لوگوهای هوشمند با نمادهای پنهان


لوگوها می‌توانند ایده‌های زیادی را در یک طرح ساده منتقل کنند و به عنوان طراح باید از نمادهای پنهان کاملاً آگاه باشیم.

شما باید بر طراحی خود کنترل کامل داشته باشید و از نمادگرایی برای انتقال پیام ها به نفع خود استفاده کنید زیرا این کار تأثیر لوگوی شما را بیشتر می کند.

برای این پست، چند لوگوی عالی را گردآوری کرده‌ایم که نمادهای پنهانی دارند و می‌توانید برای الهام گرفتن در طرح‌های خود از آنها استفاده کنید.

قبل از خواندن توضیحات، سعی کنید پیام‌های پنهان را بفهمید. آیا طراحان موفق به انتقال پیام های مناسب برای این لوگوها شده اند؟ لطفاً در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

 

Amazon.com

پیکان از A تا Z، نماد چیزی است که آمازون به فروش همه چیز در زیر نور خورشید معروف است. همچنین به عنوان یک لبخند عمل می کند و باعث می شود شرکت احساس دوستانه و نزدیک شدن کند.

 

آتلانتا فالکون

این نشان‌واره به‌عنوان یک فالکون واقعی و یک «F» برای شاهین‌ها دو برابر می‌شود.

 

بسکین رابینز

این نشان‌واره به‌طور ماهرانه‌ای شامل عدد «31» است که بخش بزرگی از لوگوی قدیمی‌تر آنها بود

 

Chick-Fil-A

لوگوی Chick-Fil-A تصویری از یک مرغ با “C” در “Chick-Fil-A” را به شکلی نه چندان پنهان در خود دارد.

 

City Direct

دیدن این یکی واقعاً سخت است، اما اگر روی قسمت سیاه لوگو تمرکز کنید، هواپیما با CD حروف اول برای City Direct احاطه شده است.

 

80 20

تشخیص این لوگو پیچیده بود. مربع های آبی نشان دهنده 1 و مربع های خاکستری نشان دهنده 0 هستند. این یک دنباله 1010000 را در خط بالایی ایجاد می کند که نشان دهنده هشتاد در باینری است و خط پایین 0010100 را نشان می دهد که نشان دهنده 20 در باینری است.

 

خانواده/ازدواج

در نشان‌واره خانواده‌ها، «i»، «l» و «i» دوم همگی اندازه‌های متفاوتی دارند و پدر را به‌عنوان بلندترین «l» و مادر را به‌عنوان طولانی‌ترین «i» و پس از آن فرزند نشان می‌دهند. حروف بزرگ “R” در آرم ازدواج منعکس کننده یکدیگر هستند و انتهای آنها به هم چسبیده است و نشان دهنده پیوند یک رابطه است.

 

مرکز مد

یک سوراخ اضافی به دکمه اضافه شد تا یک “F” برای “مرکز مد” ایجاد شود.

 

FedEx

در نگاه اول یافتن نماد در این لوگو دشوار است، اما اگر دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه فلش سمت راست در بین «E» و «x» خواهید شد که نشان‌دهنده دقت و سرعت کار FedEx است. .

 

Forkwire

این لوگوی آنلاین تحویل غذا شامل ترکیبی از کلید اینترنتی @ با یک چنگال است که نشان دهنده غذا و همچنین نیمه اول نام – چنگال است که استفاده از فناوری در تحویل غذا را برای مشتریان بسیار واضح و آشکار می کند

 

فرمول 1

فضای منفی در وسط عدد “1” را برای “فرمول 1” ایجاد می کند.

 

باغ وحش فورت ورث

«fw» قرمز برای فورت ورث نیز یک فیل ایجاد می‌کند.

 

سرقفلی

به‌جای استفاده از G بزرگ، طراحان لوگو به طرز زیرکانه‌ای از حروف کوچک «g» نه تنها برای نشان دادن حرف اول نام شرکت، بلکه برای نشان دادن یک چهره خندان استفاده کردند و به بینندگان ناخودآگاه درک مثبتی از شرکت.

 

کتابهای گاتهام

این یکی کاملاً توضیحی است. تصاویر یک کتاب روی هم چیده شده اند تا آسمان خراش را شبیه سازی کنند – علامت تجاری شهر گاتهام.

 

Hartford Whalers

این لوگوی هوشمندانه طراحی شده دم نهنگ را در خود جای داده است و حروف حروف حروف “H” و “W” حروف هارتفورد والرز است.

 

LG

بسیاری از مردم معتقدند که نماد Pac-Man در لوگوی LG پنهان شده است.

 

Milwaukee Brewers

لوگوی میلواکی برورز از حروف اول تیم (M و B) استفاده می‌کند تا یک دستکش شکارچی را تشکیل دهد که توپی را در دست دارد.

 

دانشگاه ایالتی غرب میسوری

لوگوی دانشگاه ایالتی وسترن میسوری تصویری از طلسم مدرسه – گریفونی به شکل ایالت میسوری دارد.

 

Mosleep

همانطور که از نام آن پیداست، Mosleep سازمانی از پزشکان است که با افرادی که اختلالات خواب دارند سروکار دارد. لوگوی این شرکت “M” اولیه آنهاست که به شکلی شبیه تخت طراحی شده است.

 

NBC

لوگوی NBC از طاووس پنهانی استفاده می‌کند که به سمت راست نگاه می‌کند که نشان‌دهنده شعار شرکت است که به جلو نگاه کند، نه به عقب.

 

پاکوی

آرم Pakuy از یک “P” ساده ساخته شده از یک جعبه باز شده تشکیل شده است، بنابراین نشان دهنده کار برندی است که بسته بندی است.

 

جنگل پیانو

این لوگو دارای طراحی زیبای کلیدهای پیانو است که شبیه درختان شبیه به کیبورد است

 

اسکیزوفرنیک

این نشان‌واره احساسات مبهم یک بیمار اسکیزوفرنی را نشان می‌دهد.

 

ضربه زدن یا نکوبیدن؟

لوگوی To Beat of Not to Beat از یک کمربند برای ایجاد شکل علامت سوال استفاده می کند و این سوال را مطرح می کند: To Beat of Not to Beat؟

 

Toblerone

تصویر یک خرس در کوه Matterhorn، جایی که اولین نوار شکلات Toblerone ایجاد شد، پنهان شده است.

 

یونیلور

هر نماد در لوگو نمایانگر جنبه ای از تجارت آن است. به عنوان مثال، پیراهن (زیر قلب) نماد “لباس” است و نشان دهنده لباس های تازه و ظاهر خوب است.

 

از طریق ریل کانادا

این نشان‌واره با موفقیت مسیرهای قطار را در وسط قرار می‌دهد.

 

WSU

در این نشان‌واره، حروف اول WSU یک سر کوگار را تشکیل می‌دهد.

 

یوگا استرالیا

اگر دقت کنید، می‌بینید که این زن در حال ژستی است که قاره استرالیا را تشکیل می‌دهد.

به طور انحصاری برای WDD توسط Zoe Ajiboye گردآوری شده است.

پیام های پنهان لوگو را کشف کردید؟ آیا نمادهای پنهان را در طراحی لوگوی خود قرار می دهید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *