امروزه طراحان از یک جوهر منحصر به فرد استفاده می کنند


استودیوی طراحی هلندی طراحان امروز کتابی را با استفاده از جوهر بسیار خاصی چاپ کرده است – جوهر ماهی مرکب.

کتاب با عنوان نار اینکت ویسن (که به انگلیسی به «ماهیگیری برای جوهر» ترجمه می‌شود)، حاوی 48 صفحه مملو از داستان‌های ملوانی است که توسط Menno Smit و Edwin de Voigt نوشته شده‌اند. به منظور افزودن استعداد دریایی بیشتر، 700 نسخه پرینت شده کتاب با سیم ماهیگیری با استفاده از تکنیک چاقو بند ژاپنی صحافی شدند.

process

این اولین باری نیست که Today Designers به ​​جنبه غریب چاپ می پردازد. در سال 2012، آنها Het Vulkanen Boek را تولید کردند. یا «کتاب آتشفشان»، که با جوهر خاصی که با استفاده از خاکستر آتشفشان ایسلندی تولید شده بود، چاپ شد.

چاپ 700 کتاب به چه مقدار جوهر مرکب نیاز دارد؟ به گفته Today Designers، این کار تنها با استفاده از یک و نیم لیتر جوهر انجام شد که استودیو آن را از حراج ماهی در Scheveningen، شهری در سواحل هلند تهیه کرد.

book

با این حال، به همان اندازه که این کتاب داستان های ماهی منحصر به فرد است، ممکن است نخواهید نسخه ای از آن را داشته باشید. طراحان با مجله هلندی صحبت کردند de zeen در مورد تنها نقص کتاب:

بو می دهد، بو می دهد و بو می دهد. ما در اینجا در مورد بوی نافذ ماهی صحبت می کنیم که ناشی از جوهر ماهی مرکب است که کتاب با آن چاپ شده است.

اگرچه بوی ماهی فقط موضوع اقیانوسی این کتاب خاص را تقویت می‌کند، احتمالاً این چیزی نیست که بیشتر مردم بخواهند روی میز قهوه‌شان نگه دارند.

 

نظر شما در مورد چاپ با جوهر مرکب چیست؟ آیا این کتاب را با وجود اینکه بوی ماهی می دهد، می خرید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

 تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر جوهر در آب از طریق Shutterstock.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *