از آنجایی که آنها دیگر مجبور نیستند همزمان در دو بازار تبلیغ کنند، HP تصمیم گرفت که زمان این آرم فرا رسیده است – حداقل در مورد برخی از محصولات رده بالای خود.

امضای مشخص [آرم‌واره جدید] زاویه 13 درجه است. 13° نشان دهنده روح HP به عنوان یک شرکت است که با نبوغ و خوش بینی نسبت به آینده و اعتقاد به پیشرفت انسان به جلو هدایت می شود.
— برندهای متحرک

شخصاً، احساس می‌کنم درگیری دارم. من احساس می‌کنم تنها شرکتی با برند موجود HP می‌تواند با چسباندن این لوگو بر روی دستگاه‌های خود کنار بیاید. اگر چیزی در مورد آنها نمی دانستم، مطمئن نیستم که در نگاه اول حروف “H” و “P” را می دیدم.

گفته شد، این واقعاً زیبا است، و آن‌ها به اندازه‌ای معروف هستند که بتوانند آن را انجام دهند. اگر در بازار لپ‌تاپ جدید بودم، خجالت نمی‌کشیدم که این آرم را در پشت دستگاهم نقش بسته.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *