لوازم التحریر فوق العاده حساس به حرارت


اگر مواد برندسازی شرکتی به دنبال به جا گذاشتن اثری باشد، استودیوی طراحی اتریشی Bureau Rabensteiner با یک پروژه مشتری اخیر بیش از این چالش را برطرف کرده است.

این خلاقان رویایی با استفاده از جوهر سیاه حساس به حرارت، یک مجموعه لوازم التحریر پویا را برای ناتالی دانیلز، نماینده عکس و تهیه‌کننده اهل وین ساخته‌اند. رنگ لاک مشکی در دمای بدن محو می‌شود، بنابراین هر زمان که موردی قرار می‌گیرد، تصویری تولید می‌شود. با بیرون کشیدن کارت از کیف پول، اثر انگشت باقی می ماند. فشار دادن یک کارت پستال به سمت دهان اثری بر روی لب باقی می گذارد.

شاید هوشمندانه‌ترین قطعه در این مجموعه، کارت‌های ویزیت پولاروید شکل باشد که در دست دارنده کارت «توسعه می‌یابند» و اسنپ‌های همیشه در حال توسعه ایجاد می‌کنند. به سادگی با یک مشتری احتمالی ملاقات کنید، کارت را مبادله کنید و voila – یک برداشت واقعی و مجازی ایجاد می شود.

عنصر تعاملی شگفت انگیز این ایده ساده هم بازیگوش و هم هوشمند است. در حالی که بیشتر کارت‌های ویزیت بعد از یک هفته کاری یا زودتر دور انداخته می‌شوند، این کارت‌ها جزو معدود کارت‌هایی هستند که نگه داشته می‌شوند و حتی به آن‌ها منتقل می‌شوند. یک کسب و کار نوپا می تواند به چه چیز دیگری امیدوار باشد؟

Heat sensitive stationeryHeat sensitive stationery
Heat sensitive stationery
Heat sensitive stationery
Heat sensitive stationery
Heat sensitive stationery
Heat sensitive stationery
Heat sensitive stationery

 

چگونه می توان از جوهر حساس به حرارت در طراحی استفاده کرد؟ چه لوازم التحریر ابتکاری دیگری اخیرا دیده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *