پنتون اخیراً رنگ سال منتخب خود یعنی سبز زمردی را منتشر کرده است. اما از گروه تبلیغاتی پشت راهنمای جدید آبجو Beertone بپرسید، و ممکن است به رنگ زرد طلایی فکر کنید، قرمز کهربایی یا قهوه‌ای شکلاتی رنگ du jour است.

برای طراحان باهوشی که تمایل به آبجوی سرد دارند، Beertone دارای 200 نوع آبجو با یک نمونه رنگی است که هر گونه را نشان می‌دهد. برگه‌های رنگ حاوی اطلاعاتی برای متخصص آبجو هستند، از جمله اطلاعات کارخانه آبجوسازی، محتوای الکل، شرح طعم، و اطلاعات دقیق رنگ – RGB، CMYK، HTML، و SRM (مقیاس رنگ آبجو) را در نظر بگیرید.

Beertone که توسط خود “Swiss Guy” (دانیل اوگستر) و “Brazilian Guy” (Alexander Michelbach) ساخته شده است، در حال حاضر فقط برای آبجوهای سوئیسی ارائه می شود، اما شایعه شده است که نسخه های برزیلی و آلمانی آن در افق هستند. و مطمئناً، کدگذاری رنگ آبجو ممکن است علم دقیقی نباشد، اما به نوعی فکر نمی‌کنم که اینطور باشد. برای کسانی که طعم کف خود را می پسندند و روندهای لحن را دنبال می کنند، این ایده با رنگ های مختلف عبور می کند.

Beertone
beertone

 

آیا کد هگز را برای تیپل مورد علاقه خود می دانید؟ دوست دارید چه اقلام روزمره دیگری را با رنگ کدگذاری شده ببینید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر آبجو از طریق Shutterstock.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *