Zendesk یک لوگوی جدید منتشر کرد


همه ما با لوگوی قدیمی Zendesk آشنا هستیم، درست است؟ تصویر به یاد ماندنی بودا که هدستی به سر دارد (تلفیقی از ذهن آگاهی قدیمی با فناوری مدرن امروزی) لوگوی فوراً قابل تشخیص یک برند بزرگ در صنعت فناوری امروز بود.

zen-logo-old

اکنون، لوگوی جدید Zendesk یک علامت ترکیبی از یک لوگوتایپ یا طرح علامت کلمه همراه با یک آرم نمادین یا نمادین است در حالی که لوگوی قدیمی با بودا لوگوی نمادین یا نمادین کلاسیک شما بود. لوگوی جدید در اصل “Z” در Zendesk است که از قطعات مختلف برای تشکیل حرف تشکیل شده است و کلمه “Zendesk” در زیر آن به عنوان نوعی پایه آن وجود دارد.

zen-logo-final

لوگوی جدید نمایانگر بخش‌های مختلف کسب‌وکار Zendesk است.

دلیل تغییر در لوگوی Zendesk مربوط به جایی است که این برند و شرکت از روزهای اولیه تأسیس خود به آنجا آمده است. زمانی که لوگوی قدیمی بودا طراحی شد، برای یادآوری ریشه های استارتاپی آن و این واقعیت بود که Zendesk برای انجام کاری جالب ساخته شده بود (از این رو رنگ های سرگرم کننده و لوگوی طنز بودا!).

طبق گفته توکه نایگارد، مدیر ارشد خلاقیت Zendesk، در گذشته، استفاده از بودا در لوگو محدود کننده بود. در حالی که این لوگو هرگز واقعاً کسی را به طور جدی توهین نکرد، اما از نقطه نظر خالص بازاریابی و خلاقیت محدودکننده بود. از این گذشته، Zendesk هرگز برنامه‌ای برای متحرک کردن لوگوی بودای سابق خود و انجام کارهای بیشتری با آن، مانند داستان سرایی، نداشت، زیرا نگران این بود که این جهت به برخی از مردم توهین کند. علاوه بر این، استفاده از بودای کارتونی نیز محدود بود، زیرا این یک محدودیت سبکی بود.

لوگوی جدید نشان‌دهنده بخش‌های مختلف کسب‌وکار Zendesk است. در اینجا نحوه توصیف Zendesk این قسمت های مختلف لوگو آمده است:

مثلث کوچک در بالای مثلث بزرگتر مخفف موتور تحلیلی Zendesk به نام Explore است. مرکز راهنمایی شرکت با دو فلش نشان داده می شود که یکی جلوتر از دیگری است. در نهایت، پشتیبانی Zendeks با مستطیل بلندی که به مربع کوتاه خم شده نشان داده می‌شود.

این شکل‌ها برای هر کسب‌وکار متمایز Zendesk به تنهایی «شخصیت‌های» متحرک خاص خود را دارند، اما با هم، در لوگوی جدید Zendesk جمع می‌شوند.

طراحی جدید لوگو از ریشه های دانمارکی Zendesk، علاوه بر دوران کودکی نیگارد در دانمارک، الهام گرفته شده است. به طور خاص، طراحی مجدد Zendesk از سادگی و اساسی بودن بلوک های اسباب بازی همراه با آثار افسانه های دانمارکی الهام گرفته شده است. به عنوان مثال، میمون چوبی از کی بوجسن، چاپ های پارچه آرنه یاکوبسن، و لوگوی پازلی EKC پول کیارهولم.

تیم Zendesk با بازگشت به گذشته و نگاه کردن به این استادان سنتی هلندی که روی ساده نگه داشتن کارها، کاهش طراحی به موارد ضروری آن، و همچنین کار با اشکال متمرکز شده بودند، کمک زیادی کردند.

zen-sketch-1
zen-sketch-2
zen-sketch-3
zen-shapes

نتیجه نهایی شکلی از وضوح بصری و سلیقه با پیچ و تابی مدرن است که همگی ریشه محکمی در هویتی هلندی دارند تا احساس سست‌تری از ذن را منتقل کنند. بنابراین برخی استدلال می کنند که این لوگوی جدید به جای شخصیت کارتونی بودا قدیم، مناسب یک شرکت فناوری جدی است.

این یک ویدیوی کوتاه درباره سفر برای طراحی هویت جدید آنها است:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *