Typecache بهترین تایپ فیس های سال 2013 را نشان می دهد


Typecache، نمایه آنلاین و ویترین نوع ریخته‌گری‌ها و فروشندگان فونت، اخیراً سال بزرگی را برای طراحی تایپ و سواد تایپ جشن گرفتند، زیرا آنها برگزیده‌های خود را از بین رکورد 550 نسخه اعلام شده در سال 2013 اعلام کردند.

ما در حال مرور انتخاب‌های آن‌ها بوده‌ایم و در اینجا نکات برجسته ما آمده است.

 

اسکار (از 67 دلار تقریباً)

طراحی شده Paul van der Laan، Oskar یک به زیبایی ساخته شده است. به‌روزرسانی به سنت هندسی آرت دکو، زمانی که Futura یا گوتیک قرن تقریباً، اما نه کاملاً آن چیزی است که شما به دنبال آن هستید، راه‌حل خوبی است.

oskar

 

حریر (از 165 دلار تقریباً)

به طرز چشمگیر و متفکرانه ای تصور شده است، حریر توسط بهمن اسلامی، نه تنها همه کاره است (سه تغییر نوری آن به سختی برای اهداف خاص خود تنظیم می شوند)، اما همچنین چند زبانه است، زیرا شامل مجموعه ای کامل از حروف لاتین است. تایپ نردها مراقب باشید، داستان پرشور بهمن اسلامی از میراث و شروع فونت (در Typophile)، ممکن است ساعت ها برای شما هزینه داشته باشد، زیرا شما به دنبال ارجاعات جذاب به اصول تایپوگرافی فارسی هستید.

harir

 

لومین (از 124 دلار تقریباً)

خانواده Lumin توسط Nikola Djurek یک نوع متفاوت همه کاره است، با تغییراتی از جمله لومین، نمایشگر لومین، Lumin Sans و لومین بدون متراکم. در اصل برای برنامه های تحریریه و همچنین نیازهای چاپ ایجاد شده است، دارای ارتفاع x بسیار زیاد و کنتراست کلی پایینی است (با استثنائات جالب).

lumin

 

Ogg (از 50 دلار)

طراحی شده توسط لوکاس شارپ؛ اوگ از حروف طراح کتاب اسکار اوگ الهام گرفته شده است، در شکنندگی خود بسیار جسور است. و سریال های پر زرق و برق آن (مورد علاقه من “T” بزرگ است). جایگزین های به همان اندازه خوش دست را در انکوباتور بررسی کنید.

ogg

 

Erotica (از 19 دلار تقریباً)

یک تایپ گستاخ دیگر، Maximiliano Sproviero برنده جایزه Erotica به نظر می رسد که نفس زمزمه می کند: «حتی به خود زحمت نکش که مرا ببری به یک چاپگر ارزان.» می توانید از ستاره های خوش شانس خود تشکر کنید، همچنین یک مجموعه فونت (بسیار کمی سنگین تر) برای اندازه های کوچکتر وجود دارد. Sproviero همچنین یک نسخه حرفه‌ای با حروف بیشتر (و دقیق‌تر)، یک نسخه خطی، یک مجموعه کلاه‌های رومی هماهنگ و یک راهنمای کاربر خیره‌کننده ارائه می‌دهد.

erotic

 

کل لیست بیست مورد دلخواه Typecache را در وب‌سایت آنها ببینید. مطمئن شوید که تا انتها به پایین پیمایش کرده اید، در غیر این صورت 30 چهره دیگر را که قبل از انتخاب نهایی در فهرست نهایی قرار گرفته بودند، از دست خواهید داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *