لوگوهای فست فود با جنبه ای از صداقت


پس از تجربه موفقیت آمیز کاهش وزن، طراح مستقر در ریاض Adelbanfeel تصمیم گرفت چند پیکسل اضافی به برخی از شناخته شده ترین لوگوهای فست فود در جهان اضافه کند تا به او کمک کند از خوردن غذا خودداری کند. دوباره در آن مکان ها.

عنوان این سریال بیش از حد مناسب بود «من اینطوری می‌بینم» و لوگوهای مک‌دونالدز، برگر کینگ، پیتزا هات، از جمله دیگر، چاق‌شده بودند و به‌طور استعاری طعم داروی خودشان را به آن‌ها می‌دادند. نتیجه، نمایشی درخشان از شوخ طبعی و استعداد هنری است، اما به اندازه کافی گفته شد، بیایید به این رقبای سنگین طراحی نگاهی بیندازیم.

McDonald's Fat Logo
 burger-king-fat-logo
Pizza Hut Fat Logo

بعد از مشاهده این لوگوهای دارای اضافه وزن، فقط می توان تصور کرد که ادلبنفل به این زودی ها در این مکان ها غذا نمی خورد، و حدس می زنم او می خواست به دیگرانی که نیاز به کاهش وزن اضافی دارند نیز الهام بخشد. راستش را بخواهید، می دانم که این کار را می کنم، و نگاه کردن به این لوگوها کار اجتناب از غذاهای خوشمزه و پر کالری را بسیار آسان تر می کند. برای آن متشکریم!

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این آرم‌ها شما را وادار می‌کنند در مورد عادات غذایی خود فکر کنید، و شاید حتی تغییری را در نظر بگیرید، اما حدس می‌زنم نکته دیگری نیز وجود دارد که در اینجا بسیار مهم است: آیا مارک‌ها باید صادق‌تر باشند. هنگام فروش تصویر خود؟

KFC Fat Logo
Little Ceaser's Fat Logo
Hardee's Fat Logo

آیا مارک‌ها برای کمک به افزایش فروش، تصاویری شیک و فریبنده ایجاد می‌کنند، در حالی که گاهی اوقات، ما گمان می‌کنیم که این برندها بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند؟ یک مثال عالی از آن مربوط به چند دهه پیش است: آیا یک گاوچران معروف را به خاطر دارید که قبلاً سیگار می فروخت؟ خوب، آن تصاویر قدرتمند و آهنگ موضوع ماجراجویی هزاران نفر را برای شروع سیگار کشیدن الهام بخشید، اما اکنون می دانیم که چقدر برای سلامتی ما بد بود و سیگار در حال کاهش است.

بنابراین من تعجب می کنم، آیا ما در حال حاضر همین کار را با فست فود انجام می دهیم؟ آیا باید در مقابل این برندها موضع جدی گرفت؟ نمی‌توانم بگویم پاسخ را می‌دانم، اما شاید باید این موضوع را کاملاً جدی بگیریم، کیفیت آینده ما ممکن است به آن بستگی داشته باشد.

Chilli's Fat Logo
Pepsi Fat Logo

در نهایت، اجازه دهید فقط یک نکته واضح را بیان کنم: این یک تقلید است، با هدف جلب توجه به ماهیت متناقض بین مارک ها و محصولات آنها ایجاد شده است. من مطمئن هستم که – با اعتدال – فست فود شما را چاق نمی کند، اما لطفاً حرف من را قبول نکنید.

 

آیا برندها باید در نمایش خود صادق تر باشند؟ برندهای دیگر با مقداری صداقت چه کاری می توانند انجام دهند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *