بریدن مسیری از میان ابرها، به سوی مقصدی دوردست؛ یا کار در طول شب برای اتصال تجارت ملی و بین المللی؛ نحوه درک ما از خطوط هوایی در 50 سال گذشته به سختی تغییر کرده است.
و این درک – زرق و برق، کارآمدی و حرفه ای بودن – تقریباً به طور کامل به دلیل تبلیغات هوشمندانه و برندسازی دقیق است. تجربه واقعی سفر با هواپیما، در حقیقت، یکی از صفها، تأخیرها، گمشدن چمدان، هزینههای بالا و اتاق پا در حال کاهش است. اما وقتی میبینیم که رنگهای غرورآمیز پرچمهای ملتهایمان بر روی دم هواپیما نقش بسته است، همه اینها را فراموش میکنیم. همانطور که واکنش به تغییر نام تجاری خطوط هوایی آمریکا ثابت می کند، ما انتظار داریم میراث خاصی در نام تجاری خطوط هوایی ما وجود داشته باشد.
همانطور که این اینفوگرافیک نشان میدهد، هویت ملی، سرعت و تاریخ، همراه با باله دم هواپیما، همگی با هم ترکیب میشوند تا ما را در پرواز نگه دارند.
تهیه شده توسط JustTheFlight.co.uk
آخرین بار با چه کسی پرواز کردید؟ آیا برند آنها را در هر یک از گرایشهایی که در اینجا نشان داده شده است، میشناسید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.
بدون دیدگاه