خلاصه ای از فونت های آیکون عالی


فونت های نماد هنگام طراحی سایت بسیار مفید هستند و مزایای زیادی نسبت به نمادهای معمولی دارند.

از آنجایی که آنها به عنوان یک فایل فونت ارائه می شوند و مانند یک فونت جاسازی می شوند، این نمادها به راحتی مقیاس پذیر هستند، رنگ آنها را می توان به صورت زنده تغییر داد، به جای نیاز به ویرایش تصاویر. علاوه بر این، افکت‌های مختلفی را می‌توان از طریق کدگذاری اضافه کرد، مانند سایه‌ها، افکت‌های ضربه‌ای یا گرادیان‌ها، که باعث می‌شود آنها بسیار متنوع‌تر از تصاویر باشند.

در اینجا، ما برخی از بهترین فونت‌های آیکون‌هایی را که وب جهانی ارائه می‌کند گرد می‌آوریم تا بتوانید در سایت‌های خود از آنها استفاده کنید.

/

فیکو

Fico یک فونت فوق‌العاده است که در یک سایت زیبا ارائه شده است که باعث می‌شود لذتی برای دانلود و استفاده. این سایت به وضوح نشان می‌دهد که کدام حرف یا علامت برای هر نماد استفاده می‌شود، که روند گاه دردناک دانلود فونت نماد را حذف می‌کند تا متوجه شود شما نمی‌دانید هر نماد را در کجای صفحه‌کلید خود پیدا کنید، و زمان گرانبهایی را صرف دوچرخه‌سواری روی هر کلید می‌کنید. این نمادها در ارتباط با Helvetica فوق‌العاده به نظر می‌رسند، خطوط صاف تمیزی که با هم کار می‌کنند این حس را ایجاد می‌کنند که Fico برای حروف بدون سری ساخته شده است. نمونه های بیشتر را می توان در سایت آنها مشاهده کرد.

عنوان

 

پیکسلی

Pixelated فونتی است که علی‌رغم همه جذابیت‌هایش، دارای یک استفاده عملی Pixelated بسیار سبک وزن است، اندازه فایل آیکون به طور متوسط ​​حدود 60 بایت است! نه مگابایت، یا حتی کیلوبایت، بایت! همچنین می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان فایل‌های GIF شفاف دانلود کنید، بنابراین با IE6 سازگار هستند، و اگر بخواهید آنها را ویرایش کنید، می‌توانید یک PSD دانلود کنید. این فونت دارای دو طرح رنگی است که در زیر نشان داده شده است که استفاده از آنها را حتی ساده تر می کند. این کاملاً رایگان است و برای استفاده تجاری در دسترس است!

 

Entypo

در کمال تعجب برای فونتی با بیش از 100 نماد، Entypo کاملاً رایگان ارائه می‌شود، و مانند Pixelated برای استفاده تجاری در دسترس است. می توان آن را به صورت فایل برداری برای ویرایش در کنار فایل فونت OpenType دانلود کرد. این فونت بسیار یادآور آیکون‌های رابط اپل است که در iOS5 و OSX10 استفاده می‌شود و به عنوان یک لمس خوب، 50٪ از کمک‌های مالی که در سایت فونت انجام می‌شود به ویکی‌پدیا اهدا می‌شود.

 

Uicons

علاوه بر نام نسبتاً شوخ، Uicons 391 نماد را در مجموعه خود ارائه می دهد و شامل شبکه اجتماعی می شود آیکون‌های خاصی که اغلب در فونت‌های آیکون به‌شدت از قلم افتاده‌اند. جای تعجب نیست که این مجموعه رایگان نیست، با این حال با قیمت نسبتاً ارزان 20 دلار، تمام به روز رسانی های بعدی فونت رایگان است. این آیکون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بی‌نهایت مقیاس‌پذیر باشند و طراحی واکنش‌گرا را از نمایشگرهای دسکتاپ 1080p گرفته تا دستگاه‌های تلفن همراه مانند آیفون، بسیار آسان‌تر می‌کنند. می‌توان آن را در قالب‌های مختلف بارگیری کرد، اما در حال حاضر نه به‌عنوان یک فونت، در این فهرست گنجانده شده است زیرا پشتیبانی در حال تعلیق است، و شایسته است در اینجا قرار بگیرد.

 

نماد

Iconic یک مجموعه آیکون منبع باز است که از 171 نماد در انواع مختلف تشکیل شده است. فرمت ها، از جمله به عنوان یک فونت. این به گونه‌ای طراحی شده است که مقیاس‌پذیر باشد، «هدف دارد آینده‌نگرترین نمادی باشد که بر اساس پشتیبانی از روش‌های نمایش و استقرار رو به جلو تنظیم شده است. آیکون ها نباید فقط واضح و جذاب باشند، بلکه باید آسان و انعطاف پذیر باشند. ماهیت منبع باز این فونت به این معنی است که در صورت نیاز به آیکون‌ها، به جای برنامه‌ریزی از ابتدا به‌عنوان یک مجموعه، از سر ضرورت به آن اضافه شده است، که منجر به گنجاندن نمادهای نسبتاً جالب و کمتر از معمولی در مجموعه می‌شود.

 

Sanscons

این اقتباسی از قلم دیگری است، Bitcons، مجموعه ای از 120 نماد در 10 رنگ مختلف و اندازه های مختلف. هدف Sanscons این است که بیت‌کن‌ها را با پس‌زمینه‌های شفاف و ۱۳ رنگ سازگارتر کند. آیکون ها همچنین در ابعاد 16×16، 32×32 و 64×64 پیکسل و همچنین برش به اندازه هستند. نمادهای 32×32 و 64×64 ظاهری درشت‌تر دارند و سبک پیکسل را حفظ می‌کنند. این مجموعه تحت مجوز Creative Commons رایگان است.

عنوان

 

هیدینگ

Heydings یک فونت ایجاد شده است از «کمبود خسته‌کننده فونت‌های وب با کیفیت بالا، رایگان در دسترس برای جاسازی»، به قول سازندگان. این شامل 60 Glyph است، و وب سایت حتی CSS را ارائه می دهد تا کدنویسی شما با فونت را آسان تر کند. نویسنده همچنین برای سهولت بیشتر آیکون ها را بر اساس حروف الفبا ترسیم کرده است. اینها برای استفاده به عنوان بخشی از رابط کاربری اصلی سایت شما طراحی شده اند، و بنابراین حروف علامت دار طیف گسترده ای را برای انواع سایت های مختلف پوشش می دهند.

 

فقط بردار

این مجموعه آیکون با یک وب سایت گسترده همراه است که تمام جنبه های Just Vector، از نحوه رندر شدن آن در مرورگر گرفته تا شکل ظاهری آن در یک سایت فرمت شده، در اندازه های مختلف، همراه با کد برای آسان کردن fontface’@. حتی شامل یک راهنمای عیب یابی مفید است که برای همه فونت های وب اعمال می شود و بارگذاری در مرورگرهای مختلف از جمله مرورگرهای تلفن همراه را پوشش می دهد. این وب‌سایت مقیاس‌پذیری فونت را نشان می‌دهد و اندازه‌های بسیار بزرگ‌تر از بسیاری از فونت‌های نماد را نشان می‌دهد.

 

نمادهای اجتماعی فلکسی

Flexi در myfonts.com موجود است، که به راحتی صفحه ای را ارائه می دهد که رندر فونت را در چندین مرورگر نشان می دهد. این فونت دارای 68 گلیف است و 29 دلار قیمت دارد، و همچنین یک وب فونت گزینه‌های OpenType OTF و TrueType را برای تطبیق پذیری می‌دهد.

کلاس

 

WriteSocial

Writesocial فقط دارای 18 نماد نشان داده شده در زیر است، با این حال 10 دلار در تغییرات موجود قابل توجیه است. که آنها می توانند با گزینه هایی مانند نمادهای مربع یا دایره ارائه شوند. دارای یک قالب باز نوع و همچنین دارای مجوز برای استفاده با @font-face است. هنگام خرید، یک فایل HTML با چندین نمونه استفاده از فونت @font-face در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، می‌توانید به جای 10 دلار استاندارد، 15 دلار برای فونت بپردازید، که 10 دلار از 15 دلار به Charity: Water تعلق می‌گیرد.

 

ikoo

ikoo فونتی است که مخصوصاً برای ادغام در صفحه html ایجاد شده است. بدون استفاده از تصاویر از طریق @FontFace یا وسایل دیگر. بر روی ناوبری سایت متمرکز است و تعدادی نماد واقعا تمیز را در هر دو نوع سفید و سیاه ارائه می دهد که در مجموع دارای 65 نماد رایگان است.

 

InfoBits (Icons & Dingbats)

این دو مجموعه به قیمت یکی، فقط 29 دلار برای 190 کاراکتر، در اختیار شما قرار می دهد. InfoBits دارای دو فونت آیکون جداگانه است که در زیر نشان داده شده است، که به صورت جداگانه با قیمت 19 دلار نیز در دسترس هستند. شخصیت‌ها سبکی بازیگوش و در عین حال سنتی دارند، با طیف وسیعی از کاربردها و گزینه‌ها، که هم برای ناوبری سایت و هم برای سایر کاربردهای جانبی بسیار متنوع هستند.

 

Pictos

Pictos یک مجموعه آیکونی است که در قالب‌های متعددی موجود است و سایت دارای یک صفحه کلید داخلی برای سفارشی کردن فونت Pictos خود است. این شامل 650 آیکون است و به اندازه کافی خوب است که در سرتاسر وب توسط سایت هایی مانند مایکروسافت، ادوبی و بیت تورنت استفاده شود. به دلیل عملکرد فونت سفارشی، مستقیماً از سرورهای Pictos استفاده می‌شود و بنابراین پس از یک آزمایش رایگان ۱۰ روزه، به اشتراک مقیاس‌پذیر نیاز دارد. این فونت فوق العاده جذاب است و به راحتی می توان فهمید که چرا توسط بسیاری از وب سایت های معتبر استفاده می شود.

 

قلم عالی

این فونت برای استفاده با بوت استرپ توییتر طراحی شده است چارچوب CSS، شامل 220 آیکون، نمونه هایی از آیکون هایی که در رابط بوت استرپ در سایت خود استفاده می شوند. آنها همچنین به عنوان نمادهای برداری برای ویرایش آسان ارائه می شوند و نسخه 2.0 جدید از IE7 برای حداکثر سازگاری پشتیبانی می کند.

 

به نظر شما مفیدترین نماد، سبد خرید، نماد توییتر چیست؟ آیا ما یکی از ست های مورد علاقه شما را از دست دادیم؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *