همه ما عاشق یک طنز خوب هستیم. این یکی از عالیترین شکلهای شوخ طبعی سیاسی است و مکرراً اهدافی را که در غیر این صورت غیرقابل حمله بودند، گاز میگیرد.
نمونه موردی: پروژه Unbranding جهانی Maentis، یک بازسازی سرگرم کننده از لوگوها و نشان های معروف.
البته، یافتن مجموعهای از لوگوی طنزآمیز که لوگوی چاق مکدونالد را نداشته باشد، بسیار سخت است، اما Maentis نظرات سیاسی کمی پیچیدهتر را نیز درج کرده است: تور رولینگ استونز در کره شمالی که به آزادی بیان اشاره میکند. تجزیه € و گاومیش کوهان دار قرمز نیز بسیار خوب است.
اگر ژیلت به اضافه کردن تیغهها به تیغهای خود ادامه میدهد، ممکن است نیاز داشته باشد که از تغییرات Maentis در لوگوی خود استفاده کند، و من مطمئن هستم که آرم ویندوز برای کاربران سیستم عامل مایکروسافت آشنا خواهد بود.
ما امیدوار بودیم LOGÖ را جمع آوری کنیم تا بفهمیم به چه کسی ارجاع داده شده است، اما یک پیچ گم شده بود.


















کدامیک از این تقلیدها مورد علاقه شماست؟ کدام برندها فریاد می زنند که مورد تمسخر قرار بگیرند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.
بدون دیدگاه