چند هفته پیش، ما یک آزمون جالب ارسال کردیم تا مهارت شما را در تمایز بین Helvetica و Arial آزمایش کنیم. اگر آن چالش تایپوگرافی در سوت زدن بازی‌های فونت موفق بود، یک طراحی برنامه جدید آماده است تا شما را به سطح بعدی کسر تایپوگرافی برساند.

طراحی شده توسط آندریاس هانسن، طراح مستقر در کپنهاگ، Font Nerd در حال حاضر تنها مفهومی از یک برنامه است که برای کمک به کاربران در گیمیفی کردن تجربه قلم خود طراحی شده است.

آزمون‌ها – به شکل جملات سرگرم‌کننده که با فونت‌های مختلف نمایش داده می‌شوند – از بازیکنان می‌خواهد تا حروف درست را حدس بزنند. اگر گیج شده اید، گزینه ای برای مشاهده کل الفبا وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های سرگرم‌کننده، دکمه تعبیه‌شده در مورد علاقه‌مندی‌ها است که به شما کمک می‌کند فهرستی از فونت‌هایی را که برایتان جذاب‌تر هستند، در حال اجرا نگه دارید. علاوه بر این، در صورتی که یک نوع فونت خاص توجه شما را جلب کند، این گزینه را خواهید داشت که موارد دلخواه خود را مستقیماً از برنامه خریداری کنید.

طبق گفته هانسن، او این طرح را در “یک روز تعطیل” اجرا کرده است. در حالی که محصول نهایی باید دیده شود، هم مفهوم و هم عناصر بصری جذاب، سرگرم‌کننده و مطمئناً به خوبی انجام شده‌اند. این فقط نشان می‌دهد که گاهی اوقات ایده‌های خوب و کار قوی می‌توانند حتی زمانی که واقعاً تلاش نمی‌کنیم محقق شوند.

 

نظر شما در مورد این طرح چیست؟ آیا زمانی را صرف بازی آن می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *