به راحتی می توان گیج شد که در حال حاضر چه کسی مالک چه چیزی است. هر راه اندازی وب را انتخاب کنید و این احتمال وجود دارد که یا متعلق به یک بازیکن اصلی باشد یا در حال بررسی پیشنهادات باشد. شرکت‌های کوچک نوآوری می‌کنند، اما برای تحقق پتانسیل این نوآوری‌ها به سرمایه‌گذاری بزرگ نیاز است.

iStock یکی از بزرگترین نام‌ها در زمینه عکاسی استوک در وب است. و دلیل خوبی دارد: iStock رویکردی نوآورانه برای تصاویر استوک ارائه می‌کند، راهی برای کسب درآمد برای عکاسان فراهم می‌کند و به طراحان امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از دارایی‌ها را می‌دهد.

از زمانی که iStock بخشی از خانواده Getty Images شده است، هفت سال می‌گذرد، و در آن زمان، رقابت برای بودجه دارایی‌های طراحان ده برابر شده است. iStock همچنان به ارائه تصاویر عالی ادامه می دهد، همچنان عملکرد جستجوی دقیقی را ارائه می دهد، همچنان ارزش پول را ارائه می دهد. اما نام تجاری شروع به احساس قدیمی کرده بود – برای یک شرکت ایده آل نیست که خود را برای طراحان بازاریابی کند.

logos/div>

لوگوی قدیمی iStockphoto (چپ)، و نشان‌واره جدید iStock (راست).

به دنبال تغییر آن، Getty Images تصمیم گرفت که iStockPhoto را به درستی تغییر نام دهد، و اکنون iStock.

این یک تغییر بزرگ در تجارت iStock نیست، زیرا Getty Images هفت سال است که در پشت صحنه کار می کند. فقط در حال حاضر، از دست دادن آنها سخت تر است.

پس چرا آنها اکنون نام تجاری iStock را انتخاب کرده اند؟ خب، طبق گفته Getty Images، آنها احساس می کنند که تغییرات اخیری که در کسب و کار iStock ایجاد کرده اند، زمان مناسبی را برای ایجاد تغییر فراهم می کند. تجربه جستجوی ساده و جدید، کاهش قیمت و افزودن تمام تصاویر جدید منحصر به فرد به iStock نقطه عطفی است که ارزش جشن گرفتن را دارد.

واضح‌ترین تغییر حذف «Photo» از نام، ایجاد «iStockPhoto»، به سادگی «iStock» است. دلیل این تغییر واضح است: iStock فقط عکس نمی فروشد، آنها ویدیو، وکتور، تصاویر، حتی فایل های صوتی را ارائه می دهند.

istock

وقتی Getty Images تصمیم به تغییر نام تجاری iStock گرفت، قصد داشت ” istock getty images istockphoto>

متن سفید روی سیاه باقی می ماند. نوع مورد استفاده هنوز بدون سری است، اگرچه اکنون به طور قابل توجهی هندسی تر است. انتهای ساقه ها به جای گرد شدن، اکنون تیز و دقیق هستند. ایجاد یک لوگوی حرفه ای تر، کمتر سرگرم کننده و احساسی.

هوشمندانه‌ترین بخش طراحی جدید، دوره‌ای است که از کلمه «iStock» پیروی می‌کند. می توان آن را به چند طریق خواند: به عنوان یک تکان نیمه لبخند به عکس گم شده؛ به عنوان ارجاع به نقطه در “.com”؛ و همچنین به عنوان بیانیه قصد، iStock آخرین کلمه در عکاسی سهام، دوره

است.

علاوه بر این تغییرات، این لوگو با عنوان “توسط Getty Images” ساخته شده است، که یادآوری می کند که قدرت شرکت مادر پشت iStock است. به طور همزمان به دنبال پیوند iStock با سایر برندهای Getty Images است. Thinkstock، همچنین متعلق به این شرکت است، به طور مشابه چند ماه پیش با موفقیت تغییر نام داد.

تغییر نام تجاری iStock یک اقدام بزرگ برای Getty Images است، اما آنها به خوبی انجام داده اند. نتیجه یک برند مدرن است که کیفیت و قیمت را ارائه می‌کند و جانی تازه به یکی از منابع مورد علاقه طراحی وب می‌بخشد.

 

نظر شما در مورد برند جدید iStock چیست؟ آیا از iStock استفاده می کنید، آیا تغییر نام تجاری شما را تشویق به انجام این کار می کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *