خود را بیان کنید: 25+ سایت نمونه کارها شگفت انگیز


برای برخی از طراحان وب، فرآیند ایجاد یک وب سایت برای شخصی آسان است. شما این فرصت را دارید که واقعا احساس خود را در مورد یک شرکت یا مشتری تجسم کنید. با این حال، یکی از سخت ترین کارها برای تقریباً هر طراح، ایجاد یک سایت برای خود است. طراحان می خواهند خلاقیت، مهارت های خود را نشان دهند و همه خود را در یک نقطه نشان دهند.

این یک کار دشوار است – بسیاری از طراحان اغلب آن را به شخص دیگری برون سپاری می کنند. تعیین اینکه چگونه می خواهید کار خود را به تصویر بکشید، فکر می کنید بهترین کار برای نشان دادن چه کاری است و چه رویکردی را می خواهید در جنبه تجاری کار داشته باشید، دشوار است. علاوه بر این، بسیاری از طراحان معمولی تمایز زیادی در سایت‌های نمونه کار ندارند. شما اکثر اوقات طرح‌بندی‌ها و عناصر یکسانی را دریافت می‌کنید.

هدف از نمونه کارها فقط نشان دادن کار شما نیست، بلکه ایجاد حسی از شما و برند شماست. ما چند طراح پیدا کرده‌ایم که این کار را به‌طور خلاقانه و مداوم در سایت‌های خود انجام داده‌اند. امیدواریم از آنها الهام بگیرید.

 

Sawyer

سایر ثابت می‌کند که همه چیزهایی که می‌توانید به مشتری بگویید مربوط نمی‌شود. این به وضوح بر روی کاری که انجام شده و هدف آن تمرکز دارد. هیچ چیز بیشتر. چیزی کمتر نیست.

 

دومانی

این آژانس رویکردی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد برای معرفی خود دارد. می‌توانید بگویید که برندشان جسور است و با راه‌حل‌های جدید با مشکلات مواجه می‌شوند. این یک وب سایت سرگرم کننده همه جانبه با حرکت و توجه زیاد به جزئیات است.

 

آرام دیجیتال

این راز نیست که ما واقعاً احساسات خاصی را رنگ می کنیم. Calm Digital از آن به نفع خود در برند خود استفاده کرده است. آنها نه تنها در طرح رنگ خود آرام هستند، بلکه به این باور منتقل می شود که 100٪ از خود مطمئن هستند و به کار خود اطمینان دارند.

 

Wildlife.la

این یک آژانس است که مشکلی برای فاش کردن همه کارت‌هایش ندارد. آنها می خواهند شما بدانید که در طراحی و همچنین توسعه قوی هستند. این وب سایت سرگرم کننده، وحشی و بسیار منحصر به فرد است.

 

Crystalnix

گاهی اوقات برای خود جایگاهی ایجاد کرده اید که نیاز به توضیح دارد. به احتمال زیاد، شما در حال معرفی چیز جدیدی هستید، بنابراین باید در رویکرد خود دقیق باشید. این وب‌سایت راه‌های بسیار خوبی برای داشتن یک جایگاه خاص، توضیح آن و تجسم آن را نشان می‌دهد.

x1″>

 

TeamGeek

در اینجا، این آژانس برخی از عناصر را از صفحات فرود قرض گرفته است. آنها فراخوانی برای اقدام قرار داده اند. این عالی است و می تواند برای یک نمونه کار موثر باشد. در غیر این صورت، احتمالا از طراحی ثابت این سایت لذت خواهید برد.

 

Houraylabs

من احساس می کنم این طراحی وب محصول طراحانی است که نداشتند زمان زیادی برای ایجاد فضای خود این اتفاق زیاد می‌افتد، اما فکر می‌کنم آنها با طراحی یک صفحه با اطلاعات تماس، به خوبی با این چالش روبرو شده‌اند. اغلب اوقات طراحان چیزهای زیادی را در وب سایت خود قرار می دهند و هرگز برای به روز رسانی وقت نمی گذارند. بنابراین، چرا به طور کامل از آن اجتناب نکنید و مهم‌ترین چیز را رها نکنید؟

 

WebKnit

این یک رویکرد بسیار تمیز و مختصر است که عمدتاً به این دلیل قابل توجه است رابط.

>

 

L.A.N.Z.A.R.T

آیا تا به حال یک نمونه کار متحرک دیده اید؟ این یکی دیگر از رویکردهای ساده و منظم برای نمونه کارها است.

 

Simple.Honest.Work.

نمی‌توانم بگویم که از خواندن یکسری محتوا هیجان‌زده هستم، اما اگر تمرکز شما فقط روی کار نباشد، بلکه آنچه می‌خواهید بگویید ممکن است منطقی باشد. خیلی ساده تر از این نمی شود. اما باید اعتراف کنید، این یک رویکرد بسیار خلاقانه برای یک آژانس خلاق است.

 

استیون کاور

استفان یک مرد جاه طلب است که فقط نمی خواهد کار خود را به رخ بکشد، بلکه همچنین افکار او و چیزهای دیگر. ببینید، قبل از اینکه گفتیم این ممکن است سخت و دشوار باشد، اما استفن با این چالش روبروست.

 

چوب کاری

چوبی روی فیلمبرداری تمرکز دارد. به جای ارائه کار مانند اکثر نمونه کارها، این یک تلاش روان برای علاقه مند کردن مخاطب به همه کار است.

 

نارنجی بنفش

در برخی موارد، توضیح نام تجاری و اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید اشکالی ندارد. در موارد دیگر، ممکن است لازم باشد به مردم بگویید که چرا به شما نیاز دارند و چگونه می توانید کمک کنید. ارغوانی بنفش بدون اینکه خیلی سختگیر باشد، کار بسیار خوبی در فروش نیاز به خدمات خود انجام می دهد.

 

iamalwayshungry

IAAH یک آژانس خلاق است که بیشتر از منظر فرهنگ و هنر تمرکز دارد. شما می توانید در کار آنها بگویید که آنها برای کارهایشان ارزش زیادی قائل هستند. آنها همچنین دیدگاه های خود را در مجموعه خود توضیح می دهند.

 

آرون شاپیرو

ساده نگه داشتن آن یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام آن چیزی است که دارید. پورتفولیوها برای یک هدف ایجاد می‌شوند و آرون به نظر می‌رسد که این هدف را تحت تأثیر قرار دهد.

 

بوفالو

حرکت همیشه برای طراحی وب خوب است. مردم را به آنچه در حال وقوع است علاقه مند می کند و کمی هیجان ایجاد می کند. در هیچ نقطه ای نمی خواهید در حرکت زیاده روی کنید، بلکه می خواهید آن را با سلیقه انجام دهید. بوفالو تحرکات زیادی برای وب سایت خود ایجاد کرده است.

 

طراحی برایان هاف

گاهی اوقات شما فقط می خواهید مشتریان بالقوه شما بدانند که شما چه کار می کنید و کار شما را ببینند. اگر این برای شما مفید است، مطمئناً باید آن را جالب کنید. در اینجا یک وب‌سایت عالی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چگونه آن را ساده و در عین حال مؤثر نگه دارید.

 

طراحی وب شکوفا

این یکی از موارد نادری است که شما آژانسی دارید که وب‌سایت پر محتوا دارد. دلیل این امر این است که آنها در تلاش برای توضیح نام تجاری و روند خود فراتر از آن عمل می کنند. در سایت‌های سنگین محتوا، اغلب سخت است که همه چیز را بهم ریخته نکنید، اما Flourish عملکرد خوبی داشته است. کار باعث می شود همه چیز با هم کار کند.

 

روی مولار

به نظر من به خصوص در مورد این وب‌سایت جالب است نه تنها جسور بودن، بلکه برنامه‌نویسی نیز از نمونه کارها از آنجایی که همیشه در مورد ایجاد یک روش کاملاً جدید برای انجام کاری نیست، بلکه فقط می تواند ایجاد یک روش جدید برای تعامل باشد.

 

Segno Studio Creativo

همانطور که تا کنون می توانید بگویید، بسیاری از سازندگان دوست دارند آثار خود را در نوعی شبکه یا عنصر از نوع جدول نشان دهند. افراد حاضر در Segno تصمیم گرفتند که می‌خواهند برای ارائه بیشتر بروند. از کار آنها

 

دانه و ملات

بسیاری اوقات وقتی وارد وب سایت یک آژانس می شوید، آنها به شما می گویند که کی هستند. با این حال، به ندرت جزئیات زیادی در مورد کاری که انجام می دهند وارد می کنند. دانه و ملات در توضیح توضیحات یک جمله ای خود با نمادها و اینفوگرافیک ها کار بسیار خوبی انجام می دهند.

 

ویتو سالواتوره

ویتو سالواتوره با روشی که صفحه خود را باز می کند، مقدمه ای عالی ارائه می دهد. A دوباره، این یک نمونه کار است که رویکرد متفاوتی را ارائه می دهد، در حالی که برخی از عناصر مشترک مانند نمونه کارها مبتنی بر شبکه را نیز حفظ می کند.

 

طراحی نجیب

در حالی که این وب‌سایت از ترفندهای زیادی استفاده نمی‌کند، شما از آن استفاده می‌کنید احساس کنید که این طراح کیست و چیست. می توانید بگویید این مردی است که دوست دارد بدون لاف زدن اظهار نظر کند. این یک نمونه کار متواضع و در عین حال جسورانه است.

  

 

نیک جونز

نیک جونز در حال تنظیم نوارهای جدیدی برای طراحی وب است. این وب‌سایت چیزی است که من انتظار نداشتم در سال 2012 ببینم. این وب‌سایت بسیار منحصربه‌فرد است، کاملاً متمایز است، و واضح است که او دقیقاً می‌داند دارد چه می‌کند.

 

بیشتر جدی

بیشتر جدی واضح است که آژانسی است که با متفاوت بودن پیشرفت می کند. شما می توانید از طریقی که آنها وب سایت خود را توسعه داده اند، با صفحات مختلف و برنامه نویسی مرسوم، متوجه شوید.

 

بنجامین چیرلین

بنیامین تصمیم گرفته است رویکردی کاملاً متفاوت برای معرفی برند خود داشته باشد. به نظر می رسد کمی شیک باشد، اما نمی توانید از روشی که او این وب سایت را جمع آوری کرده متنفر باشید. کاملاً متفاوت است و ما باید آن را جشن بگیریم.

 

میز کثیف من

میز ​​کثیف من یک وب‌سایت فوق‌العاده است که عمدتاً بر اساس طرح‌های برداری است. در حالی که بسیاری از پورتفولیوها از جلوه های اسکرول وجوه استفاده می کنند، با استفاده از طراحی آن را هیجان انگیز می کنند. It’s not something you would see everywhere.

 

نتیجه گیری

The idea when creating a portfolio is not to try to outdo anyone, it’s about finding a way to present your brand to an audience. It’s not about over designing and complicating things, but it’s about creating an innovative way to live on the Internet. Again, it can be tough and it is almost always hard to do it for yourself. But, you must know your brand or identity, and you must know how to present that. Think outside the box but don’t re-create the wheel and don’t be afraid to be different.

Did we miss any of your favourites? Do you have your own portfolio? در نظرات به ما اطلاع دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *