سرزمین لوگو: زمینی از پیچ و خم ها


سیبی با گاز گرفتن فوراً قابل تشخیص است – اما ارائه یک لوگو با چنین پتانسیل نمادینی پیچیده تر از رفتن از A به B است. در واقع، راه رسیدن به یک نشان‌واره قاتل اغلب اوقات یک مسیر بادخیز است.

به این طرح کلی اینفوگرافیک عالی از فرآیند لوگو، با حسن نیت از شرکت گورونگاهی بیندازید. > در ابتدا، کار تحقیقی است. با کلاه های کارآگاهی، تیم خلاق تحقیق می کند، سؤال می پرسد، مخاطبان هدف را تجزیه و تحلیل می کند، رقبا را موشکافی می کند و طوفان فکری می کند. سپس این فرآیند از واقعیت به مفهومی حرکت می کند، با الهامات خلاقانه از هر تعداد منبع تا زمانی که راه خود را به کاغذ پیدا کند. عناصر طراحی را وارد کنید – رنگ، فونت و مقیاس را در نظر بگیرید – و رونق داشته باشید: یک محصول نهایی کامل در انتظار تایید (یا تجدید نظر) مشتری است.

این آسان نیست و ممکن است شامل چند شبانه روزی باشد. اما هی – رم در یک روز ساخته نشد… و نه یک برند در سطح جهانی.

 Logo design process

 

روند طراحی لوگوی شما چیست؟ چه تفاوتی با سایر فرآیندهای طراحی دارد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *