همه ما با تمثیل جوجه اردک زشت آشنا هستیم. که توسط همسالانش به دلیل زشت بودن طرد شده است، در تمام زمستان بدبخت است، اما در بهار بعد متوجه می‌شویم که در واقع یک قو است.

اخلاقیات داستان این است که آنچه در درون است مهم است. یا شاید شما نباید از آدم‌های خرده‌گیر رد شوید، زیرا آنها میلیاردها دلار در شبکه‌های اجتماعی به دست خواهند آورد. یا شاید اگر به اندازه کافی به چیزی خیره شوید، جذاب به نظر می رسد.

من متوجه شدم که این موضوع در مورد کارلوف نگاتیوی تایپوتیک صادق است. در ابتدا آن را عمیقاً زشت می‌دانستم، اما هر چه بیشتر به آن نگاه می‌کنم، جذاب‌تر می‌شود.

خانواده کارلوف برای کشف رابطه بین زیبایی و زشتی ایجاد شده است. این شامل Karloff Positive است که به زیبایی رندر شده است. Karloff Negative، یکسان با Karloff Positive است، با این تفاوت که رابطه ضخیم- نازک گلیف ها معکوس شده است. و Karloff Neutral، یک دال-سریف روی حصار.

 

Karloff Positive، مانند همه فونت‌های didone، برای مد ایده‌آل است، طراحی های زیبا و آرزومند.

مدرن و معمولی شامل جزئیات ظریفی می‌شود، سری توپ روی حروف کوچک “c” و پایانه روی حروف کوچک “t” نقاط برجسته خاصی هستند.

Karloff Positive

 

Karloff Negative همان طرح اولیه است، اما با یک تغییر اساسی ; روابط ضخیم و نازک معکوس شده اند به طوری که ساقه ها نازک و میله ها ضخیم می شوند. این باعث ایجاد حروف نامرتب، کمتر منظم و خوانا می شود. این سبک که هرگز محبوب نبوده است، به عنوان نوع ایتالیایی شناخته می شود و در بسیاری از چاپ های چوبی اوایل قرن بیستم آمریکا یافت می شود.

اگر به دنبال یک تایپ فیس به یاد ماندنی پر از شخصیت های قدیمی هستید، کارلوف نگاتیو ایده آل است. برای بازسازی سبک UPA دهه‌های 1940 و 50 مناسب است.

Karloff Negative

 

در نهایت، Karloff Neutral وجود دارد، یک slab-serif ساده و مدرن که به طور شگفت انگیزی در کنار خواهر و برادرهای پر شخصیت خود قابل استفاده است.

Karloff Neutral فونت ایده آل برای طراحی مینیمالیست است. در واقع، اگر سایتی را برای یک عکاس طراحی می‌کنید، حتماً باید Karloff Neutral را برای نام تجاری انتخاب کنید. تمیز، خوانا در اندازه های مختلف و بسیار ساده است.

Karloff Neutral

 

Typotheque یک مجوز فقط وب برای سرویس Webfont به این معنی که می توانید فونت های Karloff را مستقیماً در CSS خود وارد کنید. قیمت ها از 24 یورو برای مجوز فقط وب برای Karloff Neutral، تا 100 یورو برای مجوز فقط وب برای Karloff Positive، Karloff Negative و Karloff Neutral (شامل حروف برجسته و ایتالیک) متغیر است.

 

آیا از سرویس فونت وب Typotheque استفاده کرده اید؟ چطور اینو پیدا کردی؟ آیا ترجیح می دهید به فونت های «ایمن وب» پایبند باشید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر کوچک شامل تصویر فرانکشتاین است از طریق Shutterstock.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *