برنده 10 تبدیل رایگان PSD به HTML! (به ارزش هر کدام 99 دلار!)


شما ساعت ها صرف ایجاد طرح عالی در فتوشاپ می کنید. این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواستید (و مشتری شما می خواست). و اکنون زمان آن رسیده است که ساعت ها برای کدنویسی آن وقت بگذارید.

اگر مانند بسیاری از طراحان هستید، دقیقاً بخش مورد علاقه شما در کار نیست. حتی اگر می دانید چگونه طرح را کدنویسی کنید.

در اینجاست که سرویس‌های PSD به HTML وارد می‌شوند. آنها فایل‌های طراحی شما را می‌گیرند و تبدیل می‌کنند آنها را کد نویسی کنند. PSDGator یکی از این خدمات است.

فقط در دو روز کاری، آنها فایل PSD شما را به یک صفحه کدگذاری شده با CSS و XHTML معتبر تبدیل می‌کنند. محصول نهایی دقیقاً همانطور که طراحی کرده‌اید به نظر می‌رسد، بدون اینکه نیازی به کدنویسی خودتان باشد.

امروز، شما این شانس را خواهید داشت که یکی از 10 جایزه برای تبدیل PSD به HTML (به ارزش هر کدام 99 دلار!) برنده شوید.

فرض کنید طراحی خود را به پایان رسانده اید، و اکنون باید آن را به وردپرس تبدیل کنید موضوع. مشکلی نیست! PSDGator می تواند هر کدام را برای شما ایجاد کند و همچنان همه چیز را به صورت پیکسلی بی نقص نگه دارد. فرقی نمی کند طرح زمینه برای خودتان باشد یا مشتری.

نشانه‌گذاری PSDGator پیکسل کامل خواهد بود و دقیقاً شبیه فایل طراحی اصلی است که ارسال کرده‌اید. کلاس‌های CSS به طور مستقیم نام‌گذاری می‌شوند، بنابراین در صورت نیاز به راحتی می‌توانید کد را کشف کنید و در آینده تغییراتی در آن ایجاد کنید. کد قابل خواندن و دنبال کردن آن آسان است، و حتی به درستی تورفتگی و قالب بندی شده است.

آنها ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند، بنابراین اگر از نتیجه راضی نباشید، بازپرداخت دریافت خواهید کرد. و علاوه بر آن، سی روز پشتیبانی فنی رایگان برای کد خود نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین با استفاده از PSDGator برای طراحی بعدی خود واقعاً چیزی برای از دست دادن ندارید.

در حالی که PSDGator راه‌حل‌های بی‌نظیر زیادی را ارائه می‌دهد، آنها همچنین می‌توانند کارهای سفارشی را برای شما انجام دهند. آیا نیاز به استفاده از 960 Grid System یا Blueprint برای طرح بندی خود دارید؟ مشکلی نیست. فقط برای یک نقل قول سفارشی با آنها تماس بگیرید.

می‌توانید چند نمونه از کارهای آنها را اینجا بررسی کنید.

 

جزئیات هدیه:

  • ما با PSDGator همکاری کردیم تا به 10 خواننده یک بسته 99 دلاریبرای استفاده در خدمات PSDGator ارائه دهیم!
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی این پست نظر دهید تا برنده شوید (برندگان به صورت تصادفی انتخاب می شوند).
  • یک نظر برای هر نفر، موارد تکراری باطل خواهند شد
  • نظر خود را با استفاده از آدرس ایمیل خود (بدون ورود به توییتر یا فیس بوک) وارد کنید
  • جایی که توسط قانون منع شده است باطل است
  • این بسته 99 دلاری برای تبدیل یک بسته پایه (یک صفحه) کافی است (بدون شامل ویژگی های jQuery یا جاوا اسکریپت). اما بهترین بخش این است که می توانید از این 99 دلار برای خرید بزرگتر در PSDGator استفاده کنید. بنابراین اگر به یک قالب ایمیل، یک قالب Dreamweaver یا یک تم وردپرس یا جوملا نیاز دارید، هزینه کمتری خواهید پرداخت!
  • نتایج در 25 آوریل 2012 در اینجا در WDD پست خواهند شد

با برون سپاری کدنویسی XHTML و CSS خود در زمان و تلاش خود صرفه جویی خواهید کرد. به این ترتیب می توانید روی چیزی که بیشتر دوست دارید تمرکز کنید – طراحی! برای همه موفق باشید!

[UPDATE]: مسابقه به پایان رسیده است. برندگان انتخاب شده اند و از طریق ایمیل با آنها تماس گرفته خواهد شد. با تشکر از همه!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *