WeTransfer هویت و رابط کاربری جدید برند را نشان می دهد


WeTransfer یکی از شروع‌هایی است که بیشتر مورد تحسین قرار گرفته است. -آپ های دهه گذشته از بسیاری جهات، آنچه را که ما به مشتریان خود می گوییم آرزو می کنیم تجسم می کند: یک ایده ساده، حل یک مشکل رایج، به خوبی اجرا شده است.

آنچه WeTransfer را واقعاً متمایز می کند ارزش بالایی است که برای طراحی قائل است. WeTransfer از زمان راه‌اندازی خود در سال 2009، از طراحی برای افزایش علاقه به چیزی که معمولاً یک فرآیند عادی است استفاده کرده است: انتقال فایل‌ها از یک رایانه به رایانه دیگر.

WeTransfer به تازگی این استفاده از طراحی را برای حفظ علاقه، با به‌روزرسانی کامل نام تجاری و رابط کاربری، اصلاح کرده است.

طراحی داخلی، با همکاری دوشنبه جسورانه، لوگوی جدید دوستانه تر است -تقریباً به شما لبخند می‌زند-و باکیفیت‌تر است و شخصیت خود را در اندازه‌های بسیار کوچک حفظ می‌کند.

رنگ های برند و تایپوگرافی نیز به روز شده اند. و برای مطابقت با تعمیرات اساسی برند، رابط کاربری سایت با فرم بارگذاری قابل استفاده‌تر ساده‌سازی شده است—کاربران رابط اصلی با آن زمان می‌گذرانند.

این شرکت همچنین کلمه “انتقال” را از نام تجاری خود حذف کرده است و نشان می دهد که ممکن است در آینده نزدیک به خدمات گسترده ای تبدیل شود.

استفاده WeTransfer از طراحی قبلاً بسیار موفقیت‌آمیز بود، این اصلاح عالی میراث برند را تأیید می‌کند، بدون اینکه متکی به آن باشد.

wt-001
wt-002

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *